wtorek, 18 czerwca 2013

Moja Upiorna Postać 3!

Skarżyliście się kiedyś,że jeszcze za mało wam konkursów - jak idą nam próby naprawienia tego? :P
Zdecydowałam się zrobić wcześniej 3 edycję Mojej Upiornej Postaci,bo widzę,że z One Monster Or Another nic nie będzie. Dostałam tylko 4 prace,z czego właściwie jedna jest ładna - nie mam kompletnie z czego wybierać,ale ok. Poczekam jeszcze do tego 28.06, może jeszcze ktoś się zgłosi :/

 Widać,że rozkochaliście w sobie konkursy opisowe - okey! Chcecie to macie :) 
Zasady konkursu MUP3 są takie same jak w poprzednich edycjach,ale na wszelki wypadek tutaj je też napiszę:
1.Praca ma być wyłącznie opisem wymyślonej postaci.
2.Praca nie ma być inspirowana pracami osób trzecich 
(prościej = żadnego kopiowania,liczyć tylko na siebie i swoje pomysły).
3.Na jedną osobę przypada tylko jedna praca.
4.W opisie postaci musi się znaleźć 
(pogrubione - obowiązkowe,normalna czcionka - może być, nie musi) :
-Imię
-Nazwisko (niekoniecznie)
-Wiek
-Kim są rodzice twojej postaci
-Zabójczy styl (jak wygląda)
-Dziwaczna wada
-Zwierzę (niekoniecznie)
-Ulubione zajęcie
-Najbardziej irytująca rzecz
-Najbardziej lubiany przedmiot szkolny
-Najmniej lubiany przedmiot szkolny
-Ulubione jedzenie
-Ulubiony kolor
-Informacje dodatkowe (coś,co chcecie jeszcze powiedzieć o postaci)
-Przyjaciele (max 5)
 5.Nazwa,która ma być na dyplomie w przypadku wygranej.

Nagrody:
1 miejsce - dyplom, wykonanie postaci z opisu przeze mnie, wykonanie jej BIO oraz umieszczenie na ,,zdjęciu'' postaci podiumowych.
2 miejsce - dyplom, wykonanie postaci z opisu przeze mnie, wykonanie jej BIO oraz umieszczenie na ,,zdjęciu'' postaci podiumowych.
3 miejsce - dyplom, wykonanie postaci z opisu przeze mnie, wykonanie jej BIO oraz umieszczenie na ,,zdjęciu'' postaci podiumowych.
wyróżnienie - (mam dobry humor, nie zawiedźcie mnie) dyplom,wykonanie postaci z opisu przeze mnie na grupowej ,,fotografii'' z innymi wyróżnieniami.

Opisy możecie wysyłać od chwili opublikowania postu, do 10 lipca* do godziny 12.00 na mój gmail - aleksa.de.nile0707@gmail.com .
Wyniki przewiduję 13-14 lipca.

Zastrzegam sobie prawo do zmian w ogłoszeniu w wyjątkowych przypadkach 
(prościej = jeśli nie będę miała czasu,wyjadę itp. napiszę w innym terminie wyniki).

*Zaszła mała zmiana, ponieważ 12 wyjeżdżam,a nie dam rady zrobić tylu postaci w tak krótkim czasie - nie robię fuszerki, jak coś robię to musi być porządnie :P

POWODZENIA!


31 komentarzy:

  1. wezmę udział

    ~ania123

    OdpowiedzUsuń
  2. o i ps.:
    podasz maila?

    ~ania123

    OdpowiedzUsuń
  3. Juuuuuhu! Mam gotowe bio,wyślę.
    niezalogowana emilia dzieciuch

    OdpowiedzUsuń
  4. No to powodzenia wszystkim biorącym udział ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze robię na One Monster Or Another:P A jakbym nie zdążyła zrobić, przedłużyłabyś o kilka dni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O 1-2 mogłabym,ale nie za długo,bo urodziny się zbliżają,jestem zajęta przygotowywaniem wszystkiego + przeczytaj PS, więc czas mam ograniczony ;-;.
      PS. Lorr, czy mogę wsiąść sobie wolne gdzieś tak na czwartek-piątek. Ciocia mi zmarła dziś rano i jeszcze nie wiadomo kiedy pogrzeb,stypa itd. x.x Więc w razie co, koniec tygodnia - nie zawracać mi dvpy,bo i tak mn nie będzie xD

      Usuń
    2. Moje kondolencje... jasne, możesz sobie wziąć ''wolne'', ale za to masz mi przynieść z pogrzebu bigos:P

      Usuń
    3. Współczuję ci tego z ciocią :/


      agis213

      Usuń
    4. mi w maju dyrektorka szkoły do której chodzę zmarła

      Usuń
  6. Nie martw się być może jutro wyśle fotką mojego dzieła. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No jednak wezmę ;D Spodobał mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest już zapowiedź ubieranki Clawdeen 13 wishes na Starsue ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Pytanie: Gdzie publikować? W komach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, zapomniałam g-maila podać XD Ale ze mn gapa ;-;

      Usuń
  10. A kto dał ten trend opisówek? xD Jaki geniusz wymyślił DWMF, FFMC i SF? No kto? ^.^
    Zg. się. coś wymyślęęęę... <33

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyja ta ładna?


    No wiem, moja. xD

    *le skromność*

    OdpowiedzUsuń
  12. Aha, ludzie zgłaszać się do SF!!!!!!
    Bo mam 4 place tylko... :'-(

    OdpowiedzUsuń
  13. Składam kondolencje z powodu pogrzebu w rodzinie *poważna mina*

    co do konkursu zaraz wpadnę w depresje. mam tyle pomysłów nie wiem który wybrać ?_?

    Z poważaniem:
    Spectra-Voncerber

    OdpowiedzUsuń
  14. Aleksa, nie brałam udziału w poprzednich edycjach, i nie wiem czy to na paintcie czy po prostu napisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tylko iść i się zabić. Czy kurna nie wyraźnie piszę?! Pogrubiłam to nawet! Pisze jak byk - ,,praca ma być wyłącznie OPISEM''!

      Usuń
    2. No ja już się za konki nie biorę, albo mamy coraz mniej czytelników, albo jedynym konkursem który się udał był BR... :-/
      A pomysły się kumulują w mojej głowie. xd No cóż, może zbyt mało osób kreatywnych i 12+ czytają naszego bloga... szkoda.

      Usuń
    3. Vi , takich osób jest dużo tylko nie każdy idealnie rysuje postacie bez baz. Nie każdy ma talent jak Lorr czy Aleksa.. D:

      Usuń
    4. Vii, ja tam się biorę za konki, tyleże mi się przypomina o wysłaniu pracy godzinę po czasie...................

      Usuń
  15. zgłaszam się


    ღBlue Iceღ,

    OdpowiedzUsuń
  16. Też się zgłoszę, co mi tam:P
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  17. Wysłałam:) Spełnia kryteria?
    Wysłałam 2 mail-e,bo zapomniałam,że ma być jaka ma być nazwa na dyplomie xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zrobilam nawet git prace na OMOA (nie zebym sie przwchwalala). No i co? NO I DVPA! Nie wyslalam! Zrobisz 2edycje? ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Wysłałam ten opis ale 19 min po czasie :( zaliczy się ?


    Florena

    OdpowiedzUsuń
  20. Wysłałam 19 min po czasie :( zaliczy się ?

    Florena

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)