środa, 14 sierpnia 2013

Creepy Cute Looks of Jinafire Long :) - wyniki!

 
Już są wyniki! Od razu mówię,że dostałam mnóstwo prac,a ich poziom był zadowalający ;)
Możecie liczyć na inne edycje! Wiem,że wyniki trochę za wcześnie,ale jak wiecie - nie będzie mnie jutro. Wolę,byście za wcześnie się ucieszyli,niż być źli,że dałam to za późno.

Dobrze,przejdźmy do wyników:

-1 miejsce:


*przepraszam za jakość,ale praca była na zbyt dużym formacie i musiałam ją zmniejszyć :/*

Praca jest świetna! Taka kolorowa! Musiałaś się bardzo na starać ;) Upiorna Mulan! Świetnie Jinafire odnalazła się w tej roli. Gratulacje!


 Bardzo mi się podoba cieniowanie włosów u smoczycy. Nie mam zastrzeżeń. Praca jest ''zakręcona'' tak jak na tą serię przystało. Dobra robota!



Tu przyczepię się tylko do tego,że Jinafire jest nieproporcjonalna :<
Poza tym nie mam uwag. Bardzo podoba mi się  kask i twarz smoczycy.
Pięknie :*

Mam też jedno wyróżnienie. 


 Możesz być z siebie zadowolona. Było chyba z 5 Jinafire w tej seri.
Najbardziej spodobała mi się twoja. Praca mnie zaciekawiła. Podoba mi się nawet to,że jeden but jest inny,a drugi inny :P No tak... jeden z nich płonie ;) Ciekawa jest również poza,w której zrobiłaś upiorkę. Jej mina daje wrażenie,że jest zdeterminowana ^^

 Cóż, ciężko było wybrać zwycięzców. Było bardzo dużo prac.
Wywiązaliście się z obowiązku i tak jak wam obiecałam - Creepy Cute Looks będzie tylko dla was. 
Nie zabieram wam tego przywileju. 


Gratuluję zwycięscom oraz innym,który spróbowali swoich sił w konkursie!

Niestety,mam pewne ''ale''. Złapałam chyba 2 osoby na oszustwie.
Praca była dopieszczona w każdym calu,ale... nie ich :/
Nie chciałam im robić wstydu i zostawiłam to jak jest. 
Przecież jest archiwum, widać było pracę w paincie od jednego oszusta - była zdecydowanie... nie najlepsza (żeby nie powiedzieć tragiczna),a przysłana praca? Cudowna.
Ludzie! Naprawdę nie trzeba oszukiwać! Szybko można się połapać. Tym razem daruję wam.
Jeśli przyłapię w następnej edycji,zrobię tak jak Lorr w Fantasy Monster - oszukujesz = masz zakaz uczestniczenia w konkursach do odwołania.

44 komentarze:

  1. To uczucie,kiedy wyświetlam wszystkie pracę i rytuał ,,Top Model'' :P *me gusta*

    Zachęcam do udziału w konkursie My Monster High's Next Top Monster! Mam mało prac,więc jest duże prawdopodobieństwo wygranej i twoją OC zobaczą inni! :) Pochwalcie się ^^^

    OdpowiedzUsuń
  2. W OC WAZMĘ UDZIAŁ , pRACE JAK CHCESZ MOGE POMNIEJSZYC ABY BYŁA DOKŁĄDNIESJZA

    poli

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja was sprawdzam ;> Nie jestem jak nasza gazetka MH -.- Wiem co,kogo i dlaczego wyróżniłam ^^

      Usuń
    2. All jest biuro detektywistyczne alb CSI haha

      Usuń
    3. Ale mnie chyba nie podejrzewasz, co? Bo ja to robiłam sama, na bazie z magazynu ^^

      Usuń
    4. Choć nadal nie kumam, z tym archiwum.. Jakie archiwum?

      Usuń
  4. AH zapomniałam gratulacje wszytskim któze zajeli jakiekolwiek mijesca było to trudne ale jednak możliwe, ja dziękuje przeupiornie all za 1 miejsce
    all jeślimożna by było wiedzieć jakie bedzie koljne CCL i kiedy będzie nie moge sie doczekac bo ten konkur sbył zeje.....

    POLI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem kiedy. Kiedy mi czas pozwoli ;)

      Usuń
    2. a z kim będzie ''POLI

      Usuń
    3. Zrób następne z Meowlody i Purrsephone!

      Usuń
    4. Howleen albo Twyla!

      Usuń
    5. Leen, ona ma super styl!

      Usuń
    6. Ja bym najbardziej chciała z Neferką.

      Usuń
    7. Meowlody i Purrsephone, one mają jeszcze mniejszą role w MH niż Nefera. Ja jestem za M&P, ewentualnie Torrka :)

      Usuń
  5. Gratuluję :D

    Żożo (niezalogowana)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak chcesz moge prace porwić aby była dokładniejsza

    POLI

    OdpowiedzUsuń
  7. No super.Kolejna porażka :-( [może mi się kiedyś uda]
    Gratuluję osobom które wygrały :-)
    Chloe Darkness

    OdpowiedzUsuń
  8. ALL ZRÓB KONKURS ABY ZAPROJEKTOWAĆ SCENKĘ Z TWOJEGO FILMU O MONSTER HIGH JAK PARADUJĄ W MAJTKACH HAHAH

    OdpowiedzUsuń
  9. ah, przecież termin był skrócony! kompletnie zapomniałam, a właśnie skończyłam robić pracę i miałam wysłać xD cholepka, tak długo ją robiłam, a teraz bah. ale, żeby się nie zmarnowała, wrzuciłam ją na swojego bloga, gdzie mam prace z MH, który niedawno założyłam xd jak ktoś chce zobaczyć to zapraszam, przez moje konto można wejść. a poziom prac faktycznie jest bardzo zadowalający. podoba mi się ostatnie miejsce :D taki dopracowany strój. ja robiłam do tej samej serii, i może proporcjonalnie lepiej mi wyszło, ale strój, kurczę, niesamowity, mój to przy tym szmaty xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnie miejsce w sensie wyróżnienie miałam na myśli xd

      Usuń
    2. Nie praawda powinnaś mieć miejsce przedemną POLI twój strój jest niesamowity tak dopracowany , mam tylko jedno pytanka samam robiąlś te wzory na ubraniu czy nie czy np z jakigos tła z grfiki google
      jak mozesz to napisz jak

      POLI

      Usuń
    3. tam gdzie pisze przedemną czyli poli . Twój .......

      Usuń
  10. Czyli można było używać baz Jiny?

    OdpowiedzUsuń
  11. Praca POLI jest ładna, ale ma brzydką twarz! frankiee123 narysowała 1000000000 razy ładniej a ma 2 miejsce, to nie fair!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko że ona to robiła na BAZIE z internetu, a poli nrysowała sama. wgl to jestem przeciwniczką baz.

      Usuń
    2. To było do Aleksy

      Usuń
    3. a to ja nie jestem aleksą i ja mówię nieprawdę? baza i tyle.

      Usuń
    4. wiesz , a ile lepeiej jest narysować na bazie niż naprawdę , sprubój i się przkonaj
      A tak przy okazji Anonimku piszesz cały czas oprócz Frankie123 czasami to nie ty ( frankie 123 ( zazdrościsz komuś zajęcia miejsca czy co ?? bo sama już nie rozumiem ktoś ci tu odpowie to było do aleksy nie na to cza byłoo to zaznoczyć że do aleksy a nie tak
      ps all chyba tez patrzy na wkład w pracę POLI musiała nasrysować bazę własnoręcznie , a Frankiee metodą wkopiuj wklej i kto miał trudniej kto wiecej sie napracował . nie no Anonimku ( labo Frankie123 bo podejrzewam ze to ty zastanów sie )

      Usuń
    5. Nie jestem frankiee123, nawet jej nie znam. po prostu jej praca najbardziej mi sie podoba, bo WYGLĄDA JAK JINAFIRE!

      Usuń
    6. to piszesz to w każdym komie heh dziwne , bo jest robione na bazie venus a venus jest podobne jak przamlowac skórę i usta i masz gotowa long proste a rysuje sama chyba mniej proste ?/?

      Usuń
  12. Żal! Nie ma tu pracy Sierry Evans, a ona narysowała ładniej od wszystkich pokazanych tu prac oprócz frankiee123!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie ma to np wyślij link do jej pracy wtedy wszyscy ją zobacza L A nie wszyscy bo zapomniałam blokada kopiuj XD

      Usuń
    2. Wystarczy wejść na jej bloga w zakładce Moje Prace jest ta praca!

      Usuń
    3. no Jasne bo z bazy najlepiej . Robic bo liczy się wygląd kopiuj wklej . a nie praca włożona fajnie ! no nie powiem ale przy opkazjii jej praca jest ładna i fajna :) nie powiem tylko że z bazy !

      Usuń
    4. Jej praca. To nie jest na base Jinafire tylko Rochelle.

      Usuń
    5. powiedz mi gdzie ja powiedziełam ze na bazie long

      Usuń
  13. eh ja nie zdążyłam wysłać bo wakacje xD :D

    Zuzella96

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)