środa, 14 sierpnia 2013

Konkurs

Dostałam informację od Vebarelli, że pojawił się nowy konkurs na YT. Jest on związany z niedawno dodanym odcinkiem, Wampirock w Katakumbach. Treść jest następująca:

Johnny Upiór i Operetta stworzyli naprawdę wampistyczny duet rockowy!
Pomożecie im wymyślić nazwę zespołu? Na autorów 3 najpotworniejszych nazw czekają
lalki Monster High na wrotkach. Pomysły wysyłajcie na adres: monsterhighpl@gmail.com
do 20.08.2013

Cieszmy się, albowiem do wygrania są lalki. Cóż, seria nie jest jakaś ''wybitna'', ale wiadomo, nie będą dawać nie wiadomo jakich nagród za wymyślenie nazwy.

Jak wam się podoba treść? Macie już jakąś lalkę ze SRM?


29 komentarzy:

  1. gdzie trza napisać ta nazwę ?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przysłać wiadomość na ich skrzynkę e-mail i tam wpisać nazwę ich zespołu.

      Dam Ci przykład:
      Witam bardzo serdecznie całą ekipie Monster High! Moja propozycja na nazwę upiornego zespołu Johny'ego i Operetty brzmi: ,, Nadgryzione Kalesony''

      Pozdrawiam: Dekada

      Usuń
    2. Hahahahahahahahahaha! Nadgryzione kalesony! Niezłą masz wyobraźnię ;P

      Usuń
    3. Według mnie dobrą nazwą zespołu była by ,, Kiszona Skarpeta'' ! Tag.... Wyślę im ten pomysł!!!

      Usuń
    4. JA BYM WOLAŁA Majciochy na sadzonym XD ale twoja fajna o moze mój nowy też im wyślę XD

      Usuń
  2. Gdzie jest ten konkurs ??
    Monsterki i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam opcie na rolkach a gdzie jest konukurs

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzięłam udział już wczorajj. Nie uwierzę,że oni za nazwę dają. Pewnie drogą losowania. Najczęściej robią 1 osoba,13 i ostatnia. Choć..miło by było wygrać ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. aleksa wysłałam ci pracę na Creepy LOng

    POLI

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja opcie SRM AA jeszcze jedno jest ubieranka Catty Noir AAA po drugie chce sie zglosic na redaktora ale wyjezdzam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie można przeczytać więcej o konkursie?
    ~PolskaSorli

    OdpowiedzUsuń
  8. Na jaki adres e-mail mam to wysłać, bo za bardzo nie wiem. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro jest ślepa to jak przeczytała ten post? Intrygujące.... :D

      Usuń
    2. No ślepa nie może być bo by nawet nie wiedziała ze chodzi o Konkurs ... Może okularów zapomniała ??? Ubrać po zdjęciu w środku posta !!!

      Usuń
    3. Dziękuje za uprzejmą odpowiedź, po prostu nie zwróciłam uwagi, przepraszam za kłopot.

      Usuń
  9. Nowa forma butów:
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=640021022697909&set=a.640020959364582.1073741857.215479355152080&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak wygrałabym 9 mam nadzieję) To nie chcę Opci.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten oto anonim ma pytanie głupca;
    Który to był Johnny upiór?
    JVV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten chłopak,duch z odcinka ,,Wampirock w katakumbach'' czy jakoś tak...

      Usuń
  12. GDZIE TEN KONKURS JEST ??????!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja poprzednio wygrałam,w tym konkursie o purrsephone i meowlody( dostałam ubranka od opperety ,ale deluxe pack ,na moim blogu swiat-frankie.blogspot.com są zdjęcia) a więc teraz pewnie nie wygram,chodź pare dni temu wysłałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)