wtorek, 13 sierpnia 2013

Nowe Wydanie Specjalne

Dzisiaj do sprzedaży masowej weszło nowe Wydanie Specjalne. Tym razem prezentem jest Kalendarz Ścienny na rok szkolny 2013/2014. Doczytałam się na pierwszym zdjęciu, że cena wynosi 9.99. Egmont jest naprawdę zmienny co do cen, ale tym razem wpływa to na naszą korzyść.


Dwie strony z kalendarza:



Jak dla mnie, nawet dobrze wybrali grafiki do powyższych miesięcy. Grudzień: wiadomo, zima, to i z Abbey się kojarzy, a wrzesień: początek roku szkolnego, znajomi, więc nic dziwnego, że zostały umieszczone uczennice Monster High. Na okładce widać jeszcze z Venus (marzec/kwiecień/maj, jak mniemam) oraz Jinafire, Rochelle i kawałek Clawdeen, więc możliwe, że będzie to czerwiec, ze względy na to, iż jest to początek wakacji, czyli podróże, zwiedzanie itp.

Jak wam się podoba? Zamierzacie kupić?

 

PS od Aleksy:
Przepraszam,że w poście Lorr,ale konkurs My Monster High's Next Top Monster,a właściwie czas oddawania prac zostaje wydłużony do 24 sierpnia (godzina się nie zmieniła). W zamian zabieram wam czas głosowania, czyli od 24 sierpnia - 30 sierpnia. Do tego zamiast najlepszej dziesiątki - będzie najlepsza 7.


16 komentarzy:

  1. Oczywiście :> Ale w piątek kupie ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy do was prośbę Tia kopiuje od nas pomożecie nam ją zniszczyć? Proszę bez was nam się nie uda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogarnij Połączone Przez MH ._.
      Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem :*
      Tylko kim ty jesteś/? Z anonimka za dużo nie umiem wywnioskować ;-;

      Usuń
    2. Bloomcia? :X To się wycofuję v.v
      Moim wrogom nie pomagam. Amen.

      Usuń
    3. Nie spokojnie nie jestem Bloomcia XD nienawidzę jej tak samo jak wy. Miałam konto i bloga o MH od którego kopiowała Tia i osunęłam żeby nie miała z czego kopiować.

      Usuń
    4. No skoro usunęłaś, to jak mają wiedzieć, kim jesteś? Szkoda, że to zrobiłaś, tzeba było walczyć! a tak to nie masz nawet dowodów, bo nie masz już swojego...

      Usuń
  3. Zastanowie się czy kipie chociaż po cenie 9,99... Wyląduje w moich szponach *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej podrzuci mnie ktoś z Całowania do Góry Kalwarii do najbliższego sklepu ?

    OdpowiedzUsuń
  5. kupię :) ale chyba jutro bo nie zabardzo:) jak kalędarz to zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już mam !Kalendarz jest EVER tylko abbey dał bym na styczęn bo grudzień jest miesiącem jesiennym.Venus dałbym na kwiecien.Czyli początek wiosny bo marzec to małe nawet dziecko wie że to miesiąc przedwoisenny.Ale nawet oprócz tego kalendarz jest super.Dzięki mamo :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam to wydanie kupiłam przed chwilą
    Monsterki i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę powiedzieć co jest w jakim miesiącu :
    Wrzesień - Frankie , Abbey , Draculaura , Deen , lagoona i Operetta
    Październik -
    Listopad - Robbeca
    Grudzień - Abbey
    Styczeń - Operetta
    Luty - Rochelle
    Marzec - Venus
    Kwiecień - Draculaura , clawdeen , Lagoona , Ghoulia , Cleo i Deuce
    Maj - Toralei
    Czerwiec - Frankie , Janafire , Rochelle i Deen
    Lipiec - Jackson , Clawdeen , Ghoulia , Cleo , Frankie i Draculaura
    Sierpień - Lagoona

    Monsterki i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://www.google.com/imgres?q=czerwony+kapturek+disney&sa=X&rls=com.microsoft:pl:IE-SearchBox&rlz=1I7PRFB_plPL482&tbm=isch&tbnid=M6NmdKoxirl0XM:&imgrefurl=http://www.dollsforum.propl.eu/once-upon-a-zombie-t1915.html&docid=0FjjXQzmE0otqM&imgurl=http://media.tumblr.com/522bbaaeba2edd0264ee28e6da9a28ef/tumblr_inline_mifskvx1qW1qz4rgp.jpg&w=500&h=669&ei=k6kKUpKgC8XvOuzRgdgP&zoom=1&iact=hc&vpx=607&vpy=37&dur=2047&hovh=260&hovw=194&tx=127&ty=145&page=3&tbnh=148&tbnw=121&start=41&ndsp=24&ved=1t:429,r:57,s:0,i:255&biw=1024&bih=567

    To jest jakaś lalka zombie która jest podobna do mh

    jjjj

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)