czwartek, 8 sierpnia 2013

Be A Monster Pop Star - wyniki ;)

Witajcie! 
Z wynikami uwinęłam się dość szybko,komputer zaczął współpracować,więc po co mam trzymać was w niepewności ;P
Na wstępie chciałabym co niektórych ochrzanić ^.^ Niektórych za roztrzepanie,a niektórych za fatalne czytanie ze zrozumieniem.
Prac na BAMPS było pełno niestety... prawie połowa była nie ważnych!
Gdybym nie pisała, nie robiła EDIT'a,ale robiłam to.
Jeszcze raz apeluję do was o pilniejsze czytanie warunków udziału i wymogów prac. 
Cóż,trudno. Przejdę do sedna posta.

-1 miejsce
Praca jest przecudowna! Nic dodać, nic ująć - bezkonkurencyjna!

-2 miejsce
Strachanna wygląda jak prawdziwa Rihanna! Wampistyczne podobieństwo ;) 
Mam jednak zastrzeżenia do nosa - nie wygląda na nos i jest słabo widoczny :C 

-3 miejsce

Praca tym razem zrobiona kredkami, jednak jest bardzo dopracowana i ''doupiorzona'' w każdej kresce ;)

-Wyróżnienia

Może zacznę od Zozolka9-praca śliczna,jednak czegoś mi w niej brakuje, nie wiem do końca czego.
Co do Poli - Nasuwa mi się pytanie ,,Jakim jest Potwoga potworem?''. W opisie pisze ''wampir'' jednak nie wiem co robi u niej nos kościotrupa i żółta skóra.
Poza tym - wszystko ok, podoba mi się jej ubranie,sposób zrobienia włosów.

To by było na tyle ;) Jeszcze dziś mam dla was niespodziankę,ale o tym później.


13 komentarzy:

  1. Mi się podobają 1 i 3 Piękne i Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje wszystkim którzy zajęli wyższe miejsce ode mnie , i zozolek też dla cb gratulacje jesteśmy na równi heh . Gdy wychodzę po kilku tygodniach no bez przesady patrzę o wyniki zaraz zobaczę patrzę na 1 miejsce oo moje jest daleko od niego tak samo z 2 i 3 daleko ode mnie , a wyróznienie nie mam sznas , a tu patrzę moja potwogaga były wielki yea nie mogłam uwierzyć w to jeszcze raz wszytskim gartuluje
    a ps ALEKSA gaga ma taki nas jak u kosciotrupa ponieważ na początku miała nim być nawet przy łokciach zapomniałam troszkę domazać skóra żołta nwm tak mi się umyślało moze dlatego ze na twarzy ma narysowany piorun i do tego pasowało sama nwm jeszcze raz dzięki


    POLI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POLI, ja uważam, że powinnaś mieć wyższe miejsce, zrobiłaś ją bardzo kreatywnie, i nie korzystałaś z bazy, więc bardziej się napracowałaś :) ale to tylko moja opinia ;>

      Usuń
    2. , Dzięki Victoria , ale gdzie moja praca równa się twojej ...A Według cb które z miejsc ? :)

      POLI

      Usuń
  3. Ps od POLI zapomniałam to na szyi i ubraniu to krew

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, strasznie podoba mi się pierwsze miejsce, przewampistyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest nowy odcinek "Wapmpirock w katakumbach":

    http://www.youtube.com/watch?v=ukGbw7KvAX0&feature=c4-overview&list=UUAlcbK36YL7DNNy-Y_NxhLA

    OdpowiedzUsuń
  6. Cookie jest cudna! Wszystkie są cudne! Szkoda tylko, ze Strachanna nie jest cała, ale i tak ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wszystkim i bardzo, ale to bardzo dziękuję za wyróżnienie :)
    Ellie jest tak ubrana, bo na jakimś rozdaniu tak było, nie dodawałam nic od siebie, w końcu miała być podobna :d

    OdpowiedzUsuń
  8. Yay, mam drugie miejsce c: (Ela bez log.)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)