sobota, 17 sierpnia 2013

Venus Music Festival - już jest!

Możemy już zagrać w ubierankę z Venus Music Festival w roli głównej:
Bardzo przepraszam, że nie zrobiłam screen'ów, ale ubieranka zacięła mi się w pewnym momencie i nie chciała się dalej ładować ;c

Mimo iż nie udało mi się zagrać w tą grę, to dowiedziałam się z moich tajnych źródeł, że piosenka w tle to: Avril Lavinge ''Smile''. Ubieranka jest podobno bardzo udana, jej średnia ocen to 4.7/5.00.  Jeśli wy chcecie zagrać w tą grę, to tu: LINK. Jak będzie taka możliwość, to jeszcze dziś dodam screen'y z gry, ale od razu powiem - nic nie obiecuję.

+ Na przeprosiny doszukałam się jeszcze jednej informacji, która tak naprawdę nie musi być w oddzielnym poście.

''StarSue lubi mieszać'', dowiadujemy się o tym po raz kolejny. Tym razem ''zmieszano'' gry Monster High, z Ever After High. Naprawdę nie wiem, czy SS uczy się na błędach, czy nie. Już parę razy konkurencyjne szkoły zetknęły się, świadczą o tym - zapowiedź Venus MF, Abbey i Heath CR, zapowiedź Czerwonego Kapturka, w którym pojawiła się również Clawdeen ST. Pozostaje nam tylko pytanie, ''Czy to kiedyś się skończy?''.

~Angie

EDIT od Aleksa:

Tutaj ja pomogę Gi ;) U mnie gra się otwiera dlatego ja zrobiłam screeny. Co prawda paint nie był posłuszny i nie chciał mi zapisać 3 obrazów - dlatego mam jeden duży ;>

 
Mnie osobiście podoba się ta ubieranka, do tego w tle jest piosenka ,,Smile'',którą uwielbiam ^.^
Venus jest wyposażona tu w wiele różnych ciuchów z najnowszych serii. Do tego dochodzą wymyślone ubrania,które również są tu bardzo dobre :>
 

9 komentarzy:

  1. piosenka rzeczywiście avril ale nazywa się smile

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest błąd piosenka to "Smile" Również Avril ;)
    A co do EAH i MH no cóż...Pewnie nigdy się to nie skończy bo to wszystko z Mattel'a i jakby w tym samym świecie...
    BlackWater

    OdpowiedzUsuń
  3. To mieszanie jest do bani :/
    A co do Venus, to grałam i jest OHYDNA! Nie wygląda jak ona, ma brzydką twarz! Wkurza mnie to, często właśnie przez takie coś ubieranki są zepsute....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie osobiście się podoba, ale jestem ciekawa gry Draculaury MF . Co do twarzy to się z tobą zgadzam wygląda jak u potwora -_-.

      Saw

      Usuń
  4. Jedna z "zakreślonych" gierek nie jest z EAH tylko z czegoś innego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale nie jest też z MH, dlatego zaznaczyłam ;)

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)