czwartek, 15 sierpnia 2013

Wyniki konkursu na redaktora letniego + informacja

Cóż, co tu dużo mówić? Wybrałyśmy z Aleksą dwie osoby, a mianowicie:

- Vebarellę
- Angie

Wybrałyśmy je, ponieważ według nas nadają się na redaktorki. Ktoś stwierdził, że wybierzemy je, ponieważ konwersowałyśmy w komentarzach. Było to również sprawdzenie, ''jak jest'' z ich ortografią, interpunkcją...
Jedyne, co mi pozostaje, to pogratulować wam i poprosić o e-maile.

+

Przed chwilą blog dobił do 600.000 wyświetleń. Następny przystanek: 700.000.



13 komentarzy:

  1. Hurra! Właśnie na te dziewczyny głosowałam!!!
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :D

    E-mail:
    veronicaakwiatkowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie dziękuję :**

    draculove2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję upiorki! Cieszę się, że będziecie tu pisać! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki za tyle wyświetleń :) Razem dobijemy do 700 000 (ja tu wchodzę kilka razy dziennie xD)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję sześćset tysiątki. Jestem pewna, że niedługo będzie milion ^^ *bieże pompony i ubiera się w strój potworniarek* MY MONSTER HIGH! MO-NSTER HIGH! DUBIJEMY MILIONA WYŚLETNIEŃ! MMH TO JEST BLOG! A JAK NIE DA RADY...am no to NIE DA RADY! (ta, na końcu dałam cytat z odcinka Planu Totalnej Porażki...chyba to był trzeci odcinek z babcią-Izzy ehm E-oscope XD0
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Total Drama rządzi!!!!!! MH też!!!!!!!
      Kizia Mizia.

      Usuń
    2. Też to lubię :)

      Usuń
  7. Super! Miałam nadzieję że wygra Lidia lub Julia ale.. co tam! GRATKI!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż, nie pozostaje mi nic innego jak pogratulować dziewczyną. Dla mnie to był i tak głupi pomysł, ale ja tu zdania nie mam. Na połączone nie przyjmuję :)

    Gratki tylu wyświetleń! :* Dobijemy do 700.000 :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)