poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Jak MIAŁY wyglądać nasze monsterki?

Wersje graficzne naszych upiorek są już nam dobrze znane,jednak jak wyglądały pierwsze zamysły o postaciach MH? Teraz została już część zdradzona, jest również porównanie. 
http://24.media.tumblr.com/afd9b492bff7bf1faa1c6aa2a146c3a1/tumblr_ms41kwoMmB1rdrul0o1_500.jpg 
Tutaj jest jeszcze napis o rezerwacji wizerunku przez Mattel z 2010r. Oto Draculaura jako prototyp i Draculaura,która została wydana naprawdę.

 http://31.media.tumblr.com/5da836a02c7efef39cfdbc6f5f011071/tumblr_ms41kwoMmB1rdrul0o2_r1_500.png 
Różnic jest dość dużo,zacznę może od dołu. Buty zostały zmienione zdecydowanie na ,,+'',jeśli jednak chodzi o rajstopy - dla mnie obie wersje wyglądają super. Ucieszyłabym się z tych ''siateczkowanych'',ale te obecne też są całkiem ok. Niezaznaczone są tu rękawy z dodanymi kropkami. Usunięcie kropek jest również na ,,+''. Dzięki tej zmianie,lala nie wygląda tak pstrokato. Jest też zaznaczony łańcuszek,który w końcowej wersji nie został uwzględniony. Szkoda. Zmiana na ,,-'',Draculaura dzięki niemu naprałaby troszeczkę bardziej charakteru. Następna różnica to guziczki. W zamyśle miały być cztery. Jeśli chodzi o nie, to mam takie samo zdanie jak o rajstopach. Jeśli pojedziemy wyżej,zobaczymy,że różowy nietoperz,miał być w planach tylko koralikami. To również daje ,,+'' współczesnej wersji. Zmieniono również kolczyki. Tutaj również przyznam ,,+'' znanej nam Lali - agrafki są zdecydowanie lepsze! Kolejną różnicą jest grzywka. Przypomina mi tą z serii Sweet 1600,ale nie jest najgorsza. Ostatnią rzeczą jest poza. Draculaura teraz jest bardzo słodka i niewinna, w zamyśle prezentowała się bardziej ''zadziorniej''.
Podsumowując = jest 5/9 punktów dla planu Draculaury,a dla ''naszej'' Lali jest aż 7/9!

http://24.media.tumblr.com/99fe1f7ef39b1c40684a1418d30211e0/tumblr_ms4al0RIt01rdrul0o1_1280.jpg 
Przypadek Clawdeen jest taki sam jak Draculaury,ten sam napis o rezerwacji wizerunku (2010r.).

http://24.media.tumblr.com/f607a8357fd8e4d82197ec1328e32207/tumblr_ms4al0RIt01rdrul0o2_1280.jpg 
Kolejny raz zacznę od butów. ''Nasza'' Clawdeen nie ma zabudowanych pięt. W sumie mi wszystko jedno,bo tamta wersja butów też nie jest zła,ale jak się spojrzy dalej - co to za koszmarny odcisk łapy?! Wygląda to bardzo dziecinnie. ,,+'' dla nowoczesnej wersji! Kolejny ,,+'' również należy do współczesnej wersji,ponieważ brak sprzączek nudnie wygląda. Dalej mamy skarpety,które w starej wersji miały być różowe. W sumie do bluzki,którą zaraz omówię - pasują tak samo dobrze jak w beżowej wersji do bluzki w tygrysie paski. Nie zaznaczono tu pasa,który w zamyśle miał mieć więcej kryształków. Kolejny ,,+'' dla nowego wydania! Zbyt dużo by było tych żółtych kropek, do tego dochodzą kropki na obroży... zbyt dużo by tego ''dobra'' było. Różowa bluzka różni się dużo od ciuszka oficjalnej Clawdeen,choć nie jest zła. W zestawieniu bluzka + skarpety obie wilkołaczki mają dobrane zestawy.,,-'' dla Deen w nowej wersji jest brak torebki. Szkoda,że nie pokazali ją w tej pozie. Kolejna różnica to naszyjniki. Mnie podobają się oba.
Jeśli chodzi o pozy Clawdeen - obie są super!

Podsumowując = jest 6/9 punktów dla planu,a dla ''naszej'' wilkołaczki 7/9. Różnica 1 punktu ;P

http://24.media.tumblr.com/d079b196d425b7e42f0c745ed1f7094e/tumblr_ms43a75Kw51rdrul0o1_1280.jpg

Ostatnia to Lagoona. Oczywiście napis o rezerwacji...
 http://24.media.tumblr.com/0c571be3ad71323761b92b36d04d4403/tumblr_ms43a75Kw51rdrul0o2_1280.png 
Od razu odstrasza mnie jej twarz! We współczesnej wersji głowa jest bardziej podłużna i szczuplejsza. ,,+'' dla oficjalnego wydania! Do tego na głowie,planowanej Lagoonie brakuje kwiatka - kolejny ,,+'' dla ''naszej'' Blue. Kolejna rzecz to 2 naszyjniki. ,,Co za dużo - to nie zdrowo''. Wystarczy jeden.,,+'' dla ''współczesności''. Do tego są różnice w biżuterii. Pierścionek zamieniony na bransoletę. Lepiej. Kolejny ,,+'' dla zmian. Jeśli chodzi o brak kieszeni przy spodenkach - ładnie wyglądają szorty i z nimi i bez nich.
W zamyśle, Lagoona miała mieć dłuższe spodnie. Lepsze jest krótsze wydanie. ,,+'' dla oficjalnej Blue. 
Do tego płetwy zostały trochę przemieszczone. Jest mi to obojętne.

Podsumowując = jest 7/7 punktów dla oficjalnej wersji,a dla planu tylko 2/9.

Podobają wam bardziej się oficjalne,graficzne upiorki czy ich plany? Co o nich sądzicie?


EDIT:
Znalazłam jeszcze prototyp Frankie,Cleo i... to chyba Deuce'a XD
Nie omówię ich aż tak dokładnie jak tamte, trochę czas mi nie pozwala na to :c
http://3.bp.blogspot.com/-HENc0AHeXqg/UhqnOdQ0RKI/AAAAAAAAIjA/rGr2OLUn8G0/s640/cleo.png
Najbardziej w oczy rzucił/a mi się poprzednia wersja pupilka Cleo. Teraz jej wąż jest dziewczęcy i przyjemniejszy dla oka. Nie będę tu porównywać pozy,ponieważ pierwotna poza Cleo jest bardzo podobna do tej,którą znamy. Szkoda tylko mi korony planowanej mumii. Jest śliczna. Powinni jej użyć do jakiejś serii tej postaci. O zabrane pierścionki nie mam żalu. Są takie małe na lalce,że bardzo łatwo je zgubić. Detalami różni się pas,komórka i niebieska ''narzuta''. Jeśli chodzi o resztę biżuterii (kolczyki i bransoleta),która została zmieniona - w prawdzie nie ma porównania do biżuty oficjalnej księżniczki,ale ta planowana nie jest taka najgorsza. Nie podobają mi się tylko jej pasemka,które miały być! Są bardzo dziwne, wyglądają jak żółte dredy. Do tego twarz Cleo mnie jakoś tak odstrasza :/

http://3.bp.blogspot.com/-rjDz9ukRl84/UhqlOvmcByI/AAAAAAAAIik/PgGHrE6AKGs/s640/frankie.png
Teraz już wiemy,dlaczego Starsue nie dodaje szwy na policzku,wzoruje się chyba na planach Frankie :P
Upiorka za dużo nie różni się od zamysłu. Wkurzają mnie bardzo jej czerwone policzki - Stein się zawstydziła i ''spaliła na buraka policzki''. Pomijam już czaszki,ponieważ Mattel nie miał wtedy oficjalnej czaszki MH. W sumie,gdyby nie twarz Frankie, mogłabym zaakceptować prototyp.

http://1.bp.blogspot.com/-Szrw7F-6vU0/Uhqn6J4xfLI/AAAAAAAAIjI/oFZnn2BfmtI/s640/deuce.png
Na końcu zostawiam prawdziwego potwora. Głowa gorgona jest paskudna! Jego fryzura i twarz... brrr.. ciarki aż przechodzą po ciele. Do tego - w zamyśle, Deuce miał być jeszcze bardziej umięśniony. Jak dla mnie to przesada. Do tego dochodzą usta jak u dziewczyny i rzęsy godne również upiorki. Fajna jest prototypowa rękawiczka chłopaka,ale patrząc na całokształt Deuce,którego znamy jest o wiele lepszy od jego planów!

(ostatnie 3 obrazki pochodzą z blogsterhigh)

37 komentarzy:

  1. Ciekawe jak by wyglądały lalki wzorowane na starej wersji...?

    Teraźniejsze monsterki są jak dla mnie ładniejsze, może to kwestia tego, że przyzwyczaiłyśmy się do współczesnego wyglądu upiorek? ^^
    (ale prototypy wyglądają niewiele gorzej od oficjalnych)

    Szkoda, że nie ma starej wersji Frankie ani Cleo :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie niedługo je też odkryją ;)

      Usuń
    2. Może zrobią szczegóły ubrań tych prototypów na następne lalki Ghouls Alive jak wyjdą?
      RoksiR14

      Usuń
  2. Nie wiem jak Was, ale twarz planowanej Blue mnie przeraża xd
    Niezalogowana Klaudia Dash/Rainbow Cloud

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie Deen najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta Draculaura nie wydana jest dużo ładniejsza od tej już nam znanej.Chodzi mi z twarzy, ale ciuszki i dodatki też fajniejsze choć buty to totalne dno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co?! Ten prototyp jest FUJ!

      Usuń
    2. Olka MH kazdy ma swoje zdanie

      Usuń
    3. Wiem, ale dla mnie jest to tak ohydne, że nie wiem, jak może się komuś podobać...

      Usuń
    4. Mnie się Lala w prototypie też nawet podoba ;D Tylko nie wiem dlaczego,ale wszystkie te zamysły z Bratz mi się kojarzą x.x

      Usuń
    5. Nie jesteś sama... Mi też xP

      Usuń
  5. Ymm... Stare wersje graficzne upiorek to chyba nieudana zabawa z Paint Tool Sai'em. Wiem, bo sama go używam i tak wyglądały (mowa tu o prototypach monsterek) moje pierwsze w nim podrygi... Porażka! Nowe są o wiele bardziej... No, co tu dużo mówić: Lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. o.0 o wiele ładniejsze są oficjalne wersje !!! Akurat mam Lagoone , Draculaure i Clawdeen jako lalki i jestem ciekawa jak by stare wyglądały jako lalki ??!!

    Monsterki i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na blogster high są już Frankie Cleo i Deuce który wygląda jak żul.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, Deuce jest paskudny! Bleeeeeee !!!

      Usuń
  8. Te prototypy są STRASZNE! (i to nie w dobrym sensie xD)
    Spadłam z krzesła jak zobaczyłam tą koślawą Neptunę XP
    A zauważyłaś, że stara Clawdeen ma postrzępione uszy?! Żenua :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Frankie,Cleo i Deuce w starych wersjach graficznych juz sa na blogsterze :)

    Secret Dark Shadow

    Sorry za bledy. Angielska klawiatura -.-'

    OdpowiedzUsuń
  10. w prototypie deen nie pasują mi włosy

    OdpowiedzUsuń
  11. Cleo ma strasznie brzydką twarz :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zobaczyłam Deuca to padłam ! XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Lagoona w oficjalnej wersji ma kieszenie w shortach, wystarczy się tylko lepiej przyjrzeć, a zobaczymy ciemnoróżowe, powyginane pasy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy Wy tego nie widzicie?! Ona kopiuje Wasze posty! http://monsterhighblox.blogspot.com/2013/08/prototypy-uczniow-straszyceum.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A chcesz swojej śmierci? XD Właśnie doniosłaś na Żożola ^^

      Usuń
    2. Żożola?

      Usuń
    3. A tak w ogóle, jestem mężczyzną.

      Usuń
    4. ŻoŻo - Zozolek9. One są przyjaciółkami, a te blogi współpracują ze sobą!

      Usuń
    5. A to przepraszam, *doniosłeś. A ten My Monster High i nasz My Monster High współpracują, jesteśmy przyjaciółkami - nawet wspólny blog mamy XD Źle trafiłeś :P Żożol jak zobaczy zabije :X XD

      Usuń
  15. wszystkie prototypy są obrzydliwe, ale prototyp Deuca naprawdę rani moje oczy ;_;. zastanawia mnie, czy to ta sama ilustratorka robiła jedne i drugie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przestraszyłam się prototypu Deuca wygląd jak palacz albo narkoman O.O

    Howie

    OdpowiedzUsuń
  17. U prototyp Deen bardziej podoba mi się ucho któego nie zaznaczuyłaś i nie opisałas , ale to nic bo ucho naszej upiroki też nie jest złe . A deuce to masakra co to miało być dziewczyna ja się pytam co ?

    poli

    OdpowiedzUsuń
  18. http://3.bp.blogspot.com/-jZkiIE_BrOQ/UfZ4EzdJKLI/AAAAAAAAEak/CUlbnlNPNzk/s1600/rochelle+peruka.jpg

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)