wtorek, 20 sierpnia 2013

Nowe torebki Lali i Clawdeen


W ostatnim czasie pojawiły się nowe formy torebek. Jeśli nie duże, to istnieje wielkie prawdopodobieństwo, iż pierwsza należy do Clawdeen.  Jak sami widzicie na obrazku poniżej ma ona kształt księżyca w sierpie ( czy jakoś tak) przed I kwartą. Według mnie taki kształt jest niepraktyczny, gdyż do torby zapewne zmieści się nie wiele rzeczy. Chociaż.. Pamiętam,  jak Hermiona upchnęła namiot do małej kopertówki  i jeszcze miejsce miała. ( Ach, przydałoby się znać takie zaklęcia, zwłaszcza podczas pakowania).

Druga natomiast, do kogo innego miałaby należeć jeżeli nie Draculaury? W wielu seriach znakiem rozpoznawczym naszej wampirzycy jest sweet kokardka, wiec nie mogło jej tu zabraknąć. Te usta trochę mnie przerażają , bo nie lubię tego motywu, ale torebka prezentuje się dobrze.

Pojawiły się jeszcze buty ale nie potrafię określić do kogo będą należeć…                                      
Dodam wiec tylko zdjęcie i na wasze szczęście nie rozpiszę na ich temat ;)




Za informacje serdecznie dziekuje Agacie ;)

15 komentarzy:

  1. Czytasz Harry'ego Potter'a?
    JVV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, już przeczytałam :D

      Usuń
    2. Ja też ;P
      JVV

      Usuń
    3. Nie tylko namiot.Jeszcze góra książek, obraz i prawie cały sklep z ciuszkami. ;D

      Usuń
  2. Podoba mi się torebka Clawdeen. Lali wygląda mi już znajomo o.o

    OdpowiedzUsuń
  3. Te drugie buty są Cleo(pisze pod zdjęciem które ci wysłałam) https://www.flickr.com/photos/93490253@N05/9547380659/in/faves-75931598@N05/ A te są chyba Venus(Też tak pisze)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kto tam napisał Venus pewnie zgadywał, mi to wygląda na Howleen lub EAH...

      Usuń
    2. Na tych czerwonych butach widać główki węży, pewnie to buty córki meduzy.
      Również mogą należeć do Cleo.

      Usuń
  4. na tych czerwonych butach widać główki węży, to zapewne są buty dla córki meduzy.
    mogą również należeć do Cleo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na tych czerwonych butach widać główki węży, pewnie to buty córki meduzy.
    Również mogą należeć do Cleo.

    OdpowiedzUsuń
  6. te buty pasują do Cleo lub tej tajemniczej siostry Deuca, ale jak już ktoś napisał, że do Cleo to najwidoczniej tak xd. jak się przyjrzy to widać węże.

    OdpowiedzUsuń
  7. A to nie są buty Rochelle



    Venus McFlytrap

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)