piątek, 30 sierpnia 2013

Straszliwy kalendarz?

Pojawiły się kolejne,nowe wizerunki upiorek! Tym razem umieszczono je na kalendarzyku :

http://4.bp.blogspot.com/-8NHtHdp-tK0/UhBOQV_JMvI/AAAAAAAACp4/9ewp6gZh54Y/s1600/mh+agenda.jpg 
http://2.bp.blogspot.com/-JHEmE03k6aw/UhBOi7Y42lI/AAAAAAAACqA/9FV9O44mV2M/s1600/mh+agenda+2.jpg 
(Co prawda zdjęcia z grafiki Google,ale ''stempelek'' przekierował mnie na bloomays.blogspot.com)

To coś w stylu nowej,rysunkowej odsłony. Pamiętam,że uczniowie straszyceum byli w bardzo podobnej edycji,ale wtedy były  tylko Cleo,Lagoona,Draculaura,Frankie i Clawdeen. 
Jak dla mnie obrazki upiorek są śliczne!  Chciałabym je zobaczyć w lepszej jakości,bo widać tam jeszcze m.in. Robeccę. Sądząc po tym,co tutaj mogę zobaczyć dokładnie - ktoś się postarał :)
Nie wiem dlaczego jednak,mi to nie wygląda na kalendarz,bardziej na notatnik O.o

Podoba wam się ten kalendarzyk? Spodobał wam się sposób uwiecznienia na nim upiorek?


4 komentarze:

  1. mi sie podoba ale to napewno jest kalenadż dlatego że ma napis 2014

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny. Ja ostatnio kupiłam kalendarz szkolny. Bardzo fajny. Podobno jakaś nowość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam by go mieć ** . ( ale jestem ciekawa ile będzie kosztował i czy wogóle będzie w Polsce ) .
    Ale niestety mam już 2 kalendzarze - ścienny MH i Bravo :(

    Monsterki i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :) Mi też to wygląda na notatnik,no ale jak widać tak nie jest

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)