wtorek, 27 sierpnia 2013

,,Nagroda za Dowcip''

Na Egmont.pl pojawiły się wyniki konkursu z Wydania Specjalnego 3/13. Przypomnę, iż zadanie polegało na wymyśleniu dowcipu, związanego z Monster High.

Nagroda za dowcip

Album z naklejkami MH
Oliwka Potapka (Łódź)
Basia Witkowska (Pyrzyce)
Izabela Lakowska (Warszawa)
eporemba
Ewelina Zielonka (Młodzieszyn)
Julia Kawińska (Nowy Dwór Gdański)

Biżuteria MH
Asia Stopikowska (Chełmża)
Julia Burta (Pruszków)
Ernestyna Mastalerz (Bełchatów)
Wiktoria Sabat (Bytom)
Antonina Hermaszczuk (Piła)
patrycja1klaudia2 

Kosmetyki Bi-es
Antonina Strzelecka (Piła)
Gabriela Matłoch (Lubomino)
Oliwia Nurkowska (Lubicz)
olabandurowska 
natasza_nbk  

Toaletka MH
Marta Drużbin (Wągrowiec)
Patrycja Walas (Namysłów)

Łóżko Abbey Bominable
Ania Kocyk (Magnuszew)
Eliza Działo (Chełm Śląski)

Gra i upiornie pyszne eliksiry
Maja Krywiel (Szczecin)
Maria Kurpisz (Leszno) 

Udało wam się wygrać? Braliście udział?

 

15 komentarzy:

  1. Nie brałam udziału :P Czekam na wyniki tego konkursu smsowego za to :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bwahaha! Już wiem, skąd jesteś :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A,rzeczywiście - Lorrce się udało wygrać :> Gratki nagrody :*

      Usuń
    2. Aleksa wygrałaś konkurs odbierz dyplom;) 3 miejsce

      Usuń
  3. Fajnie, że wróciłaś Lorr :)
    Jest zapowiedź ubieranki Amory (niestety już w EAH)
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=696373493710691&set=pb.140251719322874.-2207520000.1377626929.&type=3&theater


    OdpowiedzUsuń
  4. A właśnie Lorr zajrzyj do komów pod postem o MMH's Next Top Monster, tam dałam 3 ważne nowinki

    OdpowiedzUsuń
  5. W którym jeszcze wygrałaś Lorr? O.o Bo widzę tu to jeden, a jaki jest drugi? I co wygrałaś? :D Gratki X2 :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajemnica, a wygrałam lalkę:P Można się domyślić, jeśli jest się na bieżąco z konkursami XD

      Usuń
    2. Czyżby w konkursie na wymyślenie nazwy tańca? :P

      Usuń
    3. Ale ty masz szczęścia :( ja mam tylko tą lalę za prowadzenie MMH :/ jakoś nie mam szczęścia ;_; a jaką monsterkę wygrałaś?

      Ally tylko blogger zwalił mi się na komórce -_-

      Usuń
    4. To za konkurs na youtube! Nieprawdaż? ;D

      Usuń
    5. Tak! To ten z YT! Ja też startowałam,ale nie miałam tyle szczęścia :c

      Usuń
    6. To gratki Lorraine :) Ja miałam wystartować , ale pomyśliły mi się terminy i jak już miałam wysyłać to zdałam sobię sprawę , że już jest po konkursie.. xD

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)