niedziela, 25 sierpnia 2013

Pełna kontrola... dopiero teraz?

Witajcie! Wróciłam już z mojego urlopu. 
Wczoraj miałam drobne problemy z internetem i nie mogłam dodać nowinek. Lecz dziś też mam dla was jakąś :)

Znalazłam przed chwilą to zdjęcie:
  
Obok napisano,że teraz skuter Ghoulii i limuzyna Draculaury będą sprzedawane razem z czaszko-pilotem,którym będzie podobno można sterować pojazdami na pilota. Coś na zasadzie samochodzików i My Scene na wielkich wrotkach (miałam :P). Moim zdaniem to świetny pomysł,bo wtedy będziemy kontrolować jazdę upiorek,nawet nie ruszając się z miejsca. Choć jednak myślę,że wprowadzenie takiej zmiany DOPIERO teraz jest trochę bezsensowne. Przecież ci,którzy chcieli te zestawy - już je mają i tylko nieliczni kupią 'edytowaną' wersję samochodu lub skutera.

Myślicie,że to dobry pomysł? Macie któryś z tych zestawów? 



11 komentarzy:

  1. nie mam . nie wiem czy kupię ale Draculaurę posiadam:) ale z innej serii

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł fajny tylko zastanawiam się, czylalka siedzaca na skuterze nie będzie się przewracać razem z nim...

    OdpowiedzUsuń
  3. Hurra nareszcie wrocil ktos kto bendzie dodawac wszystkie nowinki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Samochód kupię ale ten skuter?! Jak nim jeździć jak on ma tylko 2 koła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ally wróciła! Hurra!
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałyby się jakieś pasy w skuterze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Eee..//Wczoraj kupiłam Ghoulie ze skuterkiem..Ale cabrio Drackulaury chyba sobie sprawie:)Jeśli cena nie będzie jakaś z horroru...

    niezalogowana WeronkaZ

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)