czwartek, 8 sierpnia 2013

Nowa edycja Sweet 1600 już rusza!

Znalazłam zdjęcie Frankie Sweet 1600 z re-edycji!:
http://3.bp.blogspot.com/-PNZi2l_yfKo/UgOSIlLAyEI/AAAAAAAAIec/R7AKVVPFkPs/s640/994905_430204820431538_1459277541_n.jpg 

Nie tylko lalki się zmieniły!
Pudełko również,jak widać zostało zmienione i lalki nie mają już czaszko-kluczy oraz dodatkowych sukienek.
Do tego z re-edycji wyjdą tylko Clawdeen,Draculaura i Frankie,a bardzo chciałabym jeszcze móc kupić Amorę,jeszcze bardziej nie cieszy mnie fakt,że lalki będą podobno w super taniej okazji,a ja już mam ich w innych seriach. Może właśnie przez odejście C.A. Cupid zmieniono tą serię? No,ale co z tym wspólnego ma biedny Clawd,który również został pominięty?

Podoba wam się nowe wydanie upiorek? Macie którąś z nich z poprzedniej edycji?



8 komentarzy:

  1. One wyglądają jeszcze inaczej, niż te co pokazała Lorraine. Przynajmniej Frania, ma znowu czerwone usta, kucyk taki spiety w kilku miejscach (choć to może tylko jest to przyczepienie do pudełka) i czegoś mi brakuje w ubraniu, ale za Chiny ludowe nie wiem czego. Ja tam sadze, ze to nie przez odejście C. A. Cupid, bo w końcu w filmie była. Może Clawd i Amora tez bedą, tyle ze bez zmian, wiec tak tego nie rozpowiadaja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam nie przejmuję się, że mam już w innych seriach, więc jak będzie taka okazja w Polsce, to na 100 % kupię wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie. Jak będą za ok.30 zł (tak ponoć miałoby być) to kupiłabym Draculaurę.
      Nie podoba mi się,ale za taką cenę... 3 Deen mieć raczej nie chcę,a na 2 Frankie nie mam dobranego charakteru (bez odpowiadającego mi/wymyślonego przeze mnie charakteru żadnej lalki nie kupuję :P)

      Usuń
    2. Ja jakby były za 30 zł (w co wątpię) to na 60% kupiłabym Lalę. Mam 3 wilkołaków,a tylko 1 wampirzycę :/

      Usuń
  3. Moim zdaniem Amory nie będzie, bo odeszła do Ever After High...

    LittleMonster'99

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)