środa, 7 sierpnia 2013

Fantasy Monsters

(postać z baneru promocyjnego została stworzona przez Chadalan07)

Cóż, dość długo nie robiłam konkursu.
Wahałam się między dwoma koncepcjami, ale w końcu wybrałam tą.

,,Fantasy Monsters''

Wasze zadanie polega na przedstawieniu dowolnej postaci Monster High bądź OC w stroju związanym z fantastyką. Może to być przebranie elfa, czarodzieja, ducha... Możecie również postawić na bohaterów książek fantasy (np. Władca Pierścieni, Harry Potter, Trylogia Czarnego Maga), pamiętajcie również, że możecie zrobić postacie filmowe o tej tematyce.

Zasady:
- praca może być zrobiona na bazie, ale nie musi
- dozwolone techniki: rysunek, pokolorowany rysunek, grafika zrobiona w dowolnym programie graficznym
- musicie stworzyć postać MH lub swoją OC w stroju postaci fantastycznej, postaci z filmu bądź fantasy (czyli np. Jacksona jako Harry'ego Potter'a, Draculaury jako elfa itp.), ważne, aby było związane z tematyką przewodnią, czyli fantasy
- prace możecie przesyłać na mój e-mail lorrainetorres666@gmail.com
- prace możecie przesyłać do końca sierpnia, do godziny 23:59
- wyniki zostaną ogłoszone w kilku najbliższych dniach po zakończeniu konkursu
- zastrzegam sobie prawo do zmian w regulaminie
- niektóre osoby będą musiały mi przysłać przez e-mail screeny z okresu trwania robienia pracy, będą je musiały przysłać osoby, do których prac nie jestem pewna, że są w 100% ich

Nagrody:
I miejsce: dyplom, publikacja na blogu
II miejsce: dyplom, publikacja na blogu
III miejsce: dyplom, publikacja na blogu
Przewiduję również wyróżnienia.

W razie jakichkolwiek pytań, zadawajcie je pod tym postem.


44 komentarze:

  1. Ale czad! Na pewno sie zglosze ;) ostatnio bardzo fajne pomysły macie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez juz wysłałam pracę bo kiedyś pracowałam nad taką :) długo ponad 1 miesiąc:) życzę powodzenia wszystkim:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, zapomniałam dodać: masz zakaz brania udziału w konkursach do odwołania.

      Usuń
    2. Lorr ja bym tu dała nwm gdzie ( w zakładkach konturowych na przykład ) tą skopiowaną pracę bo później moze się wymigać , a tak wszyscy zobaczę ze kłamała i to nie jej , :)

      Usuń
    3. Jestem za dekadą , LORR , pokaż wszystkim że oszukiwała ...

      POLI

      Usuń
  3. Żożo się zgłasza, siostrzyczko ^^

    Żożo (niezalogowana)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy można zrobić upiorkę jako jakiegoś superbohatera? Bo to chyba też sie wlicza do fantastyki.

    Spectra-Voncerber

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny koneq :3
    Niezalogowana Emilia Dzieciuch
    P.S. Lorr,czy ty brałaś udział w konkursie na plecak?:3 Bo jak to ty tom na ciebiem zagłosowała:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wciąż się zastanawiam czy wziąć udział.

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział. A co mi tam.

    Julka Kowalska
    (Kitty Kitirre)

    OdpowiedzUsuń
  8. Emily McCrazy :)8 sierpnia 2013 11:24

    I LOVE YOU LORR! YOUR BRAIN FOREVER! Pomysł jest po prostu czadowy! BIOREM UDZIAŁ CZERWONOWŁOSA DUSZKO!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy redaktorki mogą brać udział?

    OdpowiedzUsuń
  10. A można zrobić np. postać OC na właśnie potrzeby tego konkursu? :o

    OdpowiedzUsuń
  11. A można zrobić np. Clawdeen jako Froda (chodzi mi o to, że Clawdeen to dziewczyna, a Frodo to chłopak) ?

    OdpowiedzUsuń
  12. czadowy pomysł ;>. Widzę, że ktoś tu również jest fanem Trudi Canavan (moi znajomi nigdy nawet nie słyszeli o Trylogii Czarnego Maga) xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przypominaj mi o tej tragicznej stracie!

      Usuń
    2. no, to było przykre. ale fajnie, że Zdrajcy ostatecznie przejęli Sachakę. co prawda to też seksiści, tyle że w drugą stronę, ale przynajmniej nie tolerują niewolnictwa. :D. a tak wgl to mogę zrobić 1 postać i gratisowo 2 które będą się zaliczać do ozdoby? xd bo szaty maga nie dają zbytniego pola do popisu a ja mam taki fajowy pomysł tylko potrzebuję do niego 3 postaci, ale tylko jedna bd się liczyć. mogę? ;>

      Usuń
    3. Możesz, możesz. A co do początku: jak dla mnie Trudi źle zrobiła, że napisała Trylogię Zdrajcy. Co prawda, Lorkin jest postacią, którą uwielbiam, ale to, że będzie z Tyvarą można było łatwo wywnioskować. Dodatkowo, zdrajcy okazali się postaciami, których ani trochę nie polubiłam. Cała trylogia o wiele gorsza, od Trylogii Czarnego Maga.

      Usuń
    4. może tak, ale ja się cieszę, że mogłam z nimi być jeszcze przez następne 3 książki ;). i w sumie cieszę się, że Lorkin jest z Tyvarą, pociągają mnie takie związki gdzie ona jest taka władcza *-*. I Zdrajców lubię, od samego początku (nie wiem, czy czytałaś Uczennicę Maga, część zerową) ale już wtedy mi się spodobali, choć była ich tylko piątka czy tam ile xd. stworzyli o wiele lepsze społeczeństwo niż ci oficjalni Sachakanie. No ale każdy ma własne zdanie ;). i ja jestem team Tayend, Achati niech sobie sam idzie zwalić xD. szkoda, że Trudi nie dopowiedziała, czy Dannyl wrócił do Tayenda po śmierci Achatiego, ale z drugiej strony tak jest chyba lepiej że pozostawiła to tajemnicą ;>

      Usuń
  13. Super! Mam już pomysł w którym wykorzystam Honey Swamp. Trafiony konkurs!

    ~PolskaSorli

    OdpowiedzUsuń
  14. Lorr, a jak bd musiała ci wysłać screen z okresu robienia pracy, to moge na dowód przysłać zdjęcia mojego szkicownika? Bo nie robiłam zdjęć, i czy po prostu na dowód Ci przysle mój cały szkicownik, wraz z np. inna moja praca?

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam pomysł na nowy konkurs!

    Może być tak, że jedną postać (np. Twylę) przerabiamy na innego potwora (np. np na wampira)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już to kiedyś proponowałam
      A czy można zrobić nauczyciela z MH na nauczyciela z HP? Bo już mam rysunek:)
      JVV

      Usuń
  16. Emily McCrazy :)17 sierpnia 2013 14:37

    Wysłanee :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A czy mogę Ci wysłać np. 2 prace a ty wybierzesz lepszą? Bo mam kilka pomysłów i nie mogę się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lorr , a ja bede musiała ci wysyłac prace no sreeny z pravcy . ( nie robiłam ich ) niestety bo teraz dopiero doczytałam cza cza screnny a praca prawie skończona , aha ( jak będziesz chcaiał porównac moje prace to u konkursy a alekssy miałamw jednym pierwsze miejsce w ddrugim wyrózneinie )

    POLI

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)