wtorek, 27 sierpnia 2013

Kostium Lali 13 Wishes!

Pamiętam,że pokazywałam wam tylko Frankie Haunt The Casbah, teraz znalazłam Draculaurę! :)
http://24.media.tumblr.com/35290e94cd9002cdb979fa3223a4234c/tumblr_ms5e2n5Xne1rdrul0o2_400.png 
Będzie do kupienia w Partycity.com jako ''exclusive''. Była też wzmianka,że może być limitowany. 
Podobają mi się buty,peruka też jest całkiem niezła,ale ''gorset'' jest niezbyt zachęcający :(
Do tego,jak te całe MH'owe ''exclusivy'' będą na 100% za dużo pieniędzy -.- Do tego, jak chciałam wejść, zobaczyć właśnie cenę przebrania, mój antywirus wykrył jakieś wirusy na stronie O.o

Nie jestem przekonana do tego stroju,ale bardzo chcę zobaczyć Clawdeen z tej serii jako kostium.

Podoba wam się strój Draculaury? Czekacie by zobaczyć Clawdeen?


5 komentarzy:

  1. Emily McCrazy :)27 sierpnia 2013 10:04

    Super kostium! Zajrzysz na gmaila?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyne co mi sie podoba w tym kostiumie to korona i buty :P

    Secret Dark Shadow

    Sorry za bledy

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow śliczny! Chciałabym zobaczyć Deen i Frankie

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy tylko mi ta laska wygląda jak Selena Gomez? xP

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)