niedziela, 11 sierpnia 2013

Nadchodzą nowe buty!

Pojawiły się kolejne formy butów!:
http://2.bp.blogspot.com/-ZtwFDBpOXhU/Ugb3UAUw3VI/AAAAAAAAIe0/S-N1hY7MFcE/s640/tumblr_mrc84jFYfc1sf259no1_1280.jpg 
 Myślę,że te należeć będą do Jinafire. Pas również wydaje się być przeznaczony smoczycy.

 
Jeśli chodzi o te buty,wydaje mi się,że ich właścicielką będzie Skelita.


Tutaj mam 99% pewność,że ta para będzie dla Robeccy.

 
Buty w pajęczyny idealnie pasują do Operetty,choć... myślę,że Wydowna również prezentowałaby się w nich świetnie!

Do tych mam niepewność. Mogą należeć do Clawdeen,ale jednak do Toralei też by mi pasowały (w końcu była jej nowa lalka w planach).

Te mają formę w różowym kolorze. Ich właścicielką pewnie będzie Draculaura.

 
Założę się,że para powyżej będzie dla Spectry ;) 

Na te buty nie mam pomysłu. Nie wiem kto może je mieć,choć... te węże sugerują mi na zapowiadaną lalkę Viperine Gorgon. 

Jestem bardzo podekscytowana! Będzie pewnie pełno nowych lalek ;) 
Nareszcie twórcy lalek wzięli się za obuwie!
Do teraz jestem na nich zła za przemalowywanie starych butów i dawanie ich jako nowe -.-
Dobrze,że ,,postanowili poprawę'' ;P
Jak się tak przyjrzeć - tych butów jest bardzo dużo + te wcześniejsze pary = Mattel,masz dużo roboty!

Podobają wam się formy butów? Czekacie na ich kolorowe wersje? Które najbardziej was zaciekawiły?


EDIT:
Są jeszcze buty dla Lagoony:

http://4.bp.blogspot.com/-VUqemmCu3qQ/Ugc2LgS2MqI/AAAAAAAAEpY/d8OpZvvwY_Y/s1600/5.jpg

7 komentarzy:

  1. http://4.bp.blogspot.com/-3iQbif9NPf4/Ugb3syi5YUI/AAAAAAAAIfU/1KNiDGR1wUk/s1600/tumblr_mrc84jFYfc1sf259no6_1280.jpg

    Są jeszcze Lagoony Blue

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty wydają się bardzo ciekawe , mam nadzieje że przemalują je na inny kolor :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze najpierw odlewają na czerwono by zobaczyć czy formy nie mają uszkodzeń, wad, a potem już odlewają w prawidłowym kolorze. Co do butów to większość wygląda na buty EAH a ten pasek na 1 zdjęciu należy do czerwonego kapturka z EAH.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yyy... nie? większość z nich jest wyraźnie z MH, a te niepewne też pasują. zapewne jesteś fanką EAH. ja też to nawet lubię, ale to nie znaczy że nagle wszystko należ do tych lalek.

      Usuń
  4. jeszcze buty Catrine z pędzlami

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)