wtorek, 13 sierpnia 2013

Starsue luuubi mieszać!

Jak znalazłam zapowiedź z poprzedniego posta,pojechałam trochę dalej,w starsze zapowiedzi. Co znalazłam? Ten oto obrazek:
 
Kiedy Starsue zrozumie,że Monster High i Ever After High to są 2 różne szkoły i nie powinni ich ze sobą mieszać? 
Co prawda tutaj motyw przewodni był czerwonych kapturków,ale to czemu np. nie dodali jeszcze oryginalnego czerwonego kapturka z Disney'a?
Uważam,że każda szkoła powinna mieć swoje życie i uczniowie nie powinni o tej drugiej wiedzieć.

Lubicie mieszanie MH z EAH? Jakie macie zdanie na ten temat?




8 komentarzy:

  1. Biedne Mh! Jak może być tak poniżane przez EAH!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej hej! A może ktoś EAH lubi? To tak jakbym napisała, że EAH cierpi, bo MH znalazło się z nim na obrazku, a tak być nie powinno, bo MH jest do d*py!

      Usuń
  2. Jak MH ma jakiś sens, bo potwory szukają tolerancji to EAH jest wg mnie niepotrzebne. Szkoła dla księżniczek z baśni? Zdecydowanie tych dwóch szkół nie powinno się mieszać, bo to dwa inne światy i dwie różne historie. A tak wgl to istnieje disneyowski Czerwony Kapturek? Niedoinformowana jestem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą! I masz rację - nie istnieje tak naprawdę disneyowski Czerwony Kapturek, jest dużo "wersji" jej wyglądu, jednak żadna chyba nie jest "oficjalnie disneyowska"...

      Usuń
    2. Może i EAH jest niepotrzebne, ale zauważ, że kierowane jest do młodszych widzów i RÓWNIEŻ CZEGOŚ UCZY. Jak MH mówi, żeby być sobą i się tego nie wstydzić, tak EAH twierdzi, że nikt nie może wybierać za Ciebie przyszłości, i że możesz być kimkolwiek zechcesz.

      Usuń
    3. Masz rację... ja lubię EAH tak samo jak MH i nie przeszkadza mi to że mieszają te dwie szkoły np. C.A.Cupid świetnie wygląda w wersji EAH jak i MH... ale każdy ma swoje zdanie

      Usuń
    4. No dokładnie, każdy ma swoje zdanie i nie powinien go nikomu narzucać. Ja od wczoraj lubię EAH, a MH kocham od dawna. Niektórym to "mieszanie szkół" się podoba, innym nie. I tak powinno być, bo każdy ma własne, wyjątkowe zdanie i opinie.
      Przykładowo dodam parę zdjęć Kupidynki:
      - C. A. Cupid jeszcze z MH narysowana w stylu EAH -http://24.media.tumblr.com/6b5c0eaefd1c1f2fd3647e3290c52cd9/tumblr_mq1smggoeE1ra8gmho1_1280.jpg
      - Cupid w stylu EAH - http://images6.fanpop.com/image/photos/35000000/Cupid-ever-after-high-35090609-409-341.png
      - I dla porównania obie - https://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/64037_337903066341571_1595176149_n.png

      Usuń
  3. Osobiście nie lubię za EAH. Nie interesują mnie księżniczki, ale np. gdybym teraz miała 7 lat to mogłoby mi się spodobać. EAH jest zrobione głównie dla młodszych dzieci, ale nawet 14latka mogłaby je polubić.Ale ja teraz w wieku 12 nie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)