środa, 7 sierpnia 2013

Wyniki PDC!




Prace były naprawdę wspaniałe i trudno byłoby mi wybrać tylko 3... dlatego z każdego miejsca są 3 zwycięstwa. Czyli aż 9 dyplomów! ^^ Mówiłam- im więcej prac, tym więcej zwycięstw, (chociaż już nigdy nie zrobię ponad 9 zwycięstw xd)  zacznę od pokazania kolażu ze wszystkimi zgłoszeniami:


Przejdźmy do czołowych lokat!

1. miejsce wędruje do..... 

martini1002


Zdjęcie plenerowe:


Zdjęcie jest po prostu cudowne Nefera wyszła
upiorrnie naturalnie, podoba mi się też zmiana fryzury
i ubrania lalki- dzięki temu fotka jest bardziej wyjątkowa.
Śliczny balans światła *le jestę zawodowcę*
i urocze "tło".
Paprotka wspaniale pasuje do Neferki!
GRATULACJE!!!


Kolejne 1. miejsce należy się......

frankiee123


Zdjęcie typu retro:


Wielki plus za Deen w serii Sweet1600!
Jej ubranie idealnie pasuje do stylu retro.
Bardzo ładna poza, wilkołaczka jest fotogeniczna. ^^
Strrrasznie mi się spodobało to zdjęcie, od pierwszego
wejrzenia!
GRATULACJE!!!


Następne 1. miejsce jest dla...

zozolek9


Fotka Fashion:


Zdjęcie jest bardzo dynamiczne, Operetta wygląda
naprawdę stylowo. Nic dodać nic ująć- wspaniały całokształt.
GRATULACJE!!!


Kolejność zdjęć jest przypadkowa,
wszystkie mają pierwsze miejsca.


2. miejsce zajmuje....

Upiorna Spectra


Zdjęcie plenerowe w górach:


Bardzo ładna pogoda była. :-*
Krajobraz po prostu cudny,
Jin wygląda jakby chciała powiedzieć
"Wreszcie czuję, że żyję"!
Bardzo ładna fotka!
GRATULACJE!!!


Nastepne 2. miejsce wędruje do...

Zuzella96


Zdjęcie w plenerze:


Spodobała mi się mroczna ramka i
prześwity bieli w zdjęciu.
Jak ujęła to Zuzella- Spectra wyszła
epicko. Zgadzam się. ^^
Chociaż podbródek lalki jest troszkę za wysoko. 
Mimo to wygląda jak żywa!
GRATULACJE!!!

Kolejne 2. miejsce jest dla....

Monsterka13


Zdjęcie plenerowe:


Bardzo delikatne zdjęcie, Lagoona wyszła
nieziemsko!
Ostrość skupiona na niej i na kwiatku 
daje dobry efekt. Cudne zdjęcie!
Jedyne co bym poprawiła to grzywka lalki,
chyba zbytnio opada.
GRATULCJE!!!

Kolejność zdjęć jest przypadkowa,
wszystkie mają drugie miejsca.

3. miejsce zajmuje...

Blue Raven


zdjęcie plenerowe:


Bardzo ładne zdjęcie,
dobra poza Becci, śliczne,
zadbane włoski- wszystko co powinno być. :)
Jednak czegoś mi w nim brakuje...
GRATULACJE!!!

Kolejne 3. miejsce wędruje do...

Patrycja Janda


Zdjęcie retro:


Poza przypomina mi Marilyn Monroe. ^^
Operetta wspaniale pasuje do tego typu zdjęcia,
no i efekt sepii- niezbędny!
GRATULACJE!!!

3. miejsce jest też dla...

Angie


zdjęcie w plenerze:


Podoba mi się zmiana kolorów i oryginalny podpis.
Podniosłabym lali jedynie kapturek- trochę wyżej,
ale to dodaje swego rodzaju tajemniczości.
GRATULACJE!!!

Kolejność zdjęć jest przypadkowa,
wszystkie mają trzecie miejsca.


To już wszystko!
Za kilka dni spodziewajcie się kolejnej edycji,
konkurs wam się spodobał!
Tym razem jednak nie będzie tak łatwo!
Podniosę poprzeczkę, spędzicie więcej czasu przy
programach graficznych. :-P


27 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia i bardzo udany konkurs :) czekam na drugą edycję

    Secret Dark Shadow

    OdpowiedzUsuń
  2. Brałam udział ;) kolaż trochę na odwal, ale ok. W zdjęciu z Jinafire jedyne, co mi sie nie podoba, to widoczny stojak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak trzeba krytykować, jak się nie wygrało. -.-
      Ah... nieważne. *.*

      Usuń
    2. Ja nie krytykuje! Przecież moge napisać własna opinie, nie? Tak mi sie zawsze zdawało...

      Usuń
  3. Ey, ty szynko, ja nie mam programu graficznego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to masz problem! Nikt ci nie każe brać w tym udziału! -__-

      Usuń
    2. To miał być żart...

      Usuń
    3. Tzn. czasem wybucham.

      Usuń
    4. Uh, a Violecia jest dosyć nerwowa. Ja w tym nie widzę nic, co by wskazywało na to, ze wybuchem, ale cóż, ostatnio często moje komy są odbierane inaczej, niż miałam na celu...

      Usuń
    5. Tak jestę nerwusę. -.-

      Usuń
    6. Oj no już sie nie klocmy, nie mam ochoty na żadne kłótnie. *le wyciąga łapkę*

      Usuń
  4. Kiedy będzie druga edycja? Chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za 3 ! Nie sadziłam, że zajmę jakiekolwiek xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Programach graficznych? Któż wie, może wezmę udział w następnej edycji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie mam lalki , więc chyba więc chyba napewno nie wezmę udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh... nie wiedziałam, że zajmę aż 3 miejsce :D Ogólnie to po prostu zakochałam się w zdjęciu z Clawdeen Sweet 1600 ^.^

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam problemy z internetem dlatego wyniki dopiero dziś. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia! Gratuluje wysokich miejsc!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wg mnie pierwsze miejsca sa nie zasłużone, pierwsze powinny być na drugich a drugie na pierwszych i sadze ze duzo osob sie ze mna zgodzi. Ale to nie ja wybieralam... No coz pierwsze miejsce po prostu nie trafione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, ja do tych "wielu osób" nie należę. Neferka jest bezkonkurencyjna, tak samo Operetta i Clawdeen (choć z tej pierwszej trójki najmniej mi sie podoba Claw, ale TYLKO z pierwszej trójki). Tez nie wszystkie zdjęciami sie podobają, no ale to Vii wybierała, nie ty, ani nie ja, ani nikt kto nie jest Violą.

      Usuń
    2. Głównie chodziło mi o plenerowe.

      Usuń
  12. Łiiiiiiii !!! Drugie miejsce !!!! Na pewno wezme udzial w drugiej edycji!!!!
    Monsterka13

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki bardzo za 1 miejsce !

    frankiee123

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo za 3 miejsce, niebywale się cieszę ^^

    I tak, wreszcie mam konto xd

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)