piątek, 2 sierpnia 2013

Zapowiedź ubieranki Catty

Niedawno dostałam informację od Saw, że pojawiła się zapowiedź ubieranki... Catty Noir. Nie wiadomo jeszcze, jaka będzie dokładna data dodania, ale warto czekać.


Zacznijmy od tego, że cała proporcjonalność Catty jest odrobinę inna nić u pozostałych postaci z ubieranek MH. Jej głowa jest trochę mniejsza, ale nie psuje to efektu. Ubrania są zrobione w ciekawy i dokładny sposób. Ogólnie mogę z całą pewnością stwierdzić, że jest, na co czekać. Jestem tylko ciekawa, jakie będą jej inne ubrania, skoro pojawiła się tylko w tej serii.

Edit:
Ubieranka już jest pod tym linkiem.


20 komentarzy:

  1. Super *.*
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=633549216678423&set=a.222741554425860.63730.215479355152080&type=1&theater
    Tył pudełka Toralei PG!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby szybko wyszła ta gra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie jedynie nie podoba się to, że jej włosy są pastelowo-różowe, a nie w kolorze jaskrawej fuksji.
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z JVV.

    Saw

    OdpowiedzUsuń
  5. Już jest!

    http://www.starsue.net/game/Catty_Noir_Dress_Up.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grałam, szkoda że ma zamknięte oczy...

      Usuń
  6. Pewnie ciuchy bedą kolorowe, tyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Już jest !!! Super !!!!
    Howie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest już ubieranka Catty na starsue!

    http://www.starsue.net/game/Catty_Noir_Dress_Up.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Już jest ubieranka Catty na starsue.net

    OdpowiedzUsuń
  10. Już jest ubieranka Catty na starsue.net

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dla was nowinę! 5-pak Dance Class istnieje i jest w sprzedaży!: http://www.target.com/p/monster-high-dance-class-5-pack/-/A-14493477

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey , jesteście troszkę opóźnione. Gra już jest a konkurs PDC ... gdzie wyniki **..**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale weź pod uwagę to: All nie ma dostępu do neta, ja mam, ale częściowy, bo jestem na wakacjach, a Vii, nie wiem, dlaczego, nie pisze.

      Usuń
  13. Można zmienić kolor na taki jaki ma lalka, bo jest taka możliwość

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym poruszyć temat konkurencji-Ever after high, więc pojawiły się lalki z serii basic (których narazie jest chyba 6), ale osoby oglądające te bajkę oglądają (jak narazie 6 odcinków po nie całe 2 minuty), ale też w odcinkach nie pojawiła się C.A.Cupid(jedynie w czołówce) więc dostałam też informacje o kolejnej grze z EAH połaczone z Mh

    OdpowiedzUsuń
  15. przecież już jest -.-
    http://www.ubieranki.jeja.pl/11103,catty-noir-dress-up.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)