wtorek, 20 sierpnia 2013

Tolerancja Straszyceum


Stwórcy Monster High mówią, że Straszyceum jest szkołą uczącą tolerancji i bycia sobą. Dotąd w odcinkach poruszono wiele ważnych kwestii  dotyczących akceptacji samego siebie, dlatego też zdjęcie które wysłał pewien Anonim ( Chwała Ci dobry człowieku! Jak dowiem się kim jesteś podziele się z tobą krakersem :D ) nie zdziwiło mnie zbytnio.

W firmie Mattel powinni naprawdę zacząć kupować mocniejszą kawę ( np. Tchibo) lub kłaść się wcześniej spać, a nie telewizje do pierwszej oglądać. Chyba są coraz bardziej zmęczeni i nie wyrabiają z tworzeniem nowych serii.

Najpierw Frankie na Samarę z Ringu, później Rochelle z Basic a teraz… teraz… dowiadujemy się że Clawd zdradza Draculaurę z Gillem! Do homoseksualistów nic nie mam i w duchu kibicuje ich związkowi. Wreszcie jakaś akcja! Po tym nikt nie zapszeczy w wielkość tolerancji w tej szkole! ;)

Najwidoczniej ktoś tu zapomniał jak Draculaura wygląda. Czy tak trudno jest patrzeć na pakowany towar i odróżnić kobietę od mężczyzny? Prawdopodobnie...

Co o tym myślicie? Uważacie że z Gilla i Clawda byłaby słodka para czy raczej wolicie by zostali przy swych dziewczynach? ;)



50 komentarzy:

  1. Ja tam wolę, żeby pozostali przy Lagoonie i Lali,chociażjeśli jednak nie... to nie mam nic przeciwko;)
    JVV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się już trochę nudne staje... Któraś z par powinna się rozstać, byłoby ciekawiej ;)

      Usuń
    2. Fajnie byłoby, gdy Deuce był chłopakiem Spectry!

      Usuń
    3. Lepiej Operetty, lubią tą samą muzę, dobrze się rozumieją

      Usuń
    4. Lepiej Operetty {<3}

      Saw

      Usuń
  2. Gill i Clawd no nawet mogą pasować:D a Lagoona z Lalą a widziałam jak Holt i Billy trzymali sie za ręke na takiej stronie . Jak chcą to niech zostaną razem .No co Clawd może tez sie podobac Gillowi.ale wolę żeby Byli chłopaki z dziewczynami ale niech zrobią też tak ze chłopak z chłopakiem albo dziewcznyna z dziewczyna bo ciągle jest tylko chłopak i dziewczyna .Ale lepiej niech będzie ch z dz;P.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej żeby nie robili homoseksualistów, bo rodzice np.:5-6 letnich dziewczynek mogą napisać skargę lub petycje do mattela i naszego kochanego monster high nie będzie.
    jjj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co rodzice mieli by do tego?! Denerwują mnie osoby wykluczające innych przez odmienną religię czy orientacje. Jak im się nie podoba to ich sprawa, nie muszą tego dzieciom kupować!

      No i zdenerwowałam się... ^^

      Usuń
    2. Ale jeśli zobaczą w sklepie !

      Werwar

      Usuń
  4. Hhahahahaha. Zgadzam się z tobą. Kiedyś miałam napisać trzy stronnicowy referat z historii i potrzebowałam kawy. Tchibo zadziałała genialnie :D Do Gejów nic nie mam ale trochę tak dziwnie Clawd i Gill razem xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O czym ten referat pisałaś? Jaką ocenę dostałaś? :D

      Usuń
    2. Nie pamiętam dokładnie o czym ale było to związane z Rzymem ;)Dostałam 4-

      Usuń
    3. Rzym.... Kaligula ♥
      Jak to 4- ? Niesprawiedliwość, a ty tak wkuwałaś...

      Usuń
    4. No właśnie! Wkurzyłam się tak że nie wiem. Ale złość rozładowałam w domu na szczęście a nie w klasie ;)Darłam papier! Hhahaha!xd

      Usuń
  5. Vebarella na prezydenta !!!Właśnie takich ludzi potrzebujemy!TOLERANCYJNYCH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny wyborca głosujacy na mnie, mam już pięć głosów (cztery od mej rodziny). Zapamiętam Cię dobry człowieku i zwolnie z płacenia podatków, kiedy tylko obetnę miesięczne zarobki radnych o połowe:D


      Usuń
    2. Już masz 6 :)

      Usuń
    3. Zgadzam się z tobą Anonimku ^^

      Usuń
    4. Głosuje ;D

      Usuń
    5. To zapisz piąty jako Josh Nicnonks.Nie chciało mi się zalogować gdy to pisałem

      Usuń
    6. Masz duże szansę i 6 głosów (nie ma nikogo lepszego na to stanowisko) :-D

      Usuń
    7. Już mam nawet hasło wyborcze:
      ,, Czy w tym kraju może być jeszzce gorzej? Wątpie... Nie masz nic do stracenia, głosuj na Vebb!'' :D
      Oraz:
      ,, I tak nienawidzicie polityków więc jaka to będzie różnica jeśli wybierzecie mnie? '' :D

      Usuń
    8. W Całowaniu (jak nie wierzysz w taką miejscowość wpisz w Google)zaraz będą ulotki z tym hasłem XD

      Usuń
    9. Zaiste, nie mogę się doczekać ;D

      Usuń
  6. według mnie powinno byc tak clowd z gilem a laguna z lala (przepraszm za złe napisy) to jet moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem tolerancyjna do czasu jak ktoś powie "Homo są normalni a hetero to zboczeńcy, ciemnogród i średniowieczne gusła"

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, jebłam i nie wstaję xD
    Fakt, gdyby okazało się, że Gill i Clawd są homo i coś do siebie czują, byłoby znacznie ciekawiej. Pomijam oczywistą oczywistość, iż niektórzy dorośli bez wątpienia czepiali by się potworów - homoseksualistów xD

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię Gilla i chcę by był jednak z Lagooną, poza tym wątek ich związku jest dość ciekawy ;). z Claudem (nwm czy dobrze napisałam) nie przepadam ale pasuje do Lali. ogólnie to chciałabym, by zrobili parę homoseksualną, ale nie chce nagłych zmian orientacji postaci xD. ale ten Gill zamiast Draculaury to jest naprawdę chora pomyłka. ja widziałam raz Spectrę bez jednej dłoni, ale to jest z tego wszystkiego co ostatnio odkryliśmy chyba najbardziej znośne ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. jest jeszcze jedna forma butów które chyba tutaj nie były prezentowane (tak mi się wydaje) i jeszcze jakaś ale chyba tu już była, a także kim są te nowe postacie z FCA - http://mhghouls.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hue hue. Nie no tu się robią coraz większe jaja <.> Jak jeszcze coś znajdę to napiszę xD

    Derick Blackwild

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy was pogrzało? Jaki homoseksualizm... To już nie mogą dać dwóch męskich lalek w jednej paczce, tylko od razu jako para? Nadinterpretujecie! Jak dawali pięć lalek w jednym to jakoś nikomu nie przyszło do głowy, że to lesbijska orgia. Nie mam nic przeciwko homoseksualistom, ale jeszcze bardziej on nietolerancji wkurza mnie właśnie coś takiego: wszędzie doszukujemy się miłości, odrzucając zwykłą przyjaźń.
    Przesadzacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcą trzymać się za ręcę... :D
      Post był pisany w formie żartu i sarkastycznie... :P

      Usuń
    2. Ale oni trzymają się za ręcę a napis Draculaura wskazuje na to że to para

      Usuń
    3. A może to Draculaura objęta programem ochrony świadków? O.o

      Usuń
    4. właśnie, to opakowanie przeznaczone dla pary, Lali i Clauda, a ich nie wzięto razem przypadkowo, tylko dlatego, że są parą.

      Usuń
  13. To nie jest Gil, to jest Draculaura tylko po zmianie ubrań i operacjach plastycznych XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Zauważcie, że ktoś mógł włożyć Gill'a, do opakowania po Lali i Clawdzie z tej serii. Tylko po to, żeby nas zmylic, lub żeby było śmiesznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałem że autorka zdjęcia sama widziała to w sieci sklepów Kmart

      Derick Blackwild

      Usuń
    2. W tym przypadku mogła zrobić zdjęcie ze sklepowej półki...

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. reedytowana cupid http://tlieso.blogspot.com/2012/03/monster-high-inspired-manicure.html

    OdpowiedzUsuń
  16. jest gra abbey na starsue.net

    OdpowiedzUsuń
  17. lol drakulora jest po operacji plastycznej a nie Że się pomylili a co do kawy to niech sobie robiom taką jak mój tata 3 miarki (takie co do wanisza dodają) od razu na nogi staną

    OdpowiedzUsuń
  18. hehe nie długo bendzie laguna z ghuliom

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)