niedziela, 4 sierpnia 2013

Lalki I love Fashion- już w pudełkach

Może zacznę od Scarah:



Nie ukrywam... nie lubię tej postaci. Moim zdaniem wgl. nie powinny powstawać jej lalki, gdyż jest ona
charakterem epizodycznym. Lala jest całkiem ładna, ale jednak... nic nie przyciąga mojej uwagi.
Ani to ładne, ani oryginalne- takie jakieś nijakie. xD Scarah ukradła Fran torebkę z Basica, ale to szczegół.
Kolorystyka to głównie zieleń oraz biel, które bardzo lubię, pudełko także mi się podoba.(tak, oceniam pudełko, dziwna jestem ^^) Sama lalka jest bardzo ładna, gdyby nie oczy wyglądałaby zwyczajnie, a to dodaje jej "straszności". Cała lala zasługuje  na 5/10, ujemne punkty dostała za tę "nudę"



Tutaj absolutnie powaliła mnie ta lala na kolana! Ubrania są niesamowite, zwłaszcza bluzka z wilkiem. (Auuu *o*) Clawdeen też wypadła tutaj bosko więc, szczerze to nie mam się do czego przyczepić.
Bardzo dobrym połączeniem okazała się neonowa zieleń i fiolet. Pudełko lepiej gdyby było zielone, ale fiolet też ok. Szykuję się na tę lalkę, dlatego też oceniam ją na 10/10



Jak wam się one podobają?


11 komentarzy:

  1. Zapomniałaś o tytule posta xD Ale tak jeśli chodzi o twoje oceny: Co do pudełka Deeny się zgadzam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, co za wpadka, byłam pewno, że go wpisałam!

      Usuń
    2. Ah.. no tak! Zawsze jak wpiszę jakiś znak (wpisałam i <3 fashion) to post jest beztytułowy, teraz jest "I love fashion", więc powinno być ok. :-)

      Usuń
  2. Mi bardzo ale to bardzo podoba się Scarach C U D N A! Clawdeen jakoś mnie nie urzekla , wole Basic.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam inne zdanie o Scarah. W takim toku myślenia nie powinna rownież wyjść lalka Catrine, gdyż z filmu nawet nie znamy jej imienia. Scarah sie pojawiła w kilku odcinkach jako postać pierwszoplanowa. Ja tam sie bardzo cieszę, ze wyszła jej lalka, i rozpoczął, bo pierwsza to Comic Con specia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem załamana filmem Upioryż- Catrine nie było w nim W OGÓLE!!!! (chyba, że liczyć ją jako statystkę z drugiego planu -.-")

      Usuń
  4. Ja także się szykuje na lale Ciowdeen ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Clawdeen jest Boska po prostu świetna dobrze że wcześniej powstrzymałam się od kupna jej z serii Basic. Będe szykowała szykowała się na tą. Co do Scarah nie jest źle ale najlepiej też nie wyszła :P

    Freaky Diva

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja opinia
    Scarah 5/10 za nude

    Clawdeen 9/10 za make-up i buty basic (jedyny przemalowany niewypal)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy wyniki picture day challenge ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Vii, dawaj wyniki PDC! Chce sb poglądach fotki innych ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)