środa, 14 sierpnia 2013

Przebranie Catrine!

Niedługo będzie dostępna oferta,w której do kupienia będzie ten strój:
http://2.bp.blogspot.com/-mIA_rAd8mv0/UgtaRN63ekI/AAAAAAAAEvo/JPB0XUjge9c/s1600/1.jpg 
Oczywiście jest to kostium kotołaczki z upioryża ;) 
Mnie on oczarował! Sukienka byłaby nawet dobra do noszenia na co dzień! 
Zastanawia mnie tylko przyczepienie ogona,jeśli jest wszyty do sukienki - cienko :( 
Chociaż oceniam to co widzę - a widzę,że strój jest super ^^
Będzie on chyba dostępny w Wallmart'cie (niestety link z mojego źródła nie działał). 

Podoba wam się ten kostium? Co o nim sądzicie? Chcielibyście mieć taki?



8 komentarzy:

  1. Ja tak , choć jestem za dużo , były jeszcze kostiumy skelita , long , twyla , i chyba gdzieś widziałam Gigi tylko nie jestem pewna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie z tą Gigi to chyba mi się przywidziało bo , nie mogę jej z najść .

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nareszcie się w butach postarali XD . Bo zawsze no dobra prawie zawsze były beznadziejne :)

      Usuń
  4. Zakochałam się w tym stroju!
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.walmart.com/ip/Rubies-Monster-High-Catrine-DeMew-Child-Halloween-Costume/25864120

    Jest już dostępny w sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)