piątek, 16 sierpnia 2013

Błąd: Nie pierwszy, nie ostatni...

Jak dobrze wszyscy wiemy, Mattel już nie raz wysyłał do sprzedaży lalki, które, powiedzmy szczerze, zniechęcały nas do ich kupna. Tym razem jest nie inaczej. Przed państwem Frankie SCOF:


Urocza, nieprawdaż? Taka nietwarzowa. 
Powiedzcie mi, kto zechciałby kupić taką lalkę? Po tak długim czasie przyzwyczaiłam się do błędów Mattel'a, no ale bez przesady. Co będzie następnym razem? Deuce w pudełku Cleo? Draculaura Sweet 1600 w pudełku od Skull Shores?

Co o tym sądzicie?


17 komentarzy:

  1. Emm... a myślałam, że gorzej być nie może, ale jednak :/ Tak samo jak ostatnio gdy szłam na zwiady do TESCO, widziałam Clawdeen Sweet 1600 bez kieł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba kłów xD
      Nie no ale jak ktoś mógł do tego dopuścić?! Przecież to niemożliwe, żeby nikt tego nie zauważył! A może ktoś to zrobił specjalnie???

      Usuń
    2. ja jeszcze coś innego widziałem w tesco frankie bez głowy.to była maskara! ona była z serii skull shores ta szara.

      Usuń
    3. Ja mam strategię. Pewnie Mattel myśli,że jak będzie robił błędy to MH nam się znudzi i przerzucimy się na EAH.

      Usuń
  2. Heheh, Frankie się obraziła :D
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehhh... Mam Frankie Scaris,ale na szczęście jest normalna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, jak kidyś znalazłam zdjęcie Deuca w ubraniu i gadżetach Jacksona Gloom Beach W OPAKOWANIU, i do tego GILLA SKULL SHORES -,-. Musiał się chyba Deuce zdenerwować że nie ma jeszcze swojej lalki plażowej XD XD.
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to widziałam. Na początku myślałam, że to jakiś nowy chłopak w MH, ale potem tak patrzę i się przeraziłam. Przypomniało mi się, że to nie pierwszy raz i się uspokoiłam :D

      Saw

      Usuń
  5. A zauważyliście, jak rączka walizki przekręcona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona tak jest. Rączkę można chować i wykładać. Moja Frankie też tak miała,a jej waliza po odpakowaniu nadal dobrze się prezentuje i funkcjonuje ^.^

      Usuń
  6. Frankie chciała być jak Samara z Ringu ;_;

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet fajna mogli by z niej zrobić jakąś inną postac

    OdpowiedzUsuń
  8. ahahaha niech jej jeszcze okulary dają będzie komicznieXDXDXDXD

    matel mnie rozwala

    OdpowiedzUsuń
  9. no ale jak by dracia była z sweet1600 w skull shores to by się opłacało

    OdpowiedzUsuń
  10. a i jeszcze jedno proszę przywróć tamten wygląd bloga bo teraz nie dobrze mi się czyta i nie mogę się rozczytać w tematach

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)