środa, 7 sierpnia 2013

Toralei będzie wznowiona?!

Zobaczcie to zdjęcie!:
http://farm3.staticflickr.com/2892/9338020714_a3ac27ec2b.jpg 

,,Re-released in August''- Toralei z serii basic będzie ponownie wydana w sierpniu? 
Już mamy sierpień,a po lalce ani widu ani słychu :( 
Wielka szkoda,bo od dawna polowałam zacięcie na tą lalkę i nigdy nie miałam okazji jej zdobyć.
Jeśli to prawda i kotołaczka pojawi się z powrotem na sklepowych półkach, to chyba zgłupieję. 
Nie będę już wiedziała na co oszczędzać ;P  
Jednak cieszę się,że będzie taka możliwość,choć... nie znoszę, gdy wymarzona lala spogląda ze sklepowych półek,kiedy akurat nie ma się na nią funduszy :/

Czekacie na ''wielki powrót kocicy''? Macie jej lalkę czy dopiero chcielibyście kupić?


24 komentarze:

  1. Tez na nią poluje :D Marze o niej od zawsze *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, a miałam oszczędzać na Spectrę Picture Day :D

      Secret Dark Shadow

      Usuń
    2. Pożyczyć Spectre PD?

      Usuń
    3. Nie trzeba :D ale dzięki xDD

      Secret Dark Shadow

      Usuń
  2. Już ją mam :P Chciałabym aby seria Basic V1 była wznowiona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez. Dracusia byłaby moja *.*

      Usuń
    2. Też bym tak chciała. Rzuciłabym się na Ghoulię :)

      Secret Dark Shadow

      Usuń
    3. Jakby basic V1 była wznowiona to kupiłabym Cleo i Deuca i Lagoone, bo mam już Franke,Draculaure i Clawdeen z serii basic :)

      Usuń
  3. Jej lalka na sklepowych półkach = ja rzygająca tęczą *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja przyjaciółka ja ma (bardzo fajny egzemplarz, bo jej włosy nie były takie krociotkie i przykazanie, tylko mniej-wiecej takie jak ma w technologi 3D, tylko dłuższe) ale niestety już nie posiada głowy :( nadal w sumie wsadzamy na swoje miejsce, ale wyglada jak bez szyi. Jeżeli to prawda, to chyba jej kupię Torrke na urodziny. Albo dwupak Meow&Purr, albo trzypak kotolaczek, ale to chyba dostanie, nwm.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm, interesujące, ale i tak wolę Torrkę PG. Ale jeśli pojawi się ona, to może też Nefera, w końcu obie są z Campus Stroll... Bardzo bym chciała Neferę!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam Toralei , w sumie mam bardzo duzo lalek, puzniej policze to npisze?

    OdpowiedzUsuń
  7. Alekso sprawdź czy moja praca dotarła
    Rochelle love

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ci radzę oszczędzać na Gigi jest przepiękna (mam ją)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam nienawidzę Gigi, jest okropna! Nie mam zamiaru jej kupować. Po moim trupie!

      Usuń
  9. ja mam az 75 lalek + 2 luzka , 1 lazienke i 1 kawiarnie:

    Frankie (Basic)
    Draculaura (Basic)
    Clawdeen (Basic)
    Lagoona (Basic)
    Cleo de Nile (Basic)
    Deuce (Basic)
    Ghoulia (Basic)
    Cleo de Nile (Dawn Of The Dance)
    Frankie (Dead Tired)
    Draculaura (Dead Tired 1)
    Clawdeen (Dead tired 1)
    Cleo de Nile (Dead Tired)
    Ghoulia (Dead Tired)
    Jackson (Gloom Beatch)
    Spectra (Schools's Out)
    Abbey (School's Out)
    Clawdeen (School's Out)
    Frankie (School's Out)
    Cleo de Nile (School's Out)
    Lagoona (School's Out)
    Draculaura (School's Out)
    Toralei (Campus Stroll)
    Purrsephone (Campus Stroll)
    Meowlody (Campus Stroll)
    Operetta (Campus Stroll)
    Nefera de Nile (Campus Stroll)
    Clawdeen (Campus Stroll)
    Frankie (Classroom)
    Lagoona (Classroom)
    Ghoulia (Classroom)
    Draculaura (Sweet 1600)
    Frankie (Sweet 1600)
    Clawdeen (Sweet 1600)
    Clawd (Sweet 1600)
    Frankie kolorowa (Skull Shores)
    Draculaura (Skull Shores)
    Ghoulia ( Skull Shores)
    Cleo de Nile (Skull Shores)
    Clawdeen (Skull Shores)
    Clawdeen (z kawiarni)
    Rochelle (Basic V4)
    Venus (Basic v4)
    Robecca (Basic V4)
    Abbey (Skultimate Roller Maze)
    Draculaura ( z lazienki)
    Frankie (Ghouls Rule)
    Draculaura (Ghouls Rule)
    Clawdeen (Ghouls Rule)
    Cleo de Nile (Ghouls Rule)
    Abbey (Ghouls Rule)
    Frankie ( I Heart Fashion)
    Abbey (I Heart Fashion)
    Frankie (Scarily Ever After)
    Draculaura (Scarily Ever After)
    Clawdeen (Scarily Ever After)
    Lagoona (Dance Class)
    Howleen (Dance Class)
    Frankie (Scaris:City Of Frights)
    Clawdeen (Scaris:City Of Frights)
    Rochelle (Scaris:City Of Frights)
    Jinafire (Scaris:City Of Frights)
    Skelita (Scaris:City Of Frights)
    Ghoulia ( Scaris:City Of Frights - Budget)
    Abbey (Picture Day)
    Cleo de Nile (Picture Day)
    Lagoona (Picture Day)
    Frankie (Picture Day)
    Frankie (Ghoul's Alive)
    Clawdeen (Power Ghouls)
    Howleen (13 Wishes)
    Twyla ( 13 Wishes)
    Frankie (13 Wishes:Haunt The Casbah)
    Clawdeen ( 13 Wishes:Haunt The Casbah)
    Draculaura (13 Wishes:Haunt The Casbah)
    Clawdeen (Music Festival)

    posiadam tez pietrowe luzko Clawdeen , luzko-trumne Draculaury , lazienke Draculaury , kawiarnie Clawdeen oraz pluszowego pieska Frankie z jej zdjeciem.

    sporo tego , ale caly czas zbieram , moja najnowsza lalka jest Clawdeen ( Power Ghouls) dzisiaj przyszla poczta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz pokaźne zbiory! Zazdroszczę ci tych wszystkich pięknych Monsterek. ;) Ja mam tylko 12 licząc cztery z zestawów CAM. Gratuluję nowej lali :] A czy będziesz kupować Toralei z Power Ghouls?

      Usuń
    2. Wow. A zawsze myślałam, ze to ja mam sporo lalek... (20 pare)

      Usuń
  10. Gigi wczoraj zamówilam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lalki Basic V1 będą wznowione, jest już oficjalna informacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. KOTASTYCZNIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! W lutym udało mi się wylicytować za ponad 300zł lalkę Clawdeen Wolf Basic,teraz podoba mi się Lagoona z tej serii,ale narazie oszczędzam na Catty Noir:(
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Extra seria basic to jedna z najlepszych seri!(bo są w niej zwierzątka) ja nie będę kupować Toralei bo moja siostra ją ma (mamy wspOlne zbiory lalek MH)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)