poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Kolejny błąd :/

Tutaj pozwolę zacytować sobie Lorr '' Błąd: Nie pierwszy, nie ostatni'':
 
 
Czy już domyślacie się co to może być? Na pierwszy rzut oka nie widać tak tego, przyznam szczerze, że na samym początku nie dostrzegłam różnic. Jednak po bliższym przyjrzeniu się, zobaczyłam w końcu, że art. Rochelle jest z ... Basic! Naprawdę zaniemówiłam, taki błąd, a ja nic nie zauważyłam! W sumie rysunek Rochelle w serii podstawowej niczym nie różni się od Ghouls Night Out, oczywiście nie licząc ubrań.
 
~Angie
 
Za info dziękuję Olce MH

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No, masakra... Czasem mi się wydaje, że oni to robią specjalnie...

      Usuń
    2. Popieram a arty Clawdeen i Ghouli śliczne ;***
      Howie

      Usuń
    3. Taak, cudne *.*

      Usuń
  2. no ale może to fan tak zrobił wystarczy kupić ten pack i tam dodać Rochelle zaczy jej art

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi się jakoś nie wydaje, zdjęcie nie kłamie ;)

      Usuń
  3. No niestety to nie koniec miłych niespodzianek Mattela^^ Znowu znalazłem fotkę która obrazuje nam najgorszą pomyłkę jaką kiedykolwiek widzieliśmy
    https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/p480x480/1004673_347777755354102_1184510400_n.jpg

    Gill Dance Class zamiast Draculaury w 2-packu Music FestivalO.O I nie jest to robota fana gdyż sama osoba która dodała zdjęcie widziała to w sieci sklepów Kmart. W dodatku jeszcze taka mała informacja o której wiele osób pewnie wie - Mattel oszukuje*o* Na oficjalnych zdjęciach promocyjnych lalek I ♥ shoes widzimy że w zestawie kazdej lalki będą dostępne 3 pary butów dodatkowych tymczasem w opakowaniu znajdziemy 2 -.- U Draculaury brak jasno różowych z Dot Dead Gorgeous a u Cleo tych z kotem z ze SCOF (chodzi o te dodatkowe) czy też z CAM'u wiedźma i kotołak.

    Derick Blackwild

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiedź ubieranek Lali MF i Abbey Home Ick:
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=690522924295748&set=pb.140251719322874.-2207520000.1376992535.&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)