niedziela, 18 sierpnia 2013

Spectra w afro



Zastanawialiście się kiedyś jak wyglądała by Spectra Vondergeist w afro? Pozwolę  uciąć głowę którejś z redaktorek ( nie licząc oczywiście mnie) jeśli odpowiedź na to pytanie jest pozytywna.  Założę jednak że nikt o tym nie pomyślał.  Wychodząc więc naprzeciw waszym oczekiwaniom  postanowiłam wam pokazać tą upiorę w jakże interesującej wersji.



Gdy ujrzałam to zdjęcie moja reakcja brzmiała:  What?!  
                                                                   
Moda która panowała w latach 80-90 nie przypadła mi raczej do gustu dlatego też ta odsłona Spectry po prostu nie podoba mi się i nic tego nie zmieni. Poza tym kolor jej włosów wydaje się wyblakły. 
Nie można jednak tylko krytykować gdyż muszę przyznać , iż wykonanie nie jest całkiem dobre, a powody mej niechęci podane powyżej nie są winą osoby która  to zrobiła.

A wy co o tym myślicie? Podoba wam się czy wolicie Spectre w prostych włosach?

12 komentarzy:

  1. O.o I to w serii w której ją mam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekhm, ekhm...

    "Catty Noir wspomina w swoim pamiętniku, że przeczytała o książkę o Elissabat. Było w niej napisane, że była królową wampirów, która tajemniczo zniknęła 400 temu. Catty przypuszcza, że podobnie jak ona, była zmęczona sławą."

    JVV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również intryguje ta postać i przeprowadzam małe 'śledztwo' na jej temat. Niestety jest tego wszystkiego za mało by o tym napisać.

      Usuń
    2. 10-13 Października 2013... :(
      Wtedy odbędzie się kolejny New York Comic Con i tak jak zapowiedziano zostanie pokazana jej lalka...

      Usuń
  3. Afro pozostawmy Honey Swamp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest już ubieranka Holta Swim:
    http://www.starsue.net/game/Swim-Class-Holt-Hyde.html

    Ma zupełnie inną budowę i grafikę niż inne ubieranki z tej serii :/
    Jest dziwna...

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się bardzo podoba. Sama robię lalkom loczki metodą Rudego Królika, ale takiego efektu nie udało mi się osiągnąć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metoda Rudego Królika??? Nie słyszałam... :D

      Gdzieś był poradnik jak zrobić tą fryzure którą opisałam. Niestety adresu strony nie pamietam ;(

      Usuń
    2. http://zapieczlotych.blogspot.com/2010/12/odszczurzanie-barbary-vol-2.html - o tą metodę mi chodziło.
      Wszystkie poradniki z tego bloga polecam ;)

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)