niedziela, 4 sierpnia 2013

Reedycja Sweet 1600?

Zacznę od tego, że w końcu wróciłam do domu i mogę normalnie pisać posty. Od razu uprzedzam, jutro nie będę dodawała postów z powodów osobistych. Chciałabym was jeszcze uświadomić, że prawdopodobnie znowu wyjadę na wakacje, pod koniec miesiąca, ale wtedy postów nie będzie na pewno, gdyż nie będę miała dostępu do laptopa.
No dobra, niezwiązany z postem wstęp jest, więc pora przejść do rzeczy. Przeglądając zagraniczne strony, natknęłam się na zdjęcia z nowymi pozami trzech lalek z serii Sweet 1600: Frankie Stein, Clawdeen Wolf i Draculaura. Jednak po bliższym przyjrzeniu stwierdziłam, że są one inne m. in. włosy wilkołaczki są bardziej polokowane.


Pierwsza ''pod lupę'' pójdzie Frankie. 
Na powyższym zdjęciu ma mocniejszy makijaż oczu, a usta nie są już czerwone, lecz granatowe. Fryzura została prawdopodobnie zmieniona pod względem ilości czarnych i białych pasm, ale dobrze wiemy, że ich liczba często jest przypadkowa. Buty różnią się pod względem ułożenia kolorów: jeden but jest niebieski, drugi czarny, a w pierwotnej wersji obydwie barwy zostały umieszczone na jednym bucie. Torebka to największa zmiana. Wygląda o wiele lepiej, przynajmniej według mnie.


Czas na Clawdeen.
Tak, jak wcześniej wspomniałam, jej włosy są bardziej lokowane. Został delikatnie zmieniony makijaż. Granat na spodniach i rękawiczkach został zmieniony na fiolet. Jeśli chodzi o buty, nie widzę jakichś konkretnych cech, które odróżniają je od wersji początkowej. Podobnie, jak u Frankie, zmieniono torebkę, według mnie, na lepszą.


I na sam koniec Draculaura.
Włosy, które są rozpuszczone, nie mają pojedynczych, różowych pasemek, czyli innymi słowy, są całe czarne. W butach zostało tylko zmienione ułożenie kolorystyki. Torebka również została zmieniona, jednak ten odcień różu tutaj nie pasuje.


Reedytowane lalki mają być prawdopodobnie sprzedawane w sieci sklepów Wal-mart za 10.00 $. Cena jest niska, gdyż w przeliczeniu na nasze to około 30 zł. Istnieją podejrzenia, że lalki będą związane z ''Czarnym Piątkiem'', w dosłownym tłumaczeniu. Czyli pechowym. Czyli jest to najzwyczajniejsza promocja, tak, jak kiedyś była Frankie SS za 13.04 zł.

Co sądzicie? Czy lalki zmieniły się na lepsze?


22 komentarze:

  1. Tak, ale wolałabym gdyby Lala w nowszej wersji miała całe czarne włosy, lub całe włosy w pasemkach. Jak się je rozpuści to będzie pół tego i pół tego -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Clawdeen i Frankie O NIEBO lepsze, a Lala gorsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo chciałam napisać!

      LittleMonster'99

      Usuń
  3. W moje urodzin wyjdą!!! Dlaczego mam te lalki w innych seriach!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Clawdeen jest o wiele lepsza Frankie też tylko te nowe buty :/ a Lala zmieniona na gorsze >.<
    Monsterki i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli 30 zł to biorę Draculaurę i Deen!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lorrik, dowiesz się jeszcze trochę o tej promocji? Kiedy bedzie itd.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja ma obowiązywać w (zapewne) wybranych sklepach sieci Wal-mart, a nie
      wiem, czy ten sklep jest w Polsce. Jednak są to tylko domniemania, więc nie nastawiajcie się zbytnio na te lalki, abyście później nie były rozczarowane.

      Usuń
    2. Tylko Wal-mart?! :CCCCCCCCC
      Czemu u mnie jest tylko smyk ;-;???
      Ja chczem Toy Rus'a :C

      Usuń
  7. Czy ktoś zauważył że Clawdeen i Fran mają torebki z serii School's Out a Lala ma torebkę ściągniętą z Day at the maul :D

    Freaky Diva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się tylko skapnęłam, że mają inne torebki :P Nie wiedziałam dokładnie co do Deen i Dracy, ale wiedziałam z jakiej serii ma Frankie, bo tą torebkę mam XD

      Zozo (niezalogowna)

      Usuń
    2. To idiotyczne! Nie powinny mieć tych torebek

      Usuń
  8. Wszystkie są lepsze. Najbardziej Deen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, Deen ma 1000 razy lepszą twarz o boskie włosy! Szkoda tylko że wszystkie mają inne buty, torebki z innych serii i nie mają Szkieletokluczy!

      Usuń
    2. Może maja, nie wiemy

      Usuń
  9. Lala: 0/10 Brzydka!
    Deen: 10/10 Boska!
    Frankie: 9/10 Fajna.


    Mam z tej serii Draculaurę, i jest gorsza. Nowa jest super!. Deen Chcę!!! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. UWAGA ! POJAWIŁY SIĘ JUŻ OFICJALNE POZY LALEK Z TEJ NOWEJ SERII W KTÓREJ JEST HOLT FRANKIE I ROCHELLE, POJAWIŁ SIĘ OFICJALNY ART DRACULAURY MF, NOWE ZDJ SCARACH I CLAWDEEN!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Blach Friday nie jest pechowy... To pierwszy piątek po Święcie Dziękczynienia i jest uważany za początek bożonarodzeniowych zakupów. Większość sklepów oferuje różnego rodzaj promocje i przeceny w tym dniu, żeby podkręcić ludzi do świątecznych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  12. tyle że ja kupiłam clawdeen z serii sweet 1600 i ona miała już zamiast niebieskich od razu fioletowe spodenki i rękawiczki

    OdpowiedzUsuń
  13. Żadnej nie kupiłabym. Mam uraz do tej serii :P Chociaż Deen i Fran zmienili na lepsze ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam,że kiedyś zamawiałam Frankie w serii Basic. Cały czas mylili się w zamówieniu i wysyłali Frankie z tej właśnie serii. Oczywiście były reklamacje i odsyłania,a ja miałam tylko rozczarowania i niepotrzebne nerwy,więc wkurzona do granic możliwości poszłam do sklepu - tam również poprosiłam o Frankie Basic- zapakowali mi sweet 1600. Wymieniłam ją wtedy chyba na Abbey i na tym się skończyło.

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)