piątek, 16 sierpnia 2013

Nowe zdjęcia Frankie PG!

Zdjęcia są bardzo dokładne, więc bez problemu możemy ujrzeć wszystkie detale lalki:
 
 
 
 
 
 
Na samym początku lalka Frankie w tej serii odrzucała mnie. Nie podobała mi się jej fryzura, była taka.. prosta, okropne według mnie były też buty. Gdy jednak bliżej jej się przyjrzałam, całkowicie zmieniłam zdanie, wszystko dopasowane i dopięte na ostatni guzik! Obecnie, z chęcią zakupiłabym córkę Frankensteina w tej serii, jednak mam już ją w innych odsłonach.
 
~Angie
 


7 komentarzy:

  1. Jest ładna fakt. Szkoda że mam ją w Pictrue Day..-.-

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się od razu podobała :D poza tym Frankie w ogóle jak dla mnie jest bohaterką, i chyba ją w tej serii zakupię xD

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nk5szHEYnVU 5-cio minutowy kawałek filmu 13 życzeń! Catty in the dark bez log.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczna :) Te buty rządzą! Niestety mam już Franię Scaris...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)