niedziela, 4 sierpnia 2013

Już są!- zdjęcia promocyjne drugiel linii SA

Upiorczytelnicy! :)
Znalazłam zdjęcia promocyjne lalek: Rochelle, Holt Hyde oraz Frankie z serii Swim Assortiment.
Przejdę od razu do zdjęć:






Lalki jak zwykle na promocyjnych zdjęciach wyglądają zabójczo! Wkurza mnie tylko jedno:
na fotkach promocyjnych wszystko jest dopracowane i wręcz idealne, w rzeczywistości włosy lalek są
potargane (oczywiście nie zawsze!) Już wypowiedziałam się na temat tych lalek, więc ocenę pozostawiam wam.

Co sądzicie o zdjęciach promocyjnych?


4 komentarze:

  1. Bardzo mi sie podobają ich pozy na promo, zwłaszcza Rochelle.
    (PS. Dziewczyny, moglybyscie odswierzyc zakładkę "pytania i odpowiedzi"? Bo nie laduja mi sie nowe komentarze, i nie widzę odpowiedzi...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie. -.-"
      Chyba się fochnę na Ewelinę.

      Usuń
  2. Wyglądają po prostu bosko a najlepiej moim zdaniem wyszła Rochelle :)

    Freaky Diva

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)