piątek, 16 sierpnia 2013

Zapowiedź filmu ,,Frights,Camera,Action!''

Ta zapowiedź jest na tej samej zasadzie co zapowiedź 13 Wishes. Jego fragment został pokazany przy okazji ukazania się lalek Clawdii i Honey. Krótki filmik został nakręcony z widowni,dlatego ekranik jest bardzo mały,ale wszystko dobrze słychać ;)


Jeśli chodzi o mnie,nie jestem na razie przekonana. Może się to zmieni,ale sam początek jakoś ''nie zwalił mnie z nóg''. Przez cały filmik mówi tylko sama Draculaura,a o ile się nie mylę ma być to ponoć film o niej i Robecce (wiadomość niepotwierdzona) - trochę mi jej brakowało. Do tego,to już 2 film o niej (pierwszy to Why Do Ghouls Fall In Love?) i widziałabym tu jakąś inną upiorkę (np. Venus).

Co myślicie o tym filmiku? Podoba wam się? Czekacie na cały film?


2 komentarze:

  1. No nie wiem, zobaczymy... Ale cieszę się, że będzie tam Robecca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego wychodzi... < znaczy z mojego angielskiego wychodzi... XD>, że jedną z głównych postaci jest Draculaura :( < trochę to śmieszne bo to by był już drugi film z Draculaurą w roli głównej -_-> Do filmu o tej tematyce bardziej pasuje Cleo albo Nefera :D, ale wszystko się okaże :D

    Saw

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)