niedziela, 11 sierpnia 2013

Coś tak za mało...

Zobaczcie na ten obrazek:
http://31.media.tumblr.com/0fa24b791201c5b3df182e250124ca96/tumblr_mrc4ny3z8G1se5vdzo1_500.jpg 
Co prawda jest fatalnej jakości,ale da się odczytać to co tam jest napisane.
Według tego,nowe lalki ,,Black Carpet'' będą kosztować... $12.99.
W przeliczeniu na złotówki = 38.97 zł! 
Mattel - szalejesz! 
Kiedyś nie mogłyśmy dorwać nowych lalek za mniej niż 100zł.
Teraz nowe lalki za 50 zł (Pewnie znając życie sobie trochę doliczą)?
Już za czasów MF odżyłam z nadzieją na tańsze lalki,tylko niestety one nie miały stojaków.
Czy ta Clawdeen i Lagoona też nie będą ich mieć?!

Co sądzicie o cenie nowych lalek? Cieszycie się,czy raczej myślicie,że to ''zmyłka''?

 

PS Jutro wyjeżdżam do wujka,cioci i kuzynów,potem jeszcze ponoć do kuzynki jadę,a potem 18 sierpnia nad morze na tydzień.
(Karwia,jak jest tam/będzie jakiś nasz czytelnik - rozglądać się ;P Ally będzie plażować *_*).
Więc w razie co,tera wiecie,że mogę nie pisać w ten tydzień w jakiś tam dni,a potem w ten następny.

30 komentarzy:

  1. No nie wiem nie wiem, się zobaczy xP

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż ceny lalek MH w USA wahają się od 20 do 50 $, ale większość sklepów tam daje rabaty przez co lalki są jeszcze tańsze. A sprowadzając towar do Polski trzeba zapłacić za transport, cło, podatek Vat (nie wiem za co to). I jeszcze sprzedawca chce coś zarobić. Zatem nie wierze w tańsze lalki jak 80 zł z rabatem

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cieszmy się będziemy może miec tańsze lalki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uu to na wyniki na wymyśloną postać long będziemy czekać do 18 lub dużej miłych wakacjii

    OdpowiedzUsuń
  5. All... A ja kilka lat temu w Karwii byłam XD Ja za to jadę do Niechorza, tak około 20 sierpnia, pewnie na tydzień. Będzie chyba trzeba zrobić nabór na redaktora letniego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę zrobicie > Szkoda tylko ze ten redaktor no tylko na lato a na na zawsze szkoda ale co ja gledze i tak nim nie zostanę heh bo nie mam konta hehe jaka ja głupia jestem

      POLI

      Usuń
    2. A nie, edycja z mojej strony, rodzice się uparli, żeby pojechać 15.

      Usuń
    3. Po co tam redaktor na lato? Niezbyt mi się to podoba. Co prawda nie będzie nas,ale chyba Vii poradzi sobie. Więcej wybierania i zachodu niż to wszystko warte... :c
      Na lato się nie opłaca,a 4 na blogu to za dużo,bo potrafimy wszystko ogarnąć w 3 ._.

      Usuń
    4. w sumie to nie zabrdzo mnie obchodzi ( bez urazy ) bo nie mam konta , ale nwm która z was ma rację czy lor czy all . Bo dwie strony Jak viol nie da rady blog straci , ale jak viol da rade i ta druga też to po co 4 osoby popieram wtedy all na sama nwm co o tym myślec :)

      poli

      Usuń
    5. cafam mój wczesniejszy kom , jeśli nie będziecie pisać ( nie chce was urazić ) możecie stracić czytelników a szkoda bo blog wymiata , i tak nie wezmę udziału szkoda bo nie mam konta , ale co mie tam jak bedzie to życze powodzenie

      POLI

      Usuń
    6. Karwii? Ja w okolicach ostatnio byłam o.O

      Usuń
    7. To ja już wtedy będę ._. ja na tydzień 25 wracam .-.
      Weź Lorr chodź na FB tam pogadamy,bo tu za dużo światków XD

      Usuń
  6. W Polsce będzie drożej, w Polsce zawsze jest drożej i to jest nie fair. W Niemczech za czasów gdy u nas jedna lalka kosztowała jeszcze 100zł, tam dwupak tyle kosztował...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty, Aleksa w moje urodziny nad morze tyłek wygrzewać, a ja do okulisty w Poznaniu-.-
    JVV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę grzać tyłka jak będzie zła pogoda ;-;
      Ale jeśli będzie,to czemu tylko tyłek? :3 Wolę się cała opalać ^^
      ... Co ja gadam ;-;' Wiecznie blady wampir się nie opali ;-;
      Jak z Rodos wróciłam,to opalenizna zeszła mi po 2 dniach x.x

      Usuń
    2. farciara z cb all ja to nigdy nigdzie nie jeżdzę

      POLI

      Usuń
  8. Ja w karwii byłem w zeszłym roku.Jest tam bardzo fajnie ale prawie wszędzie chcą cię albo naciągnąć na automaty z nagrodami lub gdy coś kupujesz.All zabierz mnie ze sobą Bo tam było zaje.... No i była ONA. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona? XD Czyżby wakacyjna miłość? :P
      Wiesz... gdybym mogła to z 12 osób bym wzięła ze sobą XD

      Usuń
    2. Do dziś utrzymujemy kontakt chociaż parą nie jesteśmy ;)

      Usuń
  9. A tak na marginesie.Ma może któraś z was lalkę Bratzillaz Yasminę Clairvoyę ?Meygana (a raczej lalka) ma okropnej jakości włosy i 2-wymiarową miotłę więc pachnie kiczem.Ale co z Yasminą ? (Przy okazji jak macie też Sashabellę to też napiszcie)Dziękuję za odpowiedzi ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja byłam kilka razy w Karwii ładne morze tam jest <3 Jak bedziecie polecam resturacje złota rybka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam jadłem mają pycha pizzę z owocami morza.Nie wiem czemu ale moim rodzicom niesmakowały obydwie (bo zamówiliśmy 2) chociaż dla mnie było lepiej w obydwie całe zjadłem (Pominę fakt o bólu brzucha)(:P)

      Usuń
    2. heh :) Ja z rodzicami jadłam rybke :P (Nad morzem by wypadało zjesć) ;p

      Usuń
  11. Przecierz "black" to po Polsku czarny "carpet" dywan.To dywany. Ale w USA lalki są tańsze.Na jednej ze stron internetowych Caterine de Mew była za 20$

    OdpowiedzUsuń
  12. To na tym obrazku to nie są lalki. Carpet to po Polsku dywan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są lalki -.-
      Black Carpet to będzie nowa seria lalek -.-''

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)