wtorek, 6 sierpnia 2013

Zbyt wielkie zaufanie - czyli o tym jak "wpuścić w maliny" polską gazetkę Monster High -_-

Kolejna taka sytuacja. Kupiłam sobie dziś nową gazetkę MH.
Czytam,czytam... a co to?! 


Widziałam ten obrazek z chyba 2 lata temu na DeviantArt'cie.
Dziewczyna pisze,że ma 11. Nie dowierzam,żeby 9 latka tak dobrze rysowała Monsterki w al`a stylu z chińskiej/japońskiej bajki. 

Pamiętam,że to nie pierwsza taka "wtopa". Wtedy raczej to były czyjeś OC . 

Myślę,że nasza gazetka czasem powinna przeglądać co publikuje,bo autor może poczuć się wykorzystany w perfidny sposób.

Co o tym sądzicie? Jakie macie zdanie na tego typu przypadki?


Uwaga! Postaram jutro dodać wyniki Be A Monster Pop Star,jednak mam problem z inernetem. Co chwila przeskakują mi strony i na tą chwilę piszę z telefonu. Nawet poczta mi się na laptopie zacina,niestety nie mam jak zrobić na komórce dyplomów. Będę się starała dać wyniki na czas,ale uprzedzam,że może być taka sytuacja,iż wyniki będą parę dni po terminie. Przepraszam,jednak to nie jest zależne ode mnie.

18 komentarzy:

  1. też ro widziałam bo mam ta gazete i w necie jak się napisze monster high to mi to zd wyskoczyło ale obrazek jest ładny każdy potrafi zrobić zd lub wydrukować :/ niech nie oszukuję niektóre dzieci może też chcą być tam a nie mogą :/ kto jest za mną?

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy wyniki picture day challenge

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam to zdjęcie w gazecie i też nie mogłam w to uwierzyć . . .

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz się z czymś takim spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nom... Raz czytałam (właśnie jak ktoś tam pisał o tym, że robi własne OC) to tego samego dnia patrzę w google grafika... A tu ten sam obrazek! Tyle że z deviantart.. (I na pewno nie jej =.= ) ...
    Nie cierpię jak takie dzieci przysyłają skopiowane / wydrukowane obrazki z neta :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadne chińskie , japońskie bajki jak już to anime i anime jest tylko japońskie , sama jestem fanatyczką anime . Czasami mnie takie pisanie wkurza a anime to nie bajka dla jasności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem znawcą tego,dlatego tak napisałam.

      Usuń
    2. Ok nie jestem już zła po prostu jestem przewrażliwiona na tym punkcie

      Usuń
    3. Żółw, też mnie to denerwuje, ale przywykłam. Rozumiem to, że są ludzi, którzy o tym nie wiedzą, ale w końcu żyjemy w XXI wieku i do tego w cywilizowanym i otwartym kraju, więc powinno się wiedzieć o czymś takim jak Manga i Anime, co raczej jest dość popularne na świecie. A co do rysunku to raczej mnie to nie zdziwiło, raczej poziom tego magazynu nie jest na tak wysokim poziomie, jest po prostu przyjemny do oglądania, jeśli nie patrzy się na takie potknięcia :)

      Usuń
  7. Popieram Cię Al. W innym wydaniu były OC od jakiejś dziewczyny z DeviantArta bo widziałam filmimk na YT jak ona to rysuje i moim zdanie takich listów w ogule nie powinni dodawać
    -,,- -..-

    Howie

    OdpowiedzUsuń
  8. W gazetce z tego roku (z Venus na okładce) też była taka dziewczyna, w Internecie (Na DevianArcie chyba) ,,jej" rysunek -,-

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja znalazłam buty Honey swamp z bliska (przynajmniej tak podejrzewam)

    http://3.bp.blogspot.com/-usNdBG-1su0/UeujGJMUMMI/AAAAAAAAENo/abaD0rXU_QI/s1600/21.jpg

    JVV

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejne buty z Art Class:

    http://2.firepic.org/2/images/2013-06/15/y64ni982dm0s.jpg

    JVV

    OdpowiedzUsuń
  11. To trochę wkurzające jak ktoś weźmie skopiuje pracę n.p z Google grafiki, wyśle do gazetki i powie że to jego własna praca. Wtedy autor tego rysunku może poczuć się urażony bądź wykorzystany

    Secret Dark Shadow

    OdpowiedzUsuń
  12. hm, faktycznie, ale z drugiej strony mogła to wcześniej wstawić na devianta, a samo to, że tak umiała narysować, cóż... to możliwe, szczególnie jak pomagał jej ktoś starszy. ale fakt, nie powinni wstawiać tak podejrzanego listu. tyle, że oni sporo rzeczy robią na odwal, chociażby mylą Rossa z Holtem, a przecież powinni się znać na tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni maja tyle tych listów, ze wgl nie myślą o kopiarstwie, tylko na zasadzie: "ładne? Ładne. To idzie do gazetki, w końcu ktoś wyslal cos ładnego". Oczywiście nie mówię, ze jest mało ładnych rysunków, tylko pewnie ich już wkurza wysyłanie odwzorowanych postaci MH, bo patrzą na te arty 24h. Ale i tak, jak obaczylam ten list w gazetce, tez mi sie to wydało podejrzane.

      Usuń
  13. Manga, 11 latka i zajebista manga... Już to widzę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)