środa, 7 sierpnia 2013

Art Class?

Pojawiły się kolejne zdjęcie butów!
Pamiętacie jeszcze te?:


Teraz ukazały się takie!: 

http://2.firepic.org/2/images/2013-06/15/y64ni982dm0s.jpg 
 Ponoć są to buty z zapowiadanej serii Art Class,chociaż daje mi do myślenia to,że obie pary są pomarańczowe oraz są na jednym i tym samym kocyku O.o
 
Te pierwsze mi się podobały, te nowsze już mniej. Nic w nich nie jest ciekawego,zwykłe ''kozaki''.
Kiedy przedstawiałam wam pierwszą parę niektórzy zakładali,że to są buty EAH, jednak czaszka typowo MH'owa? Bardzo mnie to intryguje do czego będą użyte. To jedna wielka tajemnica.
Nie mogę się doczekać,jeśli będą one dla nowych lalek Monster High!

Co myślicie o drugiej parze butów? Które bardziej ci się podobają? 
Jakie jest wasze zdanie na temat tego, do czego zostaną użyte? 

Za obrazek drugich butów dziękuję : JVV

 

8 komentarzy:

  1. Mnie sie bardziej podobają niższe, jednak mogli pokombinowac z kolorami, bo przez jeden kolor (niezbyt kozakowy) wyglądają tandetnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Podejrzewam że te pierwsze mogą należeć do Catrine. Druga para butów mocno kojarzy mi się z Clawdeen :)

    Secret Dark Shadow

    OdpowiedzUsuń
  3. sadze ze te drugie buty beda nalezec do Jin

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem coś w sprawie tych butów :) Pierwsze są zapewne od Catrine , ale drugie są od Cerise Hood z EAH. Są czerwone ponieważ każde buty od MH są produkowane w czerwonym kolorze , tylko potem je malują. A więc pierwsze niewiem , drugie od Cerise z EAH :) Myślę żep omogłąm.

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugie buty należą do Cerise Hood z EAH :)

    OdpowiedzUsuń
  6. drugie buty to buty Cerise hood z Ever After High

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra, dorzucę kolejną teorię spiskową: są to ODLEWY z form butów, które pojawią się chwilę później. Są wystawiane na aukcje na ebayu gdzie tacy fani jak my kupują je natychmiast by być szybszymi od innych ;)
    W razie jakiś wątpliwości na temat mojej teorii pojawiła się ona bodajże na tym - http://www.dollsforum.propl.eu/ forum w wątku nowinkowo-monsterkowym.

    ~LittleMonster'99

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się wydaje że to buty Jinafire (te pierwsze) , widziałam z nimi jakąś prace z gimp'a (Miała je na sobie jinafire)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)