poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Okładki pamiętników PG w dobrej jakości,tyły opakowań lalek I Love Fashion i tajemnicza zapowiedź :)

Tęskniłam za wami ;* Już jestem. Przejrzałam nowinki i cieszę się,że za dużo mnie nie ominęło jak na tydzień. Zauważyłam również parę innych informacji ze świata MH o których nie napisano :P

Pierwszą rzeczą są okładki pamiętników Power Ghouls (Frankie i Toralei). Są w bardzo dobrej jakości.
Uważam,że bardziej zafascynowała mnie okładka kotołaczki, jest taka... drapieżna. Frankie również jest godna uwagi. Oto one:
http://24.media.tumblr.com/4baca8c64bf43cdc28fea8b2e5ccc41d/tumblr_mqxq87P27H1qfvh9po2_1280.jpg 
http://24.media.tumblr.com/0cb07e3e1fa1e607ad94076325194afd/tumblr_mqxq87P27H1qfvh9po1_1280.jpg
2 sprawa to graficzne wersje Scarah i Clawdeen. Na blogu pokazywane były tylko przody pudełek,ja pokażę tyły:

http://24.media.tumblr.com/c8f0487930d05e1d06534071eb6f9a5a/tumblr_mqruk7HOQg1r7on86o2_1280.jpg 
http://24.media.tumblr.com/b7dc297156a049e43d62f8d73c617a73/tumblr_mqrv9eNSMP1r7on86o2_1280.jpg  

Jako lalka,bardziej podoba mi się Deen,ale jeśli chodzi o graficzną wersję - wolę Scarah. Ponieważ mam powieszoną na biurku (konkretnie za laptopem) Clawdeen w wersji basic (tył opakowania), mam doskonałe porównanie. Wilkołaczka różni się tylko ubraniami i ułożeniem rąk od wersji podstawowej - nie wysilili się.


Ostatnia nowinka to tajemnicza zapowiedź. Wystawiono ją na półce jakiegoś sklepu :)
http://24.media.tumblr.com/be0b5c021967dfd3daa1284a2f5bbfa2/tumblr_mqt0qj6HTY1rqy69do1_1280.png 

Będzie to na 99% lalka Catty. Zastanawia mnie jednak data. Od kiedy rok ma 13 miesięcy?! O.O
Chyba coś przespałam,bo myślałam zawsze,że jest 12... Tutaj jest pytanie. O który miesiąc chodzi? :/
Zakładam,że styczeń,ale kto tam ich wie.

Podobają wam się przedstawione nowinki? Co o nich myślicie?


22 komentarze:

  1. Hm... Może kolejność pokickali. Może chodzi właśnie o wrześniowy piątek 13, 13.09.13. Ja tak uważam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niekiedy pisze się miesiąc przed dniem i w ten sposób pojawiają się komplikacje ;/ ale na 100% chodzi o piątek 13.09.2013 ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisałem wam o tych pudełkach i o tyłach i o przodzie w poście o Lab partners-omówienie dwupaku od Vii.Oprócz tego pisałem że znalazłem wersje graficzne rochelle i Gilla Dance Class (Ale jak widać mnie nie wysłuchano,do All pretensji nie mam bo na wakacjach była i bloga nie sprawdzała ale do Vii takie małe mam)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja opinia - 9- miesiąc wrzesień, 13 - dzień, 13 - aktualny rok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Be A Monster Pop Star ma wyniki dopiero 7. Mam jeszcze do jutra czas ;)
      Dopiero co przyjechałam i nie wyobrażam sobie robienia dyplomów o 00.00. Raz tak kiedyś zrobiłam i... musiałam rano wszystko poprawiać XD

      Usuń
    2. Ale to było pytanie do Vilu ... Pytania nie chcą mi się włączyć xd

      Usuń
  6. czy catty bedzie 13.9.13 w polsce? czy w innnym kraju?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie i tu i tu, tak jak to było z czarno-białą Frankie. Choć... to zdjęcie z zagranicznego sklepu :/

      PS. Pozdrawiam fankę MH,która siedziała ze mną w samolocie ^^ Była w pierwszym rzędzie i trzymała Draculaurę SCOF, może czyta bloga. Pozdrawia jeszcze raz dziewczyna z różowo-zielonymi okularami ;)

      Usuń
    2. :D
      niezalogowana Emilia Dzieciuch

      Usuń
  7. czy catty bedzie 13.9.13 w polsce czy za kranica?

    OdpowiedzUsuń
  8. Catastrofe i voltageous sa jusz u mnie w sklepie, co jest dziwne bo amerykanie nadal na nie czekaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale bosko!!! Nie mogę doczekać się Cat Tastrophe ^,^

      Usuń
  9. Jak przerabialam ten tekst na swojego bloga to google tlumacz automatycznie poprawil mi na 13.9.13.
    Przepraszam za nie uzywanie polskich znakow, ale pisze fona

    OdpowiedzUsuń
  10. ogdgadłam datę chodzi o 13 wreśnia tego rok czsami miesiące sąna pierwszym miejsu od daty
    twoja fanka reki blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kur#a jak ja odgadlas, dziesięć osób przed tobą to napisało!

      Usuń
  11. Na 100% 13 września 2013 roku ;)

    Niezalogowana Nicolette de High

    OdpowiedzUsuń
  12. W USA jedynym kraju na świecie datę piszą miesiąc dzień rok dlatego jest 09.13.13:D ale chodzi konkretnie o 13.09.13

    OdpowiedzUsuń
  13. Może 9 to miesiąc? Bo miało być we wrześniu a wrzesień to 9 miesiąc ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. mam chyba 9- to wrzesień , 13 ( to dzien 13 iąrtek we weśniu ) a drugie 13 to rok nwm moze to było odbicie czy coś ale chyba o to chodzi

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiesz... Gdyby chodziło o Styczeń, to rok byłby pewnie 2014... XD Zakładam tak jak inni: Chodzi o 13 września 2013.


    Ola, która czyta Waszego bloga od początku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Data to na pewno piątek 13-tego bieżącego roku. To by oznaczało że premiera Catty będzie zagranicą w ten sam dzień co u nas :D

    Secret Dark Shadow

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)