wtorek, 31 grudnia 2013

Niezdecydowana Jane

Jak większość dziewczyn,Jane Boolittle uwielbia różne wisiorki i ozdoby.
Problem w tym,że chyba nie może się zdecydować,jaki w końcu wybrać.
Czemu? Ponieważ na różnych zdjęciach... ma inny naszyjnik :/


Na pierwszym jej zdjęciu z Comic Con'u ma 2 niebieskie obręcze na szyi i czerwony naszyjnik z niebieskimi wykończeniami. Taki sam ma na zdjęciu promocyjnym. Jednak na niektórych zdjęciach (3 i 4) ma wszystkie bransolety czerwone i brakuje niebieskich pasków na wisiorku.
W odcinkach obręcze są czerwone,ale jednak naszyjnik ma niebieskie paski.
Z kolei na arcie ma wszystko w jednym kolorze.

Wiem,że to tylko detal,ale twórcy powinni się zastanowić jak,co robią.
Kolejny raz zdjęcie promocyjne równi się od kupionych,normalnych egzemplarzy :(

Co sądzicie o tych różnicach? Wolelibyście,by wszystko było jednakowe?



21 komentarzy:

  1. Przesz to logiczne,w końcu to kobieta XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co w tym logicznego? Jestem albo za głupia, albo za inteligentna, by to zrozumieć. Chyba jednak to drugie.

      Victoria (chcę mój komputer!!!)

      Usuń
    2. Albo nie jesteś kobieta i nie wiesz co to niezdecydowanie -.- xD

      Usuń
  2. Kobieta zmienną jest XDD Mnie się najbardziej podoba naszyjnik który ma na promo i wolałabym żeby tej wersji się trzymali :P

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście najbardziej wole artową wersję *_* I mam nadzieję, że kolory tiary zmieniają się tylko pod wpływem oświetlenia XD I tak samo kolczyk z odcinka ^^

    Jego psychiczność Derek :*

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się nie mogę zdecydować xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecież to jest normale, że na wszystkich CC i innych wystawach oraz czasem na artach jest inna kolorystyka ;-; Weźmy pod uwagę GiGi-jej buty mają inne kolory na oficjalnym zjęciu niż na normalnej lalce. WSZYSTKO jest podciągane na początek by zdobyć więcej osób chcących to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za wyjaśnienia Millordzie -_-

      Lady of the Dark

      Usuń
    2. O co Ci chodzi? Jak Ci coś nie pasuje to nie komentuj :)

      Usuń
    3. O nic mi nie chodzi :) Po prostu popieram twoją sugestie, podziękowałam za wyjaśnienia, bo sama o tym nie pomyślałam :P A jak zrozumiałaś mój komentarz jeśli obraźliwie to sorry. Żożo ja nic do cb nie mam ;)

      Lady of the Dark

      Usuń
  6. Żożo dobrze gada:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam jestem za tym odcinkowym*=*
      Jak zwykle wydadzą inny, zresztą zawsze jest tak, jak mówi Żożol, potem się zdziwiłam, jak zobaczyłam Gigi w różowej skórze, ale o 50 % mocnoej różowej, niż na promo lub arcie .-.
      JVV

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze @.@
      JVV

      Usuń
    2. Jak to??? ;_; Lorr, rzucam klątwę, nawet jak nie mam takiego prawa xdd Nie no, tak serio, co takiego było nie tak? ;___;

      Usuń
    3. Trochę mnie denerwował, głównie przez (czasem) dość nieprzyzwoite wpisy. Zapewne go dodam, ale to zależy od wyników ankiety. Ale już jak dodam, to powstanie do niego regulamin.

      Usuń
    4. Rozumiem :) A do kiedy trwa ankieta?

      Usuń
  8. Kobieta zmienną jest
    ~Charlie

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)