niedziela, 15 grudnia 2013

Niedługo opisy nowych postaci!

Do internetu wyciekły prawdopodobnie elementy BIO Elissybat,Viperine,Clawdii i Honey.
Być może niedługo ujrzymy całe opisy upiorek na stronie głównej monsterhigh.com!
Na razie pokazano te elementy:
(Nagłówki opisów)

 
  
(doły strony,postacie)
 
 
 

Wreszcie ujrzeliśmy te postacie ,,nie wyjęte z filmu''.
Co prawda ich arty za dużo się nie różnią,jednak ładnie się prezentują.
Najbardziej spodobała mi się Viperine i Honey.

Oczywiście jeszcze nic nie jest potwierdzone. 
Na razie wiadomo tyle,że w najbliższym czasie mogą się one pojawić :)

Podobają wam się części opisów tych upiorek? Sądzicie,że te kawałki są prawdziwe?


EDIT:
Są też wycinki projektowanej strony.
Zamiast imion na razie są liczby,ale znajdują się przy nagłówkach przyciski,takie jak u innych BIO.
Elissabat, Clawdia, Honey, Viperine offical art!!! Elissabat, Clawdia, Honey, Viperine offical art!!!
Elissabat, Clawdia, Honey, Viperine offical art!!! Elissabat, Clawdia, Honey, Viperine offical art!!!

6 komentarzy:

  1. Ell jest najlepsza ^^

    Tak z innej beczki ( Angus ! Australijski super top model! ) to czy tylko ja widzę jakieś podobieństwo?
    Już widzę jak przepisujecie. Prędzej Ragnarok nadejdzie :D

    http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20100828163209/marvelanimated/images/9/94/Tigra.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. Skiepścili na maxa ;_;
    Ellisabat i Honey są ładne, Viperine jeszcze ujdzie (wygląda jak fanart) a Clawdia to istny koszmar ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Dyll :P

      Lady of the Dark

      Usuń
  3. Moim skromnym zdaniem przedstawia się to w ten sposób ^^
    1.Ellisabat wyszła im najlepiej. W 3D wyszła najgorzej, a tu taka zmiana *O*. Od razu poprawiło mi się o niej zdanie, bo na początku nie przepadałem za nią. + dla tego artu
    2.Clawdia- Też wygląda lepiej, lecz uśmiech wyraziściej wyglądał w 3D. Fryzura wyszła super. W końcu pokazali, że Clawdia ma kucyk, co ja zauważyłem dopiero kiedy pokazywano pierwsze zdjęcia poza pudełkiem -.-". + dla tego artu
    3.Viperine- Tutaj mam zrównoważone zdanie. W 3D twarz wyszła okropnie i niepodobnie do lalki, lecz na tym arcie schrzanili jej włosy ;_; Uwielbiam Viperine, ale włosy tu wyszły tak jak to Dyla ujęła jak z fanarta. Dodam: z amatorskiego fanarta ;( Z drugiej strony twarz na arcie powyżej zdecydowanie lepiej się prezentuje. Tak szczegółowo i z pazurem ;) 3D = ten art, nie potrafię wybrać.
    4 Honey. Ta upiorka jak dla mnie wyjątkowa wyszła koszmarnie. W sumie po komentarzach widzę, że wam się podoba, ale coś mnie od niej "odpycha" Zdecydowanie przyzwyczaiłem się do 3D. Tutaj jakoś mi Honey nie przypomina, twarz wyszła dziwnie, fryzura też koszmarnie, a kolory jakie były na lalce czy w filmie zupełnie straciły wartość i tutaj wyszły inaczej i gorzej. + dla 3D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja myślałam że clawdia ma rrozpuszczone włosy :o

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)