czwartek, 26 grudnia 2013

Zgadywanki



Tym razem to ja Was witam w kolejnym dniu Tygodnia z MMH- dzisiejszy temat to zagadki :)


Zasady, myślę, że są proste. Poprawne odpowiedzi do zagadek wysyłasz na maila annaag2009@gmail.com wraz z nazwą, która ma pojawić się na dyplomie. Czas na przesyłanie rozwiązań macie do 1 stycznia. 
Obok pytań macie podane, ile punktów warte jest to pytanie. W niektórych jest tylko 1 pkt. i to chyba jest jasne ;) Przy pytaniach z 2 punktami są podane dwa pytania (po jednym punkcie za jedną z odpowiedzi), bądź jest to po prostu trudniejsze pytanie i uznałam, że zasługuje na więcej punktów ;)

1. Co to za postać? [0-1 pkt.]

2. Jakie to zwierzę oraz do kogo ono należy? [0-2 pkt.]

3. Czyja to OC oraz w jakiej jest serii? [0-2 pkt.]

4. Czyja to OC? [0-1 pkt.]

5. Co to za upiorka? [0-1 pkt.]

6. Jaki tytuł ma ta książka i kto ją napisał? [0-2 pkt.]

7. Co to za lalka i w jakiej jest ona serii (na obrazku)? [0-2 pkt.]

8. Co to za postać? [0-1 pkt.]

9. Kto to? [0-1 pkt.]

10. Co to? [0-2 pkt.]

11. Jakiego filmu to okładka? [0-1 pkt.]

12. Z jakiej książki to ilustracja? [0-1 pkt.]

13. Kto to jest? [0-1 pkt.]

14. Co to za upiorka? [0-1 pkt.]

15. Jakiej postaci to lalka i w jakiej serii wystąpiła? [0-3 pkt.]

16. Kto to jest? [0-1 pkt.]

17. Jakiej lalki (postaci) to fragment? [0-1 pkt.]

18. Czyj to (dawny) podpis? [0-1 pkt.]

19. W jakiej serii Spectra ma taki makijaż? [0-2 pkt.]

20. Wymień stojące kolejno upiorki. [0-5 pkt.]

To tyle! Miłej zabawy :P

18 komentarzy:

  1. Właśnie wysłałam pracę na Pop Quiz i zapomniałam o podpisie. Jakby co to po prostu Rozali Razil. XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem tylko 15 i 6 :p
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiem 15, 6 i 17 :P

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  4. Cytuję Dyll: ''Czyje to zwierzę oraz do kogo ono należy''.
    Masło maślane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja napisałam czyje to zwierzę i jak ma na imię

      Usuń
    2. Sorry-memory, miało być "jakie to zwierzę" :P Już poprawiam.

      Usuń
    3. Ale parę osób już mi wysłało rozwiązania, i nie było problemów z tym zdaniem ;3

      Usuń
  5. Dobra, już wysłane :P

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje kochane Misie!
    Wiem, że czat, który obecnie posiadacie na blogu może sprawiać pewne problemy (no i ten dźwięk). Dlatego mam wam do zaproponowania coś innego. deszczowce.pl Shoutboxy są super. Jakby co to ja tylko proponuję (oby ten komentarz nie trafił do SPAMU tak jak poprzedni).
    P. S. Z wyczekiwaniem czekam na wyniki Pop Quizu. XD

    Wasza Niezalogowana (ponieważ jest na laptopie siostry) Rozz

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale miały być pierwszego stycznia 0.o

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)