wtorek, 17 grudnia 2013

Czyżby nowe buty? + darmówki

Pojawiły się takie oto buty:
 
Gdy pierwszy raz ujrzałam tą parę,pomyślałam,że ich właścicielka to pani Krewnicka.
Myliłam się, dyrektorka nie ma tych ozdób.
Więc... kogo mogą one być?
Mogą należeć do jednej z nowych postaci.

+
Z racji tego,że post jest krótki, dodam jeszcze darmówki na stardoll.com
Tym razem do zdobycia mamy Jinafire i spódnicę Rochelle.
By je dostać musisz:
1. Wejdź tu --->hideme.be
2. W pasek wpisz stardoll.com
3. Zaloguj się na swoje konto
6. W okienko proxy wpisz:
stardoll.com/en/clubs/home.php?id=5064329&action=ma&ac=5064329
7. Kliknij na obrazek ze spódnicą
8. Wyloguj się i zaloguj już normalnie na stardoll.com,a przy szafie będą czekały:

 

Podobają wam się te buty? Jak myślicie, do kogo mogą należeć? Będziecie robić te darmówki? 





5 komentarzy:

  1. mam konto na stardoll ale czemu nie działają mi darmówki? Aleksa De Nile pomóż mi! bo ja chciałabym mieć jakieś ciuchy z MH!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może coś robisz źle? Sama robię wszystkie darmówki i zawsze mi działają.
      Spróbuj zrobić jeszcze raz. Może się uda. Jeśli nie, przeczytaj jeszcze raz dobrze instrukcję.

      Usuń
    2. Bardziej obstawiam opcję, że darmówka "wygasła". Niektóre darmówki są dostępne tylko przez jakiś czas i może z tą tak właśnie jest.

      Usuń
  2. Te buty już należą do Ghoulii na skuterze:)Wiem bo takową posiadam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oesu wy serio nie wiecie ze to buty Ghoulii Dead Fast ;-; ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)