niedziela, 15 grudnia 2013

Tyły opakowań Sweet Screams

No, nadszedł długo oczekiwany przeze mnie moment: w końcu mogę napisać o SS!
Pojawiły się już tyły pudełek, przody widzieliśmy już na NYCC, ale dla przypomnienia, jak i z powodu lepszej jakości, zamieszczam.
























Przód pudełka jest śliczny. Podoba mi się motyw lizaka, choć nie wiem, skąd tam i w środku pudełka się wziął żółty, Lala w ogóle go na sobie nie ma. Art Lali jest boski, słodziutki. Lalka jeszcze bardziej, jest moją ulubienicą wśród tych dwóch lalek :D
Przejście do ciemnej strony oceny. Tak, jak przy samych lalkach, artach i na pozór pudełkach się postarali, tak tył pudełka mieli głęboko gdzieś. Po prostu zrobili czarno-żółte zawijasy, na nich jakiś tekst, a jedyną ozdobą są cukrowe nietoperze. Widać gołym okiem, że Lalę tam wcisnęli gdzieś siłą, bo to tył pudełka i musi być (pomijam już fakt, że nie pokazali całego artu). Na "pasku" na którym jest link do strony MH, zwykle dawali inne postacie z tej serii.

























Przód pudełka ma taką samą ocenę jak u Lali. Jest śliczny, dopracowany, znów nie wiem, skąd się wziął różowy. W sumie niebieskiego Frankie też nie ma na sobie, ale jest w większości kojarzony z tą postacią :P Lalka jest śliczna, a art jeszcze bardziej. Większości jako lalka bardziej przypadła Frankie, a z artu Draculaura. Ja Lalę wolę jako lalkę, a z artu Frankie :P
Tył pudełka tak samo skipcony jak u Draculaury. Dwukolorowe zawijasy z jakimś tekstem, latające cukierko-nietoperki i siłą wciśnięta (niecała) upiorka. Wprawdzie widzimy większą część artu, niż z przodu, ale jednak to nie jest całość :/

Podsumowując, tyły postanowili sobie odpuścić. Seria jest świetna (błagam, niech się nie skończy na tych dwóch postaciach!) i szkoda, że nie chcieli jej "dopiąć na ostatni guzik".

Podobają Wam się tyły pudełek? Chcielibyście zobaczyć całe arty dziewczyn?

8 komentarzy:

  1. Niezbyt podobają mi się ich arty, ale trzeba przyznać, że z lalkami się postarali — bardziej podoba mi się Frankie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zgadzam się z oceną pudełka. Mi się właśnie bardzo podoba - bo oddaje takie zahipnotyzowanie słodyczami. Myślę, że ten efekt był zamierzony. To jedno z najfajniejszych pudełek (choć i tak na czele stoi pudełko Catty) ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi osobiście nie podobają się te lalki, ale to tylko moja opinia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o lalki to obie ujęły mnie za serce *_* Pudełka są śliczne, może z tyłami się nie postarali,ale czy to takie ważne skoro zaraz po rozpakowaniu pudełeczko ląduje w śmietniku :P (chyba że ktoś je zachowa w celu zrobienia jakiś ozdóbek i.t.p)

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wyrzucam pudełek. Są za piękne. Ani nie robię z nich ozdóbek. A jak za kilkadziesiąt lat będą warte tysiące to będę się z was śmiać :3

      Usuń
    2. Ja zawsze wycinam arty itp., a pudełko wyrzucam :P

      Usuń
    3. Ja tak samo XD Arty wycinam, ewentualnie napisy serii (np. SCOF,13 Wishes),inne ozdobniki i wywalam XD

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)