sobota, 28 grudnia 2013

Po to zmieniali art?

Oh,widać Mattel nie próżnuje.
Dziś uraczył nas wizerunkami nowych lalek,ale na tym chyba się nie skończyło.
Pewnie wielu cieszyło się,że zmienili art Billy'ego,bo zwiastowało to najprawdopodobniej lalkę chłopaka.
Otóż być może mieliście rację! Dostałam takie oto zdjęcie:
 
Co prawda jakość nie powala na kolana, jest okropna,ale da się coś wywnioskować.
Widzimy tu... przypuszczalny dwu-pack Scarah i Billy'ego! :)

Dziwne jest trochę to,że lalek nie ma w środku, do tego Scarah była w wersji 
podstawowej razem ze Strachem. 

Bądźmy jednak dobrej myśli. 
Bardzo cieszę się,że wyjdą,bo bardzo lubię 2-packi,szczególnie kiedy jest to zestawienie upiorka+upiór.
Jeśli okaże się,że to prawda, pewnie kupię go.

Podoba wam się przypuszczalne pudełko? Sądzicie,że jest prawdziwe?

(Za zdjęcie dziękuję: Hooddie)

9 komentarzy:

  1. Ja raczej nie kupię :P Ale fajnie że wyjdą razem

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  2. Weźcie to odemnie, bo się pozygam! Zielony i niebieski, serio? Dużo ładniej wygląda fiolet i niebieski. <3 Wiecie o co mi chodzi, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Billy był niebieski, a nie kolor-skóry-jak-człowiek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wiem jak wy możecie odróżniać na tej focie jakiekolwiek kolory? Chyba muszę nosić soczewki kontaktowe...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam nie lubię 2-packów. ;/ Bo często jest tak, że upiór, na którym mi zależy sprzedawany jest tylko z tym, na którym mi nie zależy i którego nie chciałabym mieć w swojej kolekcji. :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, to tak jak z Abbey i Ross'em:(
      JVV

      Usuń
  6. Posłuchajcie, tego nie zrobił Mattel tylko jakiś fan MH

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)