piątek, 6 grudnia 2013

Świąteczne skarpety Monster High

W zagranicznych sklepach Wal-mart trafiły do sprzedaży świąteczne skarpety Monster High.
Nie naszym zwyczajem jest wieszanie skarpet nad kominkiem,jednak niektórzy to robią.
U mnie,jak i może u was jest tradycja chowania słodkich upominków w butach.
Skarpeta jest całkiem ładna. Jest na niej Abbey z narzuconym na siebie świątecznym wieńcem.
Mimo iż fioletowy nie jest kolorem typowo świątecznym,
jak czerwony - rzecz prezentuje się bardzo dobrze :)

 

Być może bym kupiła. Podoba mi się.

Co o tym sądzicie? Podoba wam się? Z jaką upiorką chcielibyście taką skarpetę?

____________________________________________________________
Przy okazji chciałabym wam w imieniu bloga złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji Mikołajek! :)
Zastrasznistych prezentów i koszmarnie słodkich upominków! 
Pochwalcie się jak wam minął 6 grudnia tego upiornego roku :P
____________________________________________________________


12 komentarzy:

  1. Od Mamy dostałam książkę i chipsy a jej dałam kolczyki, od cioci skarpety-palczatki i słodycze, a dla chłopaka kupiłam małą piłkę na ręke. Od niego nic nie dostałam(miałam dostać kolczyki) bo nie mógł z chaty wyjść:( Nie dałam mu prezentu, dam, jak w poniedziałek przyniesie to, co trzeba:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja spędziłam Mikołajki jak normany dzień ;) A co do skarpety to bardzo mi się podoba.

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałam od taty drugi tom mangi OTOYOMEGATARI [pl. OPOWIEŚĆ PANNY MŁODEJ], a jutro idę z mamą, żeby mi kupiła figurkę Rainbow Dash. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubisz czytać mangę (w końcu ktoś oprócz mnie ) ja mam dzisiaj urodziny i od koleżanki dostałam pierwszy tom "karneval"

      Usuń
    2. Hah też mam w planach figurkę Dashie :D

      Usuń
  4. Śliczna skarpetka *-*
    Jak by była w Polsce to bym się na nią skusiła :P
    Ja zawsze wieszam taką skarpetkę na kominku (z reniferem :D).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam skarpetek nie wieszam,ale ładna:D

    Jam dostała Odtwarzaczo-Konsolę (?) Mp5 i mnóstwo słodyczy..
    Sis dostała GiGi ^.^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam skarpety ale może tą kupie jak będzie w polsce bo jest extra. a na mikołajki dostałam howleen dance class, słuchawki, kapcie, kubek, świeczke,płyn do kąpieli, kosmetyczke mh, płotno do malowania monster high (taki biało-czarny obraz lali który sie maluje) i mnóstwo cukierków :) a ty co dostałaś?

    OdpowiedzUsuń
  7. Skarpeta fajna,a na mikołajki dostałem 3 tom Puella Magi Madoka Magica i 1 tom Doubt

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dostałam karteczki z MH (mikołaj się pomylił bo karteczek nie zbieram od 2 lat), naklejki z MH (nakleiłam na mój piórnik z MH), piórnik z Violetty (teraz do szkoły noszę 3 piórniki) i Liona.

    OdpowiedzUsuń
  9. dostałam super lalkęMH GIGI i książkę violetty, słodycze i kubek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna skarpeta ja dostalam od rodzicow lalke mh Draculaure piżamaparty od cioci Gigi a od chlopaka pamietnik Violetty.
    PS. Ja wieszam na kominku skarpety. Ta z Abbey mi przypadla do gustu.
    Pisze z telefonu sory za bledy

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)