piątek, 6 grudnia 2013

Venus GS już u kogoś :)

Skoro GS wylądowało w pudełkach, tylko kwestią czasu było kupno tych lalek i dodanie ich zdjęć do internetu :)
Zdjęcie tzw. podstawowe, bez którego się nie obejdzie: cała lalka :) 

Już z daleka miałam wrażenie, że strój jest zrobiony z dobrej jakości materiałów, miłych w dotyku: nie zawiodłam się, na tych zdjęciach ewidentnie widać, że ubranko jest uszyte porządnie :)

Standardowe zbliżenie na twarzyczkę. Kiedyś się już wypowiadałam na temat jej twarzy i makijażu, nie będę powtarzała litanii ;P Osobiście odgarnęłabym jej grzywkę jeszcze bardziej na bok, jak na promo.
Buty podobają mi się najmniej z całego stroju, co nie znaczy, że wcale. Po raz któryś zawiedli mnie swoim chodzeniem na łatwiznę, bo z ćwiekami i pasami mogliby się naprawdę pobawić. Ogólnie uważam, że do stroju pasują, bo jakoś gdy ją sobie wyobrażam w butach potwornianrki- nie pasuje.

No i tył pudełka :)




5 komentarzy:

  1. A gdybyś ty miała pomalować tysiące butów to by się tak starała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, na pewno jakiś gościu siedzi w jakiejś wielkiej fabryce i sam maluje tysiące butów xD

      Usuń
    2. ładna, ale ten makijaż do mnie nie przemawia :/ ogólnie ładny tylko te cienie...
      i masz rację przy tych butach magli się "pobawić" :)

      Usuń
  2. Hahaha no właśnie ! A jak już to pracownicy a nie jedna osoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)