środa, 1 stycznia 2014

Statystyki z 2013 roku

Miałam w planach zrobienie ich wcześniej (na drugie urodziny bloga), jednak całkiem o nich zapomniałam, toteż dodaję je dzisiaj.
Nie jestem w stanie ukazać Wam statystyk rocznych, gdyż Blogger po prostu ich nie określa. Z tego właśnie powodu dodam ogólne statystyki.

Liczba opublikowanych postów na blogu - 1425
Liczba komentarzy (bez spamów) - 19425
Łączna liczba wyświetleń - 752753 (682833 z Polski, 20526 ze Stanów Zjednoczonych, 6115 z Niemiec, 5710 z Wielkiej Brytanii, 4426 z Rosji, 3572 z Francji, 1756 z Ukrainy, 1255 z Hiszpanii, 1215 z Brazylii oraz 876 z Irlandii)
Liczba obserwatorów - 284
Średnio na dzień przypada ponad 1000 wyświetleń
Najwięcej wyświetleń miał post Kolorowanki (osiągnął 18739 odsłon).

Bardzo serdecznie dziękujemy Wam za tak dobre statystyki. 
Gdyby nie Wy, blog by nie istniał.


26 komentarzy:

  1. Ok, teraz się pewnie trochę każdy na mnie wkurzy -.- Nie uważacie, że to trochę zjechane po nas? Nasz post też miał najwięcej wyświetleń i nazywał się kolorowanki -.- Wszystkie staty są praktycznie zjechane -.- Mam wszystko to samo, a beznadziejna wymówka, że to miała dodać na urodziny to trochę nie wyszła. Lorr, brakuje Ci czegoś? Już nie mówię, kogo był pomysł na Wasz wybitny nagłówek -.- I wiecie co? Ja mam odwagę się wyrazić swoje zdanie -.- Nie będę pisała z anonimów, bo to żałosne. Teraz czekam na hejty, możecie nawet na różowym i na OMH, nabijecie wyświetleń ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zozo, to właśnie twój sposób na zrealizowanie postanowień noworocznych (500.000 wyświetleń)? :P (oczywiście sobie żartuję :3)

      Usuń
    2. Taaak, bo dosłownie wszystko, co dodajemy jest zjechane po ''jakże super-hiper-mega-zajefajnym'' Waszym blogu. Podsumowania istniały już wcześniej i nie jest to jakieś odkrycie. Przypomniał mi to ten post http://votre-source-pour-le-style.blogspot.com/2013/12/statystyki-w-minionym-roku.html. Nagłówek to również nic nowego. Przezroczyste tło miałyśmy w zeszłym roku po tym, jak z bloga odeszła Anne. Tematyczne również miałyśmy, bo na Święta. I jest chyba logiczne to, że ubrania są jesienno-zimowe, bo w końcu muszą pasować do tła. A jak dla Ciebie to za mało, to proszę: Nagłówek z tłem, pasującym do konkretnej pory roku mojego autorstwa z LIPCA http://grafika-ladygagastrawbe.blogspot.com/2013/07/praca-na-creative-talent-7.html i nagłówek z przezroczystym tłem ze STYCZNIA http://grafika-ladygagastrawbe.blogspot.com/2013/01/nowy-wyglad-bloga-2.html.

      Usuń
    3. A co powiesz na to?
      http://pl.tinypic.com/r/axb3us/5
      Jak nie chcesz to nie publikuj, wrzucę to na OMH :3

      Usuń
    4. Zozo,tylko,że wiesz,że my nie mamy wpływu na statystyki? To,że nasz post z największym wyświetleniem to kolorowanki,to przecież nie nasza,ani wasza wina...

      Usuń
    5. Och, Zozolek, no jakie odkrycie. Dla Twojej informacji mam dziurawą pamięć, do tej pory, nie pamiętam, co znaczy reach mimo, ze sprawdzałam to z milion razy. A poza tym, ten koncept był już opatentowany na Stardoll już od dawna -,- Mogę Ci podać mnóstwo linków do grafik, które takie są: http://grafikamill.blogspot.com/ (tło zimowe, strój uniwersalny, przezroczyste tło nagłówka), http://3.bp.blogspot.com/-SNVl9sDphQ0/UsLTsB-PWeI/AAAAAAAADi8/QoDXC_X30ns/s1600/Bez+nazwy+1.png (tło zimowe, strój zimowy). http://4.bp.blogspot.com/-vIR_lWW_MIc/UrhOaSjFtwI/AAAAAAAABO4/bN9B8VHsC5Y/s1600/dm22.png (tło zimowe, stój uniwersalny). I co, nadal sądzisz, że Twój pomysł był taaaak oryginalny, że nikt, ale to nikt, nie mógł go wcześniej opatentować?

      Usuń
    6. Zuz, już Ci mówiłam żebyś w końcu odpuściła ten nagłówek ;-; OPUBLIKUJ NO DO CHOLERY TEN SWÓJ ;_; A z wyświetleniami pod postem: no weeź, przecież nie mamy wpływu na to, że i u nas i u Was miał najwięcej wyświetleń. Rodzice se szukają, tak jak Vici mówi. Błagam Cię, odpuść już ;-;

      PS. Nadal czekam na Twoją zetkę ^^

      Usuń
    7. Przepraszam Zozolku, ale jeżeli coś nie podoba ci się w tym blogu to po co na niego w ogóle wchodzisz? Zostań u siebie albo zajmij się Różowym Kącikiem i nie zatruwaj dziewczynom życia, bo one na serio nie mają z pewnością czasu na takie głupoty. Pomysł na taki nagłówek mógł mieć każdy, nic wymyślnego w nim nie ma. Wpasowywanie się do obecnej sytuacji po prostu. -_-
      P. S. Lorriku, wyglądając za okno można by już stwierdzić, że powinien być wiosenny nagłówek. XD

      Usuń
    8. Chrup,chrup,jaki dobry popcorn,jak ja uwielbiam kłótnie (niestety to nie jest kłótnia tylko dyskusja eh,ale to też ujdzie)

      Usuń
  2. Wiecie co...Patrzylam na statystyki OMH i wydało mi się to zlekka dziwne, ze ten post u was i na tamtym blogu mam najwiecej wyświetleń...Co do nagłówka nie wiem jak było pomiędzy wami ale wiem ze mialyscie dobre relacje więc może to prawda, a może i nie...Czekam teraz na to jak rozwiazecie ten problem ponieważ widać ze jest bardzo poważny....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko napisałam w odpowiedzi do powyższego komentarza. W grafice komputerowej siedzę już na tyle długo i widziałam już tyle nagłówków stardollowych, że ''genialna'' koncepcja Zozolka jakoś nie zapadła mi w pamięć. A poza tym, jakoś nie ma tutaj strojów uniwersalnych, ale jesienno-zimowe, prawda? A zresztą... uniwersalne nagłówki również były dawno używane na stardoll.

      Usuń
    2. Wiecie, czemu kolorowanki maja najwiecej wy swietlen? Bo co 2 rodzic dziecka lubiacego mh chcac je czyms zajac wpisuje do google "monster high kolorowanki" i sie im pojawiaja wasze wpisy. To zbyt oczywiste, by to tlumaczyc, a jednak trzeba. Ja jestem obiektywna i nikogo nie faworyzuje, ale te pretensje nie maja sensu.

      Usuń
  3. Naliczyłam (z pomocą kalkulatora), że w tym roku napisałyście 916 postów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lorr, jak mogłaś usunąć czat!? Wgl, jak to możliwe,że ktoś głosował,żebyście go usunęły?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psuł się cos podobno :/

      Usuń
    2. Gdzieś z połowa osobów nie chciała. Dodam go ponownie, jeśli w ankiecie większość osób będzie go chciała. Ale będzie też do niego regulamin.

      Usuń
    3. niektorzy glosuja na nie bo im przeszkadza ten dzwiek -,-

      Usuń
    4. Ja od początku mówiłam, że można dać taki czat bez tego dźwięku.

      Usuń
    5. To, czy będzie czat z dźwiękiem, czy bez, również zależy od ankiety.

      Usuń
    6. Dźwięk tam gdzieś można wyłączyć, a (szczerze mówiąc)- jak dla mnie xat jest najlepszy, można wejść na te rysunki, zmieniać se tło itp... No i jeżeli chodzi o nazwy itp: na shoutboxie nie ma (chyba :P) opcji banowania, co będzie udręką. Nie ma też moderatorów itp, więc żaden problem się pod kogoś podszyć.

      Usuń
  5. Co zrobiłyście żeby mieć tyle wyświetleń i obserwatorów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak samo się zrobiło.

      Usuń
    2. no coś musiałyście zrobić

      Usuń
    3. po 1:Reklama,po 2:Coś co jest na topie.po 3:Szybkośc nowinek.Ot całe zaklęcie popularności

      Usuń
  6. No ludzie, głupi dźwięk -,- Jak jest problem to wyciszyć ._. A nie problem robić. Poza tym, jak ktoś nie chce czatu, to może niech z niego nie korzysta? T_T No ludzie, to był taki fajny gadżet... I to rozmowy- na zawsze zapadną mi w pamięć xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ludzie sa wredni. poza tym pewnue jakies dzieciaki nie umialy sie wlaczyc do rozmowy i sie fochnely, i glosuja na nie.

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)