sobota, 28 grudnia 2013

Wyniki My Monster High Pop Quiz + Bonus

Witajcie! 
Pewnie już co niektórzy nie mogli się doczekać tych wyników.
Jestem zadowolona z waszego poziomu wiedzy o blogu.
Do zdobycia było max 23 punkty,za każde pytanie był jeden punkt.
Tak wyglądają notowania uczestników:

15 punktów - Kizia Mizia
16 punktów - Agis213
18 punktów - Derek Blackwild
11 punktów - Nikki Black
14 punktów - Verca
12 punktów - <3 Dawidysia Forever <3
16 punktów - Klaudia Kalaweras
11 punktów - alicja darkfernus
12 punktów - Jabłkowy
17 punktów - Rozali Razil

Najwięcej punktów zdobył... Derek Blackwild!

 
Drugie miejsce,z różnicą jednego punktu przypadło... Rozali Razil!
 
Trzecim miejscem muszą się podzielić... Agis213 i Klaudia Kalaweras!
 
Ponieważ nie zamieszczam tu odpowiedzi do Quizu, a na jakieś pytanie chcecie uzyskać odpowiedź, 
proszę pytać w komentarzach :)

+ Bonus
Ostatnio zajęłam się przetłumaczeniem pamiętnika Frankie SS.
Oczywiście wszystko, jest pozmieniane,ale sens jest zachowany, ponieważ...
w oryginalnym i dobitnym tłumaczeniu nie było wiadomo co i jak.
Więc proszę się nie czepiać,że coś nie jest tak jak powinno, wszystko jest ułożone tak,by przede wszystkim
miło się czytało. Widać to od razu po tytule,,Słodkie Krzyki'' zostały zamienione na ,,Słodkie Strachy'',ponieważ sama seria bardziej dotyczy koszmaru,strasznego snu,niż krzyków.  
Tak więc miłej lektury! :



(za podobną czcionkę i tytuł dziękuję Jabłkowemu)


16 komentarzy:

  1. Och! Dziękuję za te niespodziewane pierwsze miejsce ;O; xD I się wyłożyłem na Dyli ;_; Ale nie w tym realnym sensie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, musisz się jeszcze wieeele o mnie nauczyć :3

      Usuń
  2. Kiedyś tłumaczyłam początek Franiowej historyjki :P Dałam przetłumaczoną w komentarzu -.-

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nie widziałam :P Trudno, się pomęczyłam XD

      Usuń
    2. Bozia oczów nie dała XDD To był tak dłuuugi komentarz że nie dało się nie zauważyć. Komentarz jest pod postem " Jak to było... Czyli opowieści ze Sweet Screams,,

      Lady of the Dark

      Usuń
  3. Szkoda, że nie podasz wyników. Tak byłoby lepiej, ale trudno. To zapytam. Dyla jest córką potwora z Loch Ness, tak? A ulubiona postać Lorr to Spectra, prawda? A tak w ogóle to serdecznie dziękuję. Wow. Jak to kiedyś Dyll ujęła ,,mam teraz banana na twarzy''. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to C.A Cupid

      Usuń
    2. Nie prawda. To Operetta :)
      A co do Dyll to tak.

      Usuń
    3. Ulubioną postacią Lorr jest chyba Catrine z tego co pamiętam :P A Dyll jest córką potwora roślinnego.

      Lady of the Dark

      Usuń
    4. Ulubiona postać Lorr to Operetta,a Dyll jest potworem z Loch Ness...

      Usuń
    5. Moją ulubioną postacią też jest Operetta :P A Dyll tak bardzo przypominała mi Venus że myślałam że jest potworem roślinnym.

      Lady of the Dark

      Usuń
    6. Niet, Lady, Dyll jest z Loch Ness ^^ Nie martw się, Ally jak robiła nagłówek na MMH2 to też myślała, że to muchołówka ^^

      Usuń
    7. Taa... sama siebie ztrollowałam -.- Ale dzięki że pocieszasz mła :3

      Lady of the Dark

      Usuń
  4. Scarah i Billy 2-pack? https://24.media.tumblr.com/88f92468847e40bfab4ecfb10fada408/tumblr_myir1tih5N1ra8gmho1_r1_500.jpg

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczemu moja nazwa jest zaznaczona na biało!?
    #Kizia Mizia#

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)