sobota, 28 grudnia 2013

Nowe kolekcje?

Znalazłam zdjęcia nowych kolekcji. Na pierwszy rzut oka myślałam, że są fanowskie, jednak teraz w 80% jestem pewna, że są prawdziwe- na takim samym obrazku były przedstawione nowe postacie z FCA.

Nie mam pojęcia co to za seria. Jest w niej GiGi, Twyla i Catty! Seria wygląda mi na taką a'la School's Out lub Picture Day (teczka), ale po Mattelu nigdy nic nie wiadomo.
GiGi: Jeśli mnie pamięć nie myli, dżinka ma na sobie buty, których czarne formy kiedyś Wam pokazywała Aleksa. Podoba mi się wzór na rajstopkach, są śliczne. Spódniczka jest w stylu GiGi, mnie się podoba, lubię takie orientalne klimaty :) Bluzka ze skorpionem mnie osobiście bardzo przypadła do gustu. Te rękawki... Fryzura: lubię, kiedy lalka w Basic ma jakąś wyszukaną fryzurę, a w następnym wydaniu ma ją zwykła, prostą i odwrotnie. GiGi ma dłuugie włosy, ślicznie jej w rozpuszczonych ♥ Kucyk z kolei sprawia, że nie jest zbyt nudno. Jeśli chodzi o makijaż... Nieco dziwnie wyglądają niebieskie usta, ale podejrzewam, że inaczej byłoby straszliwie monotonnie :P
Ocena 10\10, wszystko mi się podoba.
Twyla: fryzura bardzo podobna do tej z Basic. Niby włosy są bardziej kręcone, ale na promo lalki są zawsze bardziej dopieszczane i znając życie będzie je miała prościutkie. Makijaż średnio widze, jednak sprawia wrażenie identycznego jak w Basic :/ Sukienka jest śliczna, wzorkowata. wW stylu Twyli ^^ Butów za bardzo nie widzę, ale mi się podobają :D
Ocena 7/10
Catty: lalala, boska jest! Cudnie wygląda z grzywką *.* Makijażu w sumie nie widzę, ale chyba jest delikatniejszy niż w Basic. Sukienka jest skromniejsza, ale "odjechana", jak na gwiazdę przystało. Rajstopki są pewnie półprzezroczyste, cudeńka. Butów nie widzę, ale szału nie ma.
10/10, jest boska!


Znacie te panienki? Ja nie :) Przedstawiona na pierwszym planie to zapewne Sirina von Boo, ale nigdy nic nie wiadomo. Wymyślne te postacie, nie powiem. Sirina bardzo mi się podoba, jednak trochę mi nie pasuje: MH bez nóg... Jeśli chodzi o tą różową, pierwszą z lewej: uwielbiam róż, więc podoba mi się ta lalka. Ma duże i wzorkowate skrzydła (to są skrzydła, prawda?). Na nogach albo ma futro i wysokie buty, alboma nogi fauna (są podobne do tych od Fawn). I na koniec prawdziwy potworek (pierwsza od prawej). Co powiecie na MH centaura? Ja chętnie, jeśli ma pełną artykulację ^^ Upiorka wygląda bardzo zachęcająco, a nogi (ku mojej uldze) wyglądają na artykułowane. Ma słodziutki, mały ogonek ♥
Zwróćcie uwagę na okładkę (zapewne) nowego DVD i logo pod nazwą MH. "Freaky Fussion". Czyżby nowy film? Bardzo prawdopodobne. (Wyżej wymienione Gigi, Twyla i Catty też mogą być z tej serii).


Seria... Zapewne Freaky Fussion, którego logo znów widnieje pod nazwą MH. Nie wiem, o co chodzi w tej serii. Ghoulia wygląda, jakby ubrała piżamę, dziwną opaskę (?) z uszkami wampira i buty wyjściowe (swoją drogą, że wyglądają na przemalowane od Draculaury PD -.-"). Parasolka? Po co Ghoulii znak Lali?
Frankie wygląda jak w PG, tyle że w roli Cat Tastrophe (czy może raczej Frankenstein Tastrophe?). Włosy wyglądają jak gromem rażone, sama Frankie- jakby się ubierała po ciemku. Nic mi się tu nie podoba. Operetta(?)- Mattel, chłopie, ty się zajmujesz oryginalnymi MH, nie podróbami! Wiesz? To dobrze. Od kiedy Operetta ma rogi? Maska wygląda, jakby zasłaniała oko (ach, Operetta jest piratem!). O sukience się nie wypowiem. Brak mi słów. Rajstopki: jeden czarny, jeden różowy, cool. Szkoda, że w tym stroju powiększa on tylko jego tandetę ;/
I na koniec prawdziwy koszmar. Torasah? Scaralei? Naprawdę, nie wiem, czy postać na obrazku to Scarah, czy Toralei. Twarz Scary, włosy Torr, bluzka Scary, ogon Torr. I jeszcze uszka kotołaka. 
Boże, widzisz i nie grzmisz...


Mała poprawa humoru, bo wyżej przedstawione lalki wypadają o niebo lepiej, niż poprzednie. Kolejna seria sportowa. Upiorki tym razem chyba grają w tenisa, ale głowy nie daję. Clawdeen ma śliczne buty (latanie na wf-ie w koturnach się kłania :). Strój typowo sportowy. Piłka/rękawica mnie rozśmieszyła, jest czaderska :D 
... no właśnie, piłka czy rękawica? Może każda upiorka gra w co innego? Jeśli tak, to Clawdeen trafił się chyba baseball (nie znam się, nie bijcie!).
Toralei: nie wiem, co ona robi, ale strój mi się podoba :3
Spectra (?)- to jest Spectra i ma coś na twarzy, czy to jakaś kolejna nowa postać? Czekam na jej charakterek ^^


I na koniec- domek/zamek MH. Zapowiada się ciekawie ^^

Co sądzicie o nowych seriach? 

49 komentarzy:

  1. 1 słowo w tej nowej serii to wybryk czy coś takiego więc sądzę że to tak specjalnie Ghulia ma wyglądać jak Lala Scarach ma wyglądąc jak Toralei więc pewnie ten film to będzie pomieszanie z poplątaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Seria którą zjechałaś to prawdopodobnie dawno zapowiadane mixy monsterek. Serio, nie widzisz tego? Ghulia jest zmiksowana z Draką, Frania z Lagooną, nie do końca wiem z kim jest Operetta, a Scarah z Toralei.
    Dopóki nie ma lepszych zdjęć nie ma co oceniać.

    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Operetta z podróbą Operetty xDD

      Chciałabym zaznaczyć, że ja też jestem zwykłym człowiekiem (Lorr i All też, normalnie odkrycie! XD) i może mi się zdarzyć nie skojarzyć, że kiedyś zapowiadali takie gówienka. I tak uważam, że lalki są koszmarne, mimo, że Mattel ma "usprawiedliwienie". Frankie jakoś mi nie pasuje do Lagoony. Wszystko wygląda jak u franiowatej wersji Toralei Cat Tastrophe xD

      Oceniam to, co widzę, bo na zdjęciach jednak coś widać.

      Usuń
    2. Ja się dopiero teraz skapnęłam, że z jakiś rok temu robiłam mieszaninę Cleo i Clawdeen O.o Jestem prorokiem xD

      Usuń
    3. Panie/Pani P.
      Odnoszę się nie tylko do Pani/Pana, ale w tym momencie do wszystkich takich zacnych anonimów, którzy nie potrafią założyć konta, albo boją się wyrażać swoje opinie. Gdyby panna (?) Dyla Threefive pisała źle napewno nie wygrałaby castingu na redaktora, a jeżeli już to zapewne zostałaby odrazu zwolniona. Dlatego prosiłabym o nie obrażanie wyżej wspomnianej osoby (w tym momencie przechodzę do mniej oficjalnej części przemowy), ponieważ Dyla jest naprawdę fajną osóbką, która też może popełniać błędy (jeju, to tylko post, przecież nikogo nie zabiła). Ona naprawdę napracowała się nad tym postem. Co z tego, że to jakieś mieszanki? Mieszanki, nie mieszanki i tak ohydne, więc panienka Threefive ma rację.

      Z poważaniem Rozali Razil

      _______________________________________________________________________________________________________

      A dla mnie Frankie wygląda jak Clawdeen Pd, bo:
      1. Ma taki sam fryz
      2. Ma tylko uszy, a ogona nie
      3. Dwie Torki w tej samej serii? Nie sądzę

      Usuń
    4. Rozz, rozwalasz xD

      Jak milutko :3

      Usuń
    5. Teraz mi się milutko zrobiło. :P

      Usuń
  3. Co to do jasnej ciasnej jest?! Okropne! Aż brak słów. To ja może wypowiem się.
    Gigi: Usta wszystko kompletnie psują. Pomagają im jeszcze te rękawki. Ja bym je całkowicie usunęła. Z nimi dżinka wygląda jak dziecko nie umiejące dobierać ciuchów. Dużo gustowniej wyglądałaby taka zwyczajna, czarna koszulka na ramionczkach ze skorpionem. A z tą spódniczką? Cudo!
    Twyla: Nic prawie nie widać, ale dorzuciłabym jej jakieś bolerko. Was też wkurza, że dziewuszka jest taka niziutka? Gdy stoi ona przy innych upiorkach to śmiesznie wygląda. XD
    Catty: Za dużo powiedzieć nie można, ale z początku myślałam, że to Nicki Minaj. XD
    Sirina: Martwię się o nią. Zapewne trudno będzie ją posadziś i w ogóle. Już nawet lepszy byłby ogon z materiału.
    Ktoś ze skrzydłami: Myślę, że to skrzydła ( no bo nie ogon). Lepiej byłoby, gdyby przenieśli trochę włosia z nóg na głowę, bo łyse lalki nie są za fajne
    Ktoś z kopytami: Jaka ona podobna do Jane, nie? Fajna jest. Masz rację. Oby miała artykulację.
    Ghoulia: Wyrzucić parasolkę i opaskę i jest git, choć mam wrażenie, że gdzieś widziałam tą sukieneczkę. Ach...kucyki. 2! Więcej upiorek w dwóch kucykach. Słodko.
    Frankie: Mi ona bardziej wygląda na Clawdeen.
    Operetta: Tak, Mattel! Śmiało! Możesz bez żadnego wstydu robić z naszych upiorek pirato-wikingów. Nic ci nie zrobimy oprócz skopania dvpy. -_-
    Scarah: Mattelu, ze Scarah rób pośmiewisko ile wlezie. Mi tam to wisi (no co? Nie lubię złodzieji).
    Clawdeen: W stu procentach baseball.
    Toralei: Kocham ją w kucyku. <3 Myślę, że noga.
    Ktoś: Matellu, jeżeli to jest Spectra to obiecuję ci, że nie pozbierasz się do końca życia!!! Ale szacun za sukienkę.
    Chałupka: Fajne tylko jak zwykle małe. Ale super, że jest basen.
    Jak pisze, że DVD to DVD. Mam nadzieję, że film nie będzie taki zchrzaniony jak lalki. -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Spectra tylko ma przezroczystozielony daszek na głowie i przez to wygląda, jakby miała zieloną skórę, ale nogi ma białe, więc to na 100% Spectra

      Usuń
  4. OMG !OMG !OMG! Jestem meega zadowolona z : nowego "zamku" , Gigi , Twyli , Catty , dziewczynom sportowym , i powiem szczerze - Sirena mnie uwiodła. Czemu? Jest dopracowana , i nie jest jakąś różową syrenką..Jest super :) Co do reszty nie jestem jeszcze przekonana , ale zapowiada się ciekawie .. *o* ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Sadze, że Freaky Fusion będzie czymś w stylu tej zapowiadanej serii, gdzie upiorki miały być ze sobą zmieszane. Ghoulia i Lala,Torka i Scarah itp. Sirena jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko pierwsza seria mi się spodobała :|

    OdpowiedzUsuń
  7. Te dwie obok Siriny to Avee Totter i Neightman Rot (chyba XDD)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo to jest zapowiadana nowa seria co.upiorki sa pomieszane......dzieci.nie powinny pisac n atakmi blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi Ci konkretnie o mnie to wiedz, że nikt nigdy nie miał problemów z moim wiekiem.
      Drugie, że też jestem człowiekiem i mogłam nie skojarzyć tych zapowiadanych pomieszańców. Swoją drogą, że i tak są okropne xD

      Usuń
    2. ok, nie wiem jeszcze o co cho, ale czy każdy ma mieć po 18 lat aby pisać na blogu ? wydaje mi się że nie ;)

      Co do tej serii to Ghoulia jak najbardziej mi się podoba czego nie moge powiedzieć do reszty mieszanek. Pierwsza seria też i nie moge się zgodzić co do Twylii bo jest ona zrobiona ala że ma grzywkę. ładne są usta Gigi ale wydają się na rozmazane. Reszta lalek jest ok. Domek/zamek jest w porządku, lecz nie podoba mi się ta byle jakość (wrzcili byle co aby tylko było)

      Usuń
  9. Spectra ma zielony daszek na głowie, to nie maseczka, to daszek

    OdpowiedzUsuń
  10. Kompletnie nic mi się tu nie podoba oprócz Catty i zamku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ok, jeszcze teraz uważniej się przyjrzałam Syrenie. Niezła,ale jeśli nie będzie choć trochę zła,to chyba strzelę na Mattela focha -.-'' A Gigi niezbyt dobrze wygląda, podoba mi się tylko jej fryzura - o wiele mniej delikatna od pierwotnej. Jeśli mojej Gigi się rozwali ten cały kitko-kok to będę próbowała tak jak tu zrobić,bo naprawdę super wygląda,ale ciuchy i szminka... no,nie. Ta nowa seria,poza wspomnianą Sireną (Czy w końcu Siriną? -.-) nie podoba mi się. Mattel... przegrałeś jakiś zakład,że takie coś wypuszczasz? Do tego ten zamek jest strasznie niefunkcjonalny...
      PS. Gigi,Catty i Twyla nie mają tego znaczku serii,więc raczej nie będą tam.
      Podsumowując - Tylko Catty i Sirina jakoś mnie jakoś zainteresowały.
      Słaby wynik.

      Usuń
    2. Fryzura twojej Gigi nie powinna się rozwalić, ponieważ dżinka ma specjalne kulki we włosach :P Są ze sobą połączone dlatego fryzura jest stabilna i trzyma się w pionie.

      Lady of the Dark

      Usuń
    3. Tak, też to odkryłam. Zawsze jak mam nową lalkę to dokładnie analizuję jej fryzurę :D

      Usuń
  11. Mnie doszły słuchy że ta syrena (?) poprzemienia dusze upiorek. Dusza Lali wejdzie w Ciało Ghoulii,Dusza Toralei wejdzie w ciało Scarach.A Operetta wygląda jakby w jej duszę weszła Cloetta z Bratzillaz XD.Domek mi się podoba mam na niego chrapkę jak na tą wróżkę (?) czy tam motyla (?) Czy co to jest XF.Zamówię sobie też Gigi.I zgadzam sie.Podejrzewam że te lalki są z PD na co wskazuje teczka.Jak tak patrzę to może ta harpia czy syrena,nieważne ją też chcę.Może też Ghoulię albo Frankie ?Jezu tyle fajnych rzeczy a portfel świeci pustkami od kiedy wszystko wydaję na mangi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już wiemy o czym będzie nowy film :D

      Usuń
    2. I znamy już Polski tytuł ^^
      Zakręcona fuzja.

      Usuń
  12. Ciekawa jestem tego centaura ;) Oprócz tej pomieszanej poplątanej serii wszystkie lalki mi się podobają, pierwszy raz nawet Gigi. Torka jest świetna ;* Jednak sądzę, że przydałyby się nowe zestawy CAM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam,że by chłopaków jakiś dać powinni -.-'' Bo tu damska szkoła się robi XD

      Usuń
    2. W Monster High jak w baletówie. 5 chłopaków na krzyż.

      Usuń
    3. Haha ja mam w klasie 26 osób i tylko 2 chłopaków ;)

      Usuń
    4. Wow o.O Ja mam 12 osób w klasie i tylko 4 dziewczyny (licząc mnie oczywiście) xD

      Usuń
  13. No skoro wszyscy już się wypowiedzieli to ja też muszę dorzucić swoje 3 grosze XD
    Gigi: Fryzura jest w miarę znośna, ale jakoś nie pasuje mi do niej. Bluzka ze skorpionem jakoś niespecjalnie mi się podoba, to samo z rajstopami. Spódnica, torebka i buty są cudne *o* Makijaż jest ok, ale zmieniłabym te turkusowe usta.

    Twyla: Jakoś nie przypadła mi do gustu. Wolę ją w 13 wishes.

    Catty: OMG! Catty jest śliczna *_* Wszystko ładnie, pięknie ale nie pasuje mi ta czerwona torebka

    Sirena: Jest prześliczna, nie mam zastrzeżeń :P

    Różowa ze skrzydłami: Pomysł ze skrzydłami jest całkiem dobry, ale sama lalka w ogóle mi się nie podoba.

    Córka centaura: Strasznie przypomina mi Jane O_o Do Jane nic nie mam, ale centaurka mi się nie podoba :P

    Ghoulia: Bez opaski i parasolki wygląda super ^^

    Frankie: W ogóle mi się nie podoba. Wygląda jak już Dyll pisała "jakby ubierała się po ciemku,,

    Toralei/Scarah: Tutaj powiem tylko jedno: Mattel przegiąłeś -_-" paskudy tej lalki się nie da opisać.

    Operetta: To samo co u Toralei :P

    Clawdeen: Wygląda nawet nieźle :P

    Spectra: Od kiedy Spectra ma żółtą twarz O_o Mattel szalejesz. Sukienka jest ok, ale reszta do dvpy.

    Toralei: Strój ładny, tylko fryzura mi nie pasuje.

    Zamek: zapowiada się ciekawie. Czekam na dokładniejsze zdjęcia :)

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo uważam o Ghoulii i centaurze.
      Ej, nikomu nie wydaje się, że Catty wygląda jak Nicki Minaj?

      Usuń
    2. Mnie się wydaje XDD Na początku myślałam że to lalka Nicki Minaj XD Ale potem taka myśl: "Wtf ? Nicki Minaj w MH O.o

      Lady of the Dark

      Usuń
  14. wiem o co chodzi z tą Ghoulią(i resztą) one prrzebierają się za inne postaci

    OdpowiedzUsuń
  15. Ey, a czy wam Gigi też się wydaje jakaś gruba O.o

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  16. na trzecim zdjęciu Toralei+Scarah, a Ghoulia+Draculaura (dlatego ma dwa kucyki i parasolkę)


    Jovita****

    OdpowiedzUsuń
  17. Frankie+Clawdeen=Frandeen :

    OdpowiedzUsuń
  18. Frankie+Clawdeen=Frandeen/Clankie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dowiedziałam się że Operetta jest pomieszana z Wydowną

    OdpowiedzUsuń
  20. Przy tym zamku jest logo serii; FREAKY FUSION. Obok jeszcze okładka filmu z tym logiem + dopisek DVD.
    Nowy film?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhm, przeczytaj koma Josh Auramera wyżej pod tym postem

      Usuń
  21. Z pewnego źródła dowiedziałam się że ta seria z Gigi, Catty i Twylą to New Screamester.

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  22. Znamy już polski tytul Freaky Fushion - Zakręcona fuzja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wolnym tłumaczeniu. Ja bym raczej stawiała na zakręcone pomieszanie,albo zakręcona mieszanka,znając nasze Polaczkowo,jak to mówią inni :3

      Usuń
    2. O, widze ze moje okreslenie weszlo w mode xD

      Usuń
  23. O.o. Juz kiedys widzialam to w necie. W tej 1 serii (co pokazałas) mi sie wiekszosc podoba. Najbardziej Gigi, potem Twyla...a na koncu Catty. Mam Catty (tą zwykłą) i jest śliczna, a ta wyglada dziwnie, chyba że to takie wrażenie. Z daleka jest czarna (taka dziwna xD) a grzywka wszytsko psuje. Wydaje mi sie ze lepiej wygladalaby bez grzywki, albo z grzywką spiętą do góry (tak jak frankie). To drugie- koszmar! Nie bede nic o tym pisac -.-. Trzecie- MEGA PORAŻKA. To jest jakaś tandeta. Jak podróby normalnie. -.- Nie kupie w zyciu. : /. To ostatnie tez mnie nie powalilo. Nie podoba mi sie i tyle. Chyba kupie tylko te trzy pierwsze: Twyla, Gigi i Catty. Jesli bd w sprzedazy. A tak wogole wydaje mi sie ze w tym filmie one sie tak jakby ,,połączą ciałami''. Rozumiecie? xD

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta Ghoulia,Frankie,Operetta,Scarah to są połonczone lalki,Ghoulia z Lalą Scarah z Toralei a Operetta chyba z Wodowną albo Catty Frankie wygłada jak Clawdeen MF a tytuł tego filmu to przeyłumaczenie na nasz "Zakręcone połączenie " (chyba).A z Gigi i Catty zadowolenie są piękne

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)