piątek, 20 grudnia 2013

Nowy wygląd bloga

Na blogu zagościł nowy wygląd. Nie różni się on niczym specjalnym od poprzedniego, jest tylko inna kolorystyka i tło. Favikona jest już wgrana, jednak trochę czasu minie, zanim się na dobre ustawi.
Jako, że tym razem ''powtórzyłam'' nagłówek, następnym razem postaram się wykonać lepszy (koncepcja jest już gotowa). Mam w planach niedługo go zacząć, gdyż podejrzewam, że będzie on trudniejszy do wykonania od teraźniejszego.
Podpisy autorek bloga:



Co sądzicie o nowym wyglądzie bloga?


24 komentarze:

  1. Powtórzę się... cudowny <3 Podpis już zgrałam ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie <3 Lorr, w kwestii wyglądu bloga zawsze można na ciebie liczyć :)

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wygląd <3 tło najlepsze <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. nie chciałam tych pasemek na nagłówku!!
    dyla therefivse nei zalogowałam sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, że wyrażasz swą opinię, jednak Dyla poprawnie napisałaby swój nick ^^

      Usuń
    2. Kochanie... naucz się pisać najpierw nick Dyll,a potem możesz żałośnie próbować się podszywać <3

      Usuń
    3. Dopiero teraz zauważyłam te pasemka o.O ogólnie to od razu w oczy rzuciły mi się ciuchy aleksy :)

      Usuń
    4. Srutututu majtki z drutu anonimku, akurat uwielbiam pasemka pod każdą postacią <3

      Usuń
  5. Omg , ale All pięknie wyszła <3 Chociaż jak mówiłaś nic nowego za bardzo nie ma , ale All wygląda super i Dyll ma śliczne pasemka ^.^ O dziewczyny zadbałaś , a o swoją postać jakoś nie... Może jest coś nowego , ale jakoś nie rzuca się w oczy :P Dobra , nic nie mówie! Super nagłowek , po prostu xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Możecie ustawić te wersję co wcześniej?Bo nic nie widać na telefonie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być wersję dla komórek

      Usuń
    2. Zobaczymy co na to Lorr XD Ja się nie znam :3

      Usuń
    3. Lorr trzeba zapytać. Osobiście sadzę, że lepiej ustawić wersję na komórki, bo moźna zjechać na sam dół i nacisnąć "wyświetl wersje na komputer", a odwrotnie nie można :/

      Usuń
    4. Ja mam wersję dla komórek, mi się wyświetla ;3

      Usuń
  7. Bosko :* tylko w nagłówku napis "high" trochę zlewa się z tłem ale po za tym wszystko piękne jak na zrzynanie ze starego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej a może zrobisz specjalną zakładkę w której będą pokazane stare nagłówki?

    OdpowiedzUsuń
  9. Na blogu zagościł nowy wygląd bloga. - po co to drugie "bloga" na końcu? To brzmi bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęśliwego, My'u! 2 urodziny! Pamiętałam!
    #Kizia Mizia#

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz talent c;GENIALNE postacie *•*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)