poniedziałek, 9 grudnia 2013

Pełny art Wydowny!

Jakiś czas temu Aleksa Wam pokazywała potencjalny obrazek mający służyć za oficjalny art pajęczycy. Okazał się prawdziwy!

Jak widać został już opublikowany w hiszpańskiej gazetce wraz z jej bio, jednak jej profil już wszyscy znają, i nie widzę potrzeby wklejania go :) Co do artu i ogólnie całej strony... Webarellę od początku polubiłam, nawet jej przesłodzone bio mnie nie zniechęciło. Art jest śliczny. Dopracowany. Wydowna zresztą ma sześć rąk, więc przy arcie musieli (a właściwie musiała) się namęczyć. Z drugiej strony, widząc wszystkie jej obrazki z komiksu i te na pudełku, spodziwałam się czegoś ostrzejszego. Miała być hardą i twardą postacią, a zrobili z niej słodkiego pajączka :(
Nie pasują mi też podpisy przy niej. Miano Webarelli miała nosić tylko jako superbohaterka, tylko w serii Power Ghouls, jak wszystkie inne eystępujące w niej upiorki. Tymczasem mieszają jej oba imiona, podając "Webarella" wielkimi literami. Dopiero w króciutkim opisie pisze, że to jest Wydowna Spider itp. Nie podoba mi się to mieszanie jej imion (inna sprawa, że "Webarella" brzmi lepiej od Wydowny).

Co sądzicie o arcie Wydowny? A o mieszaniu jej imion?


4 komentarze:

  1. Dyllu wszystko fajnie, jak zwykle, ale jeden błąd malutki ;3 Czy zamiast '' eystępujące'' nie powinno być '' występujące''? ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, też bym chciała, by była taka mega hard :<. Ale co do podpisu się nie zgodzę, jak dla mnie spoko. Może nie umiem tego języka w którym to jest, ale mogę się założyć, że tam jest coś w stylu "Wydowna Spider, nocami znana jako Webarella, super-bohaterka" czy coś w ten deseń. No i "Webarella" i brzmi, i wygląda fajniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mrrrautastycznie ! kocham werballere

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)