piątek, 13 grudnia 2013

Zaginiona Operetta!

A jednak nie zapomnieli o naszej Operetcie FCA! Możemy już ją zobaczyć w pudełku :))
Zdjęcie o dziwo jest dosyć duże, tradycyjnie- kliknij :)

Lekkim zdziwieniem jest to, że Operetta, mimo, iż nie jest nową postacią, jest w dużym pudełku, tak jak nowe postacie. Chociaż.. W sumie działa to na korzyść- będzie miała stojak i pamiętnik. W pudełku podoba mi się dużo bardziej, niż na NYCC. Zachęca do kupna, oj zachęca :D Irytuje mnie w niej jednak ciągle to samo: brak maski! Córka Upiora z Opery zawsze miała na głowie maskę, i nie podoba mi się, że w tej serii to zaniechali. Operetta straciła swój punkt rozpoznawczy. 
Widzimy też kawałek arta, który prezentuje się ładnie, jednak nie pasuje mi coś w jej twarzy. Od kiedy Operetta ma takie małe usta?  Ona zawsze miała duże usta, nawet w 3D, gdzie większości upiorek te usta zwęzili. Ogólnie art prezentuje się dobrze.

Podoba Wam się pudełko Operetty? Chcecie ją kupić?

28 komentarzy:

  1. Ale przecież na zwiastunie miała maskę chyba ;O Albo nie wiem XD
    Bez sensu-bez maski ;x

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten blog My Monster High jest żałosny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że wyrażasz swoją opinię :) Jeśli blog jest według Ciebie żałosny, po prostu go ignoruj :)

      Usuń
    2. Anonimku, jeśli tak uważasz to zrób lepszy blog.

      Usuń
    3. Skoro tak, to po co na niego wchodzisz?

      Usuń
    4. Jejuu.. jeden anonimek i chaos. Jednak ja chciałam dodać że jak dla mnIE Opereccie jest ładnie bez maski :P

      Usuń
  3. Ten blog jest suuuuuuuuuuuuuppppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!
    A Opcia bez maski? To już bez sensu.Chyba sobie żartują!

    OdpowiedzUsuń
  4. gupi blog! usuncie go! nie morzna na niego patrzec!

    rozali razli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że wyrażasz swoją opinię :) Dziękuję za sugestię, jednak nie usunę bloga, ponieważ zarówno mi, jak i pozostałym współautorkom pisanie sprawia czystą przyjemność. Proponuję, abyś przestała odwiedzać tego bloga: wtedy nie będziesz musiała na niego patrzeć :) I wątpię, abyś była Rozali, ponieważ ona napisałaby z konta ;)

      Usuń
    2. Lorr, powalasz! Jak ty wytrzymujesz z takimi ludźmi? A ty anonimie nie kłam, bo cię dvpa będzie swędzieć. Ja nigdy nie piszę z anonima, a z resztą jak już podpisałabym się inaczej.
      P. S. Nazwy własne pisze się z dużej litery.

      Usuń
    3. Lorr, zapomniałyśmy ładnie podziękować! Dziękujemy anonimie, dzięki tobie mamy jeszcze więcej wyświetleń ;)

      Usuń
    4. Drogi Anonimku:
      Byłoby bardzo miło, żebyś nauczył się pisać, zanim zaczniesz próbować nas wkurzyć ;) Potem w komentarzach nieestetycznie wyglądają takie bazgroły :D

      Usuń
  5. A tak w ogóle Rozali ma nick Rozali Rail,a nie Razli...A tak z innej beczki anonimku Rozali by nigdy tak nie napisała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gupi anonimek oczerniający bloga ! Ja uwielbiam tego bloga! Wchodzę codziennie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet bez maski jest piękna ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten blog jest do dupy! A wy to głupie bahory które bawią się MH.! Dziewczyny wy macie po 14 lat! Nie wstyd wam w gimnazjum bawić się laleczkami?!
    Rozali Razil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stopniowo odniosę się do wszystkiego, co powiedziałaś, dobrze? :) Jeśli blog Ci się nie podoba, to po prostu go ognoruj :) Stwierdzenie, że bawimy się MH jest niepoprawne gramatycznie, ale zrozumiałam, co przez to chciałaś powiedzieć. To, że chodzimy do gimnazjum i lubimy MH nie od razu czyni nas osobami, które bawią się lalkami. Lalki stanowią w pewnym sensie "dodatek" do Monster High, a jako, że jesteśmy fankami MH mamy pełne prawo z tego "dodatku" skorzystać :) I nie, mi osobiście nie jest wstyd, że się bawię, bo to sprawia mi przyjemność ;) Na końcu chciałabym poprosić, abyś nie podszywała się pod Rozali, ponieważ ona pisze tylko z konta :)

      Usuń
    2. Nie no, spoko, niech się podpisuje jako Rozali, po prostu będą dwie: Rozali, i fałszywa, anonimkowa :3
      Chciałabym też zaznaczyć, że ja nie mam 14 lat, ale jeżeli tak myślałaś, to mi baaardzo miło :3

      Usuń
    3. Człowieku, uspokój się! Tylko zazdrościsz dziewczynom, że mają tak popularnego bloga. Całkiem prawdopodobne, że to Dreamer. W końcu jej nie wybrałyście na próbny, a potem miała pretensje. Anonimku, a wiesz, że książki MH są dla nastolatek? Więc lalki tez są po części dla nastolatek. Ja mam zamiar zbierać monsterki do późnej starości. I co mi zrobisz? Jak powiesz, że jestem debilką to tak cię kopnę, że gdzieś na Atlantyku wylądujesz. Dziękuję, że się podemnie podszywasz. To znak, że jestem fajna i ktoś chce kopiować mój styl bycia. I jeszcze raz powtórzę. Nigdy nie piszę z anonime, a jeżeli już zapewne inaczej bym się podpisała.

      Usuń
    4. No cóż, są gusta i guściki. Lubimy MH i będziemy dalej lubić. Jeśli chodzi o lalki - popieram Lorr, to ,,dodatkowa opcja'' dla fanek. My nimi jesteśmy i możemy skorzystać :) A wiek... hmmm... proszę, pokaż mi,gdzie pisze przedział wiekowy. Na pudełkach jest znaczek ,,+6'',ale do ilu nie ma :3

      Usuń
    5. A nawet jakby przedział wiekowy był, to by to nas nie powstrzymało :). A kiedy ktoś się podszyje pode mnie? Jestem w kolejce!

      Usuń
    6. Lorr masz naprawdę anielską cierpliwość do takich ludzi, szacun. A co do ciebie anonimie ogarnij dvpę i jeśli ci się blog nie podoba to nie wchodź na niego, przecież nikt cię do tego nie zmusza :) A co żal ci dvpę ściska że dziewczyny piszą super bloga, a ty nie :P Jak dla mnie MH może lubić każdy. Ja słyszałam o dziewiętnastolatce która lubi MH :)

      Lady of the Dark

      Usuń
    7. Gdybym nie posiadała daru cierpliwości zapewne by mnie tu nie było:)

      Usuń

  9. To najpopularniejszy blog o mh. Nie oczerniajcie go!

    OdpowiedzUsuń
  10. katole mieli swoje "gdzie jest krzyż", my możemy mieć "GDZIE JEST MASKA?!"

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)