poniedziałek, 2 grudnia 2013

Darmowa Rochelle i jej bluzka na stardoll.com

Jest już kolejna darmówka Monster High na stardoll.com.
Jest nią bluzka Rochelle. W gratisie dostajemy właścicielkę ubrania w serii SCOF :)

 

Co zrobić,by to dostać? Oto instrukcja:
1. Wpisz w wyszukiwarkę http://hideme.be/
2. W pasek,który ci się pojawi wpisz stardoll.com
3. Zaloguj się
4. Wklej http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=5064329&action=ma&ac=5064329 w pasek na górze
5. Kliknij żółty napis pod bluzką (zaznaczyłam go na czerwono)
6. Wyloguj się i zaloguj już na normalnej karcie. Darmówki czekają przy szafie.

Podoba wam się Rochelle? Co sądzicie o jej bluzce? Zrobicie? Macie konto na stardoll.com?



4 komentarze:

  1. Nie, nie mam konta.
    I nic mnie nie obchodzą darmówki.
    Dziewczyny, piszcie coś ciekawego.
    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam formy butów. Nic więcej raczej dziś już nie będzie.

      Usuń
    2. Są jednak tacy, którzy konto na SD mają (nie mówię o sobie, sama SD też nie mam i nie chcę) i ich interesuje np. posiadanie spódniczki Rochelle w swojej kolekcji. "Coś ciekawego"- dla jednych posty o odcinkach są ciekawe, dla innych o lalkach, dla jeszcze innych o książkach (tych najbardziej zaniedbujemy) :D). Raz się znajdzie coś ciekawego dla jednego i nudnego dla drugiego, innym razem odwrotnie- nic się na to nie zaradzi.

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)