sobota, 7 grudnia 2013

Upiorne długopisy

Nie od dziś wiadomo, że jak jakaś seria jest popularna, to każdy stara się na tym jak najwięcej zarobić. Z Monster High był już żyrandol, firanki, gumy do żucia... Nadeszła pora na kolejny przedmiot.


Oczy was nie mylą, moi drodzy, to są długopisy! Chociaż właściwie, równie dobrze sprawdziłyby się w roli figurek. Postacie mają włosy typowo ''lalkowe'', stroje również. Z tyłu fotografii widzimy Twylę, dzięki czemu możemy oszacować wymiary długopiso-figurek. Ale pozostało jedno pytanie: Co się stanie, gdy włożymy nowe akcesoria od Mattel'a do piórnika? W końcu niektórzy (tak, jak ja) nie utrzymują w nim porządku i włosy upiorek, jak i ich ciało, mogłyby się pobrudzić. 
W każdym razie, pomysł jest bardzo kreatywny, jednak dobrze byłoby trochę go dopracować.

Jak uważacie, czy powyższe długopisy podbiją serca fanów?


6 komentarzy:

  1. Pomysł niezły :) Ciekawe tylko czy będą wygodne do pisania :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyglądają na zbyt wygodne. Ale podobają mi się. Może bym sobie kupiła, żeby wnerwiać moją konserwatywną, nietolerancyjną koleżankę ^^. Z pobrudzeniem nie miałabym problemu, właściwie od początku roku obiecałam sobie kupić nowy piórnik i ciągle mi się nie chce, noszę wszystko (czyt. długopis XDD) w kieszeni mojej kostki ^^

      Usuń
  2. ciekawa jestem ile by kosztowały w Polsce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z 50zł może... Nie, przesada 30...
      Nie znam się, ale widziałam cudowny długopis z hobbita za 45zł...

      Kto mi kupi? :D
      http://www.goods.pl/product/description/3758/#.UqM4eMEzREg

      Usuń
    2. Wszystkim chce się przepisywać link :3. Ale wiem o który chodzi, w empiku widziałam :D

      Usuń
  3. Loki lubisz Hobbita ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)